Wednesday, November 14, 2012

TERKINI: DRAMA SINETRON KAK JIJAH SUDAH BERMULA!! #PRmenipu


Hari ini kita lihat seorang ibu yang cuba melakonkan watak sedih demi anaknya sama seperti pada tahun 1998 apabila Anwar Ibrahim dipecat dari segala jawatan dalam kerajaan. Ini keluarga yang gilakan kuasa mahukan lakukan apa saja kepentingan peribadi mereka.

Dalam kes ini, GR lihat Wan Azizah bersimpati dengan nasib anaknya dan menyalahkan media kononnya apa yang Nurul Izzah kata Melayu Islam bebas untuk menentukan agama. Pada GR senang saja, mereka semua ni tak matang. Demi untuk meraih undi sanggup cakap apa saja. Depan kaum India buat drama tamil, depan kaum Cina buat filem kungfu depan kaum Melayu buat drama sedih...akhirnya apa yang mereka cakap pusing saja. Balik-balik sendiri yang pening kepala nak jawab bila rakyat mahukan kebenaran. Keadilan apanya macam ni tak seiring langsung dengan nama parti yang mereka bawa.

Dalam pada itu, GR pun duk tunggu bila Nurul Izzah nak saman media yang kata memutarbelitkan apa yang beliau kata. Meh kita tengok kat bawah ni apa beliau kata :




Untuk pengetahuan pembaca sekalian, jika benar beliau nak saman dah lama beliau buat jika mereka di pihak yang benar. Tapi sampai la ni tak ada apa-apa pun tindakan dibuat. Jika benar mahu saman media Utusan dan sebagainya kenapa tak saman Malaysiakini?? Malaysiakini yang mula-mula menaikkan isu ini....awat takut ka YB? Takut bajet dari Soros kena tarik balik ka??

Oleh itu, GR sarankan pada pembaca sekalian usah percaya dengan "Game Plan" puak PAKATAN ni. Mereka hanya ingin memporak perandakan semua kaum di Malaysia terutama sekali umat Islam. Umat Islam seharusnya tidak berhak untuk menukar pada agama lain kerana itu sudah jatuh MURTAD dan hukumnya berdosa besar dan harus bertaubat kepada Allah S.W.T. Pada GR senang saja, puak PAKATAN ni takkan mengaku salah mereka sebab mereka ingat diri mereka 100% perfect....Fikir-fikirkanlah....


GR kata: Kak Jijah...mana jam Omega yer?? Hi hi hi....

1 comment:

Sue Mohamad said...

tu jelah pun peranan wan azizah. bila ada isu2 mcmni dia ke depan buat muka seposen tagih simpati. sudah2lah tue

Artikel pelbagai