Thursday, November 15, 2012

HOT: INILAH PEMIMPIN YANG ROSAK AKIDAH, PADA MEREKA SEMUA SAMA!!


Melihat gambar puak-puak PAKATAN di atas, apa yang boleh kita terjemahkan apa yang mereka lakukan. Sememangnya ini adalah upacara sempena Hari Deepavali beberapa hari yang lepas. Sebagai seorang pemimpin sudah semestinya akan dijemput menjadi tetamu jemputan atau tetamu terhormat, GR tak hairan sangat dengan cara tersebut. Itu adalah lumrah dalam setiap majlis yang diadakan di negara kita.

Tapi di manakah akidahnya seorang pemimpin Islam yang juga turut serta melakukan upacara seperti yang dilihat di gambar di atas. Jika seorang pemimpin itu dijemput dan upacara tanda hormat hanyalah dengan diberi kalungan bunga. Jika perkara tersebut dibuat pada pemimpin BN terutama sekali YAB Perdana Menteri mulalah pencacai PAKATAN ni mengeluarkan pelbagai fatwa haram lah dan macam-macam lagi.

Itu baru diberi kalungan bunga TETAPI gambar di atas seakan upacara menyembah amalan kaum Hindu. GR tidak lah fasih dalam ilmuan setiap agama yang ada di Malaysia ini, tapi jika kita sebagai seorang Islam apatah lagi memimpin dan memegang jawatan Exco Agama perlukah kita mengikut sebegini?? Di manakah ciri dan nilai murni Islam dalam diri mereka. Inilah puak PAKATAN sanggup menjual maruah mereka demi meraih simpati dan undi pada mereka semata-mata kepentingan peribadi.


Kalau yang lagi sorang ni macam gambar atas ni tak usah cakap la...semua perkara pada dia halal. Kenapalah masih ada masyarakat yang taksub dengan cara yang dibawa oleh si petualang negara ni Anwar Ibrahim. Jika dia seorang Islam yang sejati boleh fikir mana yang baik dan buruk. Dijemput pada majlis perayaan kaum-kaum di Malaysia tak salah tapi perlukah ikut dengan cara begini. Pembaca fikirkanlah secara matang yer....


GR kata: Islam harus dipelihara dengan baik bukan buat cincai boncai....

No comments:

Artikel pelbagai