Monday, November 12, 2012

EKSKLUSIF: SIAPA PENGARAH DBKL TERIMA RASUAH DARI @teresakok ?? #PRmenipu


Apa yang korang faham dengan istilah Lembu Punya Susu, Sapi Yang Dapat Nama?? Peribahasa ini memang sesuai kita tujukan pada MP Seputeh, YB Teresa Kok, puak DAP memang sejak azali perangai tak tahu malu...betul tak??

Inilah manusia yang sememang TIDAK LAYAK diberikan mandat sebagai Ahli Parlimen tapi disebabkan nak menunjukkan pada rakyat sanggup membuat perkara yang membolehkan beliau disanjung tinggi. Al kisahnya sebenar adalah permohonan lesen penjaja kawasan OUG telah dibantu oleh Pusat Khidmat Masyarakat Seputeh dan UMNO Bhgn Seputeh dan usaha ini telah diselesaikan pada 2 bulan yang lepas. GR difahamkan seramai 80 orang penjaja permohonan mereka telah DILULUSKAN oleh DBKL dan sebanyak 60 orang penjaja telah mendapat lesen yang disampaikan oleh Ketua UMNO Bahagian Seputeh, Datuk Mustapa Kamal.

Apa yang menyedihkan GR di sini, baki lagi 20 borang permohonan lesen penjaja tersebut telah diserahkan pada DAP dan sudah semestinya pada MP Seputeh. Dalam hal sebegini GR melihat ada perkara yang tak kena, borang permohonan yang telah pun DILULUSKAN sejak awal lagi tapi bila tiba pemberian diberikan pada pihak yang tidak bertanggungjawab. Orang lain buat kerja orang lain dapat nama. Pada GR senang saja, jika dari pihak awal pihak MP Seputeh yang turun padang bantu menyelesaikan permohonan lesen penjaja ini tak menjadi masalah. Tapi lihatlah sebaliknya.

Jika Teresa Kok dan pencacai Pakatan kata perkara ini direka oleh UMNO, korang lihat sendiri kiriman SMS yang diterima di bawah :

DAP Parlimen Seputeh (Ms Alice): Kamu punya OUG Jalan Hujan Rahmat Original Lesen sudah sedia dan berada di pejabat kami, sila datang pada (7/11) 2pm-4pm untuk kutipan. Terima kasih.


Dalam perkara ini senang saja, ada HANTU dalam DBKL yang sanggup tikam belakang. Ada orang Melayu yang sanggup tikam bangsanya sendiri. Jika sudah DISOGOK sekali pun GR tak heran tapi fikirlah berapa banyak yang korang terima ini dan sampai bila korang nak terima DUIT HARAM dari Teresa Kok. Buatlah kerja dengan ikhlas dan bantuan yang diberi itu janganlah diputarbelitkan. Fikirlah orang yang susah payah naik turun untuk membantu rakyat dan jangan disebabkan DUIT korang sanggup buat apa saja demi jatuhkan maruah korang sendiri.


Kepada nama-nama di atas yang mungkin BOSS di bahagian yang menguruskan dan meluluskan permohonan lesen tersebut ingatlah yer...Sekarang mungkin sedap terima bermacam-macam dengan nikmat kerja dan rezeki yang diberi. Pada pihak pengurusan DBKL, GR mohon agar perkara ini disiasat dan harap jangan berulang lagi. DBKL pun jangan sibuk nak kaut untung jer...perkhidmatan pun perlulah diberikan dengan baik untuk warga kota Kuala Lumpur!!




GR kata: Orang Melayu jangan gadaikan maruah dan jati diri kita pada musuh negara!!

No comments:

Artikel pelbagai