Wednesday, November 14, 2012

PENCACAI PR MAKIN BENGAP, TAK BOLEH BEZAKAN BAIK BURUK! TAK ADER OTAK!! #PRmenipu

Makin hari kita lihat sekarang ni puak PAKATAN sebenarnya sudah kehabisan modal dan idea. Apa saja pada mereka jika boleh dispin untuk mengelirukan rakyat, mereka akan buat. Asalkan dapat payment...settlelah kerjanya. Betul tak wahai pencacai PAKATAN??

Sebenarnya GR ingin kongsikan apa yang pencacai Chegu Bard dan puak PAKATAN ni punya angkara. Disebabkan mereka jeles dan tak boleh buat yang terbaik untuk rakyat seperti apa yang pembaca lihat melalui tajuk artikel ini dan gambar di atas, mereka mulalah meroyan sakan menabur fitnah dan penipuan.

Sebenarnya apa yang ingin dijelaskn apa yang kecoh di alam maya, kononya UMNO menggunakan tentera untuk meraih undi menjelang PRU 13 akan datang. Apa nak diherankan sememangnya sudah sinonim UMNO dalam hati seluruh rakyat Malaysia. Ini adalah kerana UMNO/BN yang senantiasa memberikan yang terbaik untuk rakyat Malaysia dari segi pembangunan, bantuan dan macam-macam lagi.

Pada GR memang BODOH pencacai PAKATAN ni...yelah mungkin diaorang ni tak pernah tengok surat jemputan seperti gambar di atas dan mendedahkan pada masyarakat kononnya UMNO mempunyai agenda jahat. Pandangan GR senang saja, untuk menjemput seseorang tak kira siapa pun ke sesebuah majlis perlulah ada kad jemputan atau pun surat jemputan...betul tak? Contoh jemputan kahwin dan sebagainya...tak taulah GR kalau pencacai PAKATAN diaorang ni jenis tak tau malu main redah jer majlis orang tanpa sebarang jemputan. Mungkin betul jugakkan.... Hi hi hi

Bantuan yang diberikan UMNO/BN sudah sinonim di negara ini kerana semua lapisan masyarakat yang kurang bernasib baik dibela. Tidak ada isu yang harus dibangkitkan kerana golongan tentera tidak digalakkan untuk berpolitik. Majlis bersama rakyat yang dianjurkan oleh UMNO Seremban adalah usaha yang baik dalam membela nasib rakyat kalangan veteran tentera itu sendiri. Tidak ada sebab kerana pemimpin yang datang iaitu Menteri Pertahanan sendiri dari kalangan pemimpin UMNO. Takkan majlis macam tu panggil pemimpin PAKATAN ye tak??

Ini juga jelas tentera dan juga lapisan masyarakat yang mendapat bantuan adalah dari UMNO/BN bukannya bantuan dari anasir luar seperti apa yang PAKATAN perolehi selama ini, perkara tersebut tak perlu GR ulas lagi sebab ramai dah tahu agenda jahat PAKATAN untuk menghancurkan Malaysia. Kita juga harus sedar bantu membantu adalah amalan yang murni dan tuntut dalam Islam dan semua lapisan masyarakat yang inginkan bantuan berhak dibantu....bukannya beri bantuan pada orang terpilih dan taksub pada sesebuah parti saja. Betul tak?

GR kata: Tepuk dada tanya hati...Chegu Bard meroyan nak jadi calon tu yang tabur fitnah sana sini. Pencacai PR buat keja guna otak jangan guna bontot yer!!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Artikel pelbagai