Sumbangan dan Bantuan

Sumbangan dan Bantuan

Saturday, November 12, 2011

PANAS: BOB LOKMAN KATA ORG JOHOR MURTAD!!


Alahai Bob Lokman nie, hari tue dah insaf kata nak mendalami ilmu agama Islam yang betul..duduk bersama golongan Tabligh di Masjid Jame' Sri Petaling...rupa2nya betul auta kurita la sama dengan puak2 PAS...cakap tak serupa bikin.. rupa2 nak lari dari ditangkap pihak Jais.. Baca di sini..

Baru-baru ini Bob Lokman membuat roadtour berkempen di P.Pinang..dalam kempen tersebut beliau menyatakan rakyat Johor jatuh murtad..

Hujah Bob Lokman: "Kerja di Jurong Singapura,duduk Ulu Tiram,Jam 5 pagi dah keluar dari rumah,7 pagi dah sampai tempat kerja.Berapa lama 10 tahun dah mereka tak sembahyang subuh?"

Ujarnya lagi "10 tahun tak sembahyang subuh shiekh!! , pergi kerja 5 hari seminggu kemudian cuti hari Sabtu dan Ahad barulah dia(rakyat Johor) qado sembahyang, dia qado tidor hingga bangun paling awal tu pun sampai 10 pagi!!".. Macam nie punya orang pun ada ka?? Pembaca boleh fikir dan nilaikan... Dalam Islam pun mengatakan kita sebagai manusia tidak ada hak untuk cakap seseorang itu murtad apa tah lagi kafirkan orang... Inikah penjuangan Islam PAS?? Undi PAS masuk syurga... Syurga, Neraka tue semua kuasa Allah S.W.T wahai puak2 PAS..

Kisah selanjutnya sila KLIK DI SINI

p/s: PAS kangkung...

FOTO PANAS: CINTA ELYSA PAKAI BAJU MAUT!!!


Fuhhhhhh...gugur iman macam nie beb!! Pelakon popular Fasha Sanda memakai pakaian fesyen ala2 tayang body...Mau tidaknya, Fasha Sanda tampil dalam pelancaran majalah baru LISA untuk pasaran Malaysia dengan memakai sepasang gaun oren yang mendedahkan separuh bahagian belakang badannya..bukan skit jek beb..pembaca lihatlah sendiri dan nilaikan...


Macam biasa PAS akan kata ini adalah salah UMNO…ini pembawakan kepimpinan UMNO selama ini…

PAS hipokrit, PAS Haprak, PAS hanya pentingkan politik, PAS gila kuasa...


p/s: Ahli PAS mata keranjang...

Attn: SECRET FOR PAKATAN RAKYAT!!!


Kepada Pakatan Rakyat yang berhasrat tinggi untuk "mentadbir" Putrajaya..So ikutlah jalan yang GR tunjukkan nie pasti "hasrat" ke Putrajaya tercapai...Inilah rahsia besar yang BN, khas untuk Pakatan Rakyat saja..

Kisah lanjut sila baca riziqin



p/s: Saifuddin Nasution Feedlot

Friday, November 11, 2011

GEMPAR: ANWAR, U BAGI I PUAS!! AHHHH...


GR difahamkan semalam Pak Anwar hadir dalam 1 majlis yang cukup hebat dengan jamuan makannya yang hebat-hebat juga. Seorang teman GR yang turut dijemput hadir dalam majlis tersebut beritahu tulisan yang tertera pada banner jemputan nama Pak Anwar dan Khalid Gagap ditulis dengan bahasa Cina. Wahhhh..hebat Pak Anwar nie yer!! Penasihat Ekonomi Negeri Selangor kan...Hehehe

Majlis tersebut dihadiri oleh usahawan-usahawan Cina negeri Selangor dan Pak Anwar berikan masa beliau bersama usahawan-usahawan Cina ini membincangkan tentang masa depan mereka di negeri Selangor ini ... Apa lah lagi yang nak dikencingnya Pak Anwar oi?? Nak cari "backup" funder untuk pilihanraya ker?? Janji-janji yang tinggi melangit...HABUK PUN TARAAA!!!

Pak Anwar dah 'Confirm' dan 'Yakin' untuk menarik pengundi Cina dengan undian pengundi Cina kepada Pakatan Rakyat akan naik 85% dengan bantuan businessman2 Cina yang hadir dalam majlis ini.

Pak Anwar menjanjikan tanah seluas 700 ekar untuk dibangunkan sebagai FURNITURE CITY di negeri Selangor. Target pelaburan dan keuntungan hampir RM12 bilion. RM4 bilion domestik. RM8 bilion untuk pasaran antarabangsa... Hebatkan??? Mana tak nye, MB Selangor dalam pembentangan Bajet Selangor asyik cakap isu Melayu - Kg Baru .. tapi sebelah malam "beli" Cina pulak... Apa crit nie??

Teresa Kok tersenyum puas…!! Dengan 700 ekar yang diberikan kerajaan negeri Selangor, berapa banyak syarikat perabot yang boleh Teresa dan Ronnie susun untuk ‘income’ DAP buat jangka masa panjang. Menurut seorang rakan, Furniture City akan diletakkan secara langsung di bawah pemantauan beberapa orang wakil rakyat DAP di dalam DUN Selangor….!

Bayangkan kalau keuntungan berbilion ringgit – berapa persen yang akan terus dimasukkan ke akaun DAP? Memang makin hebat perjuangan kaum Cina di Selangor. Kita patut ucap tahniah kepada Anwar Ibrahim...


p/s: Lembu duduk kondo...project BN success jugak!!

PANAS: Gaji GM PKNS Lagi Tinggi Dari Gaji MB??


Ketua Pembangkang N.Selangor, Datuk Satim Diman mendakwa perlantikan Othman Omar sebagai Pengurus Besar PKNS adalah meragukan dan penerimaaan gaji serta elaun yang tidak munasabah. Beliau juga menyifatkan pembayaran gaji dan bonus Pengurus Besar PKNS ini yang berjumlah RM 1.4 juta dalam tempoh 2 tahun ini adalah tidak munasabah..

“Berdasarkan perangkaan yang diperolehi pada tahun 2009, Pengurus Besar PKNS menerima gaji dan bonus yang keseluruhannya berjumlah RM640,000 manakala pada tahun 2010 menerima gaji dan bonus sebanyak RM760,000. Jadi yang angka gaji dan bonus yang tercatat diterima oleh Pengurus Besar PKNS ini ialah sebanyak RM1.4 juta"..

Jika dilihat dengan pembayaran bonus yang diterima oleh Pengurus Besar PKNS ini, cara pengurusan kewangan mereka adalah tidak munasabah kerana prestasi PKNS sekarang tidak begitu memberansangkan..

Kisah selanjutnya sila KLIK DI SINI

PANAS: SIAPAKAH AWEKS SINETRON INI??

Siapakah dia???

Agak-agak pembacalah kan siapakah gerangan aweks sinetron ini?? Cun kan...tergoda GR tengok..hehe

GR difahamkan aweks sinetron ini ialah scandal aweks Pak Anwar Ibrahim di Solo, Indonesia...Wahhhh banyak betul aweks Pak Anwar nie, tak cukup ker dengan China Doll yang dah ada tue?? Isk isk isk...

Mungkin ramai pembaca tertanya-tanya, kenapa Pak Anwar kerap pergi ke Indonesia...Persoalan yang Wan Azizah dan Nurul Izzah pun tak boleh jawab... Mungkinkah aweks digambar ini yang buat Pak Anwar anggau...

Tengoklah video Pak Anwar aweks di Solo, sila KLIK DI SINI

Thursday, November 10, 2011

GEMPAR: Artis Berbogel Dalam Konti Radio??


GR bukan nak bercerita pasal politik...tapi terkejut dengan gambar-gambar yang GR tengok seorang wanita tanpa seurat benang dalam konti radio... GR difahamkan wanita tersebut di konti radio RED FM..betul ker?? atau pun konti kepunyaan syarikat radio di luar Malaysia?? Mohon pihak berkuasa SIASAT SEGERA perkara ini...


Ingin tahu kisah selanjutnya sila KLIK DI SINI


p/s: Tanda Ambiga suka Seksualiti Merdeka...

BONGKAR: SAH KHALID IBRAHIM FAILED TADBIR SELANGOR!!!


Apa nak jadi dengan pemimpin PKR sekarang nie?? Gila nak kaut duit untuk poket sendiri... yang jadi mangsa rakyat Selangor sendiri...macam nie ker sikap seorang pemimpin no.1 negeri Selangor??

Macam nielah nasib rakyat Selangor...Projek Perumahan Rakyat...Kes yang sama berlaku di P.Pinang, ADUN DAP paw duit dulu untuk Projek Rumah Rakyat!!!

Lebih kurang sama dengan Ladang Rakyat di Kelantan (Kerajaan PAS)!!!


p/s: Minta SPRM siasat perkara ini!!!

PANAS: Apa Nak Jadi Artis Malaysia Sekarang??

Photo shot Zarina Utk FHM Indonesia

Masih ingat lagi tak dengan pelakon Anak Pontianak ini, Zarina Ann Julie?? Dulu pernah gemparkan Malaysia dengan gambar bogel beliau bersama boyfriendnya dan gambar2 beliau di sebuah beach party di Port Dickson...Kini beliau kembali tampil dengan aksi panas beliau di Majalah FHM Indonesia..Masih tidak serik lagi kah Cik Zarina oiii?? Dekat Malaysia dah tak laku agaknya so mungkin dia ke Indonesia untuk cari makan... Pembaca nilai lah sendiri!!!

Kisah selanjutnya sila KLIK DI SINI

Wednesday, November 9, 2011

Alhamdulillah YAB PM selamat tiba di Malaysia


Alhamdulillah YAB Perdana Menteri dan rombongan selamat sampai dari tanah suci Makkah pada jam 3.30 ptg tadi di Kompleks Bunga Raya, KLIA... Semoga ibadah haji YAB Perdana Menteri diberkati Allah S.W.T dan mendapat ibadah Haji yang mabrur...

p/s: Pak Anwar bila nak pegi Haji?? Hehehe

GEMPAR: MP PKR DEDAH CARA DAP 'BUNUH' MELAYU!!!


Kalau orang Melayu kata DAP rasis, DAP boleh balas UMNO rasis. Tapi kalau Ahli Parlimen Cina sendiri kata DAP rasis, apa DAP nak jawab? MP berbangsa Cina ini merupakan bekas Totok PKR 1 ketika dahulu. Ahli Parlimen Nibong Tebal, Tan Tee Beng membongkar tindakan Tony Pua yang mencadangkan agar jumlah kuota kakitangan awam dikurangkan adalah salah satu pelan strategi DAP dalam mengurangkan ruang dan peluang sektor pekerjaan terhadap masyarakat Bumiputra.

Pendedahan beliau ini mengejutkan ramai di kalangan pemimpin Pakatan Rakyat yang selama ini telah berikrar tidak akan mendedahkan rahsia sulit dalam peperangan Politik terhadap parti Lawan. DAP di masa akan datang akan memastikan orang Melayu yang menguasai 90 peratus jumlah perjawatan dalam sektor awam tidak mendapat peluang yang meluas setelah sektor ini dikurangkan dan ianya demi memastikan undi kaum Cina kekal.

Haaa.. Ini bukan orang UMNO cakap TAPI bekas pemimpin PKR Cina yang cakap. Lahirpun di sebuah Negeri yang majoritinya Cina iaitu di P.Pinang. Apa mahu balas? Biasalah. Tak ada jawapan lain. Orang UMNO Bayar. Terpulang.. Tapi fikir sejenak wahai anak2 Melayu..

FIKIR-FIKIRKAN!!!

Siapakah Rafizi Ramli?? Nantikan pendedahannya esok pagi..Tungguuu!!


Siapakah beliau Rafizi Ramli?? Beliau adalah merupakan Pegawai Khas kpd Dato' Seri Anwar Ibrahim...Ingin tahu lebih lanjut kisah beliau..TUNGGUUU esok pagi pendedahan khas akan muncul... Nantikannnn!!!

FOTO TERBARU: Penjaga Gol Kebangsaan Dgn Awek Seksi!!

Apek dengan aweks2

Di sini Gossip Rakyat (GR) bukanlah ingin bercerita tentang politik tapi sedih dengan apa yang GR lihat..diharap ape yang terjadi pada penjaga gol kebangsaan kesayangan kita dijadikan iktibar kepada semua pemain bola sepak negara..Jagalah prestasi permainan korang sentiasa dalam keadaan yang baik..pertahankan lah emas Sukan Sea dan Piala Suzuki yang kita menangi sebelum ini. Kalau stadium tak penuh lepas nie, jangan pulak salahkan kami...

Pembaca lihatlah gambar2 yang dikirimkan oleh seseorang yang namanya ingin dirahsiakan..Dalam email tersebut ada kata2 nasihat untuk Khairul Fahmi (Apek):

Di sini saya ingin kongsikan beberapa gmbr sewaktu birthday party Dahlia Teck di Werners Changkat. Abang Nara boleh nilaikan sendiri sama ada air arak itu milik mereka atau org lain yg datang sedangkn itu adalah birthday dahlia. Semoga kita semua dapat memilih jalan yang betul dan sesungguhnya setitik arak itu kalau kita minum 44 hari amalan kita x diterima inikan pula kalau berbotol2 seperti didalam gambar. Semoga umat islam tidak jauh lagi terpesong dan fahmi janganlah memberi alasan tidak tahu arak itu milik siapa. Sedangkan itu adalah sambutan hari jadi girlfriend dia sendiri. sekian terima kasih.

Pembaca lihatlah gambar2 di bawah suasana ketika party yang Apek hadiri tersebut dan nilailah sendiri...



Kisah selanjutnya SILA KLIK DI SINI

AMANAH...Parti Baru Ku Li??


KUALA LUMPUR 9 Nov. - Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah menjelaskan Angkatan Amanah Merdeka (AMANAH) tidak sewajarnya dianggap platform untuk bersaing dengan mana-mana parti politik di Negara ini.

Beliau mendakwa ianya sekadar kebetulan ditubuhkan ketika terdapat spekulasi yang mendakwa pilihan raya semakin hampir. "Itu pun kita kena tunggu berbulan-bulan sebelum dapat kelulusan. Ia tak beerti untuk pilihan raya, ianya kebetulan. Harap dapat diteruskan sebagai NGO." Kata beliau pada Sidang Media AMANAH yang turut disertai bekas Presiden MCA, Datuk Seri Ong Ka Ting dan Datuk Seri Abdul Kadir Sheikh Fadzir.

Ku Li menjelaskan AMANAH menjadi plaform bagi Pemimpin-Pemimpin Politik memberi kebebasan bersuara menerusi saluran yang bersesuaian tanpa sebarang sekatan dan terikat.
Beliau memperakui pada masa kini Pemimpin Politik agak sukar menyatakan pandangan dan kritikan demi kebaikan Negara.

"Macam saya kalau nak bercakap di Dewan Merdeka contohnya, kena dapat kelulusan pihak atasan." AMANAH yang dipimpin beliau turut disertai beberapa Pemimpin UMNO dan MCA.


Sumber dari AAKJ

Tuesday, November 8, 2011

Kelebihan Azan Yg Boleh Menitiskan Air Mata Org Yg Bukan Islam



MasyaAllah... Hebat hebat .. Video mengenai seorang wanita Amerika menitiskan air mata apabila mendengar azan dan melihat suasana masyarat Islam yang keluar pergi ke masjid apabila masuk waktu Solat..

p/s: Ya Allah, berikanlah hidayah pada umat seluruh alam...

PANAS : Fuiyooo..52 orang BEREBUT nak 1 kerusi!!!

PKR hancur

PETALING JAYA: 52 ahli Parti Keadilan Rakyat telah menyatakan hasrat untuk bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Melawati pada pilihan raya umum (PRU13).

Kerusi panas itu mula menjadi rebutan apabila ada khabar angin yang menyatakan bahawa penyandangnya, Muthiah Pillay, 63, tidak akan mempertahankan kerusi berkenaan pada PRU akan datang.

Daripada 52 calon berkenaan, kira-kira 30 daripadanya telah menghantar surat rasmi ke ibu pejabat PKR untuk menawarkan diri masing-masing sebagai calon.

Sementara itu sumber dalaman parti berkata seorang pemimpin kanan parti itu dikatakan berminat untuk meletakkan anak perempuannya bertanding di kerusi berkenaan.

Walaupun Bukit Melawati di lihat sebagai kerusi bagi kaum India, namun calon-calon yang telah menawarkan diri terdiri daripada pelbagai bangsa.

Dia berkata, khabar angin untuk merebut kerusi berkenaan bermula apabila terdapat usaha untuk menyingkirkan Muhtiah kerana beliau di lihat sebagai seorang wakil rakyat yang tidak tegas serta kurang memperjuangkan hak rakyat di kawasannya.

Bukan itu sahaja, Muthiah juga dikatakan tidak berminat untuk bertanding pada pilihan raya umum akan datang.

“Saya tidak akan menuntut untuk bertanding di kerusi berkenaan kerana ia bertentangan dengan prinsip saya kerana pada pendapat saya ia hak pimpinan tertinggi parti untuk memilih calon yang sesuai,” kata Muthiah.

Bukan itu sahaja, beliau berkata ada juga khabar angin yang mendakwa dia sedang menghidap penyakit kesihatan yang serius.

“Ada orang telah bertanya kepada saya, adakah benar saya sedang sakit dan saya dalam nada bergurau berkata saya hendak macam hendak mati,” katanya.

Muthiah yang merupakan seorang jurutera professional berkata beliau tidak pernah melobi untuk bertanding pada pilihan raya umum 1995.

Namun beliau telah memenangi kerusi DUN Pasir Panjang, Lumut di bawah tiket Barisan Nasional (BN).

“Ketika itu pun saya tidak pernah meminta supaya dipilih sebagai calon namun MIC telah memilih saya,” kata bekas Pemuda MIC pada 1996-1999.

Beliau bagaimanapun meninggalkan MIC dan menyertai PKR pada 2006.

Tips untuk dipilih sebagai CALON oleh Pak Anwar :

1. Calon Lelaki mestilah berwajah muka jambu.

2. Kaki ampu dan sentiasa berkepit dengan Azmin Ali satu kelebihan.

3. Seseorang yang tahan diTIPU contoh janji 16 September...

4. Seseorang yang berfahaman Liberal yang difatwakan sesat kerana Pak Anwar seorang Liberal.
5. Calon Wanita paling sesuai mestilah berwajah "China Doll"..

BONGKAR: ANWAR BOHONG TUNAIKAN HAJI!!!

Sama jer background..hehe

Pembaca sekalian lihatlah sendiri gambar di atas dan nilaikan..sebelum nie blogger Pembangkang keluarkan "bukti" mengatakan Pak Anwar pernah tunaikan Haji pada 14 November 2007...TAPI pada tarikh tersebut blogger PR ini menyatakan Pak Anwar berikan ucapan di Forum UN, Jakarta pada 15 November 2007... Uiks?? kerjakan ibadah Haji boleh lari sane sini ker?? KANTOI SUDAH....



Arkitel penuh Dr. MiM balun Pak Anwar SILA KLIK DI SIN

PANAS: ADA YG KENAL AWEK NIE?? KANTOI..

Sumber dari Bro Jinggo

Nantikan dari rangkaian bloggers..Penjilat Anwar akan dibongkar... TUNGGUUUUU!!!!

Isu yang akan meletup kini akan terbongkar…kenal tak dengan si pendek Rafizi Ramli yang cerita akan didedahkan oleh seorang blogger…dan siapakah aweks istimewa yang digambarkan diatas ada hubungan dengan beliau.???

Siapa Rafizi Ramli? Apa kerja dia? dengan siapa dia bekerja? Dari mana dia dapat dana?

FOTO PANAS: NABILA HUDA BERBIKINI??

Sumber dari Oh! Bulan

Wahhhh...Nabila Huda pulak berbikini. Sebelum ini kita dikejutkan dengan cerita sensasi dari dunia artis ada seorang pelakon popular berbikini ketika bercuti di sebuah pulau..

Kali ini, seorang peminat secara tidak sengaja telah memuatnaik sekeping foto yang memaparkan pelakon berkenaan yakni Nabila Huda dalam persalinan bikini. Menurut blog hiburan OhBulan!, foto tersebut dipercayai dirakamkan oleh peminat berkenaan apabila dia terserempak dengan Nabila Huda ketika percutiannya di Pulau Tioman sekitar pertengahan Oktober lalu.

Walaupun Nabila Huda menggunakan kain skaf untuk melindungi bahagian terdedah, namun ia masih belum mampu menutup kritikan pedas dari orang ramai..

p/s: Nabila dah janda..tak der sape nak try ke?hehe

Monday, November 7, 2011

PANAS: Sex Is Fine If U Wearing Condom, So..??

Ambiga & Marina Mahathir

"Sex Is Fine If You Wearing Condom..So?? - Itulah kenyataan Marina Mahathir anak seorang bekas tokoh pemimpin terulung negara Malaysia..Sanggup beliau mencemar nama baik bapanya sendiri, mengaibkan nama baik bapanya sendiri. Kali ini beliau tampil dengan menyokong penuh Si Ambiga dengan usaha menganjurkan Seksualiti Merdeka 2011. Sebelum ini beliau tampil dengan menyertai Himpunan BERSIH 2.0 baru-baru ini..

Marina membuat kenyataan menyokong Ambiga kerana bagi beliau, selagi sesebuah Program tidak mendatangkan kekacauan atau apa2 yang boleh menggugat keselamatan negara, ianya dianggap tidak salah disisi undang2. Marina dalam pada yang sama menyelar media2 elektronik yang mengaibkan program ini dan mendesak pihak Polis menarik semula pengharaman program tersebut. Beliau sebelum ini pernah menyertai Perhimpunan BERSIH 2.0 yang turut mendapat sokongan dari PAS, PKR dan DAP.

Marina juga antara individu yang pernah mencadangkan agar menggunakan cara negara barat dengan memberikan kondom secara PERCUMA tanpa menghalang sebarang aktiviti seks kerana sekurang2 nya, ianya dapat mengelakkan dari jangkitan AIDS. Beliau berkata seks tidak dapat dihalang malah ianya tidak punyai sebarang masalah selagi ianya dilakukan dengan cara yang betul iaitu menggunakan kondom..

p/s: BERTAUBATLAH...

Video: BUKTI Kerajaan Kelantan (PAS) ZALIM!!


Pembaca lihat dan nilailah sendiri...

Jeritan rakyat di Hulu Kelantan tak diendahkan...Tanah yang diusahakan berpuluh tahun diambil begitu sahaja...Inikah dia "Negeri Berkebajikan" yang dilaungkan oleh Kerajaan Negeri???

FOTO PANAS: PAS AGUNGKAN TERESA KOK!!

Twitter @teresakok: Sy tolong edarkan bungkusan daging lembu bersama dgn ustaz surau#pengerusi JMB,Nizam.6 lembu dikorban


@teresakok: Sy kata lembu yg sepatutnya diberi kpd surau ini salah dihantar ke surau lain, sy pun beli seekor lagi


@teresakok: K'jaan Sgor beri 2 ekor lembu kpd setiap DUN.Sy beri seekor kpd Surau ini krn pddk sini lebih miskin

Ibadah Qurban pada Eidul Adha adalah untuk umat Islam kerana memperingati perjuangan Nabi Ibrahim a.s dalam menyebarkan agama Islam kepada umat manusia dan juga kisah Nabi Ibrahim a.s bersama anaknya Nabi Ismail a.s. TIDAK BOLEH sama sekali binatang korban diperolehi dari yang bukan Islam juga TIDAK BOLEH sertai ibadah Korban.. Kepada pembaca yang budiman...nilaikanlah..

Kerana gilakan kuasa politik, PAS izinkan DAP (orang bukan Islam) masuk Masjid dan Surau...lepas nie bagi naik mimbar untuk bagi khutbah pulak... BUDUS!!!

PAS IS DEAD

Sunday, November 6, 2011

Salam AidilAdha Untuk Semua...


Salam AidilAdha. Semoga Allah S.W.T menerima segala amalan kita dan mengampuni segala dosa-dosa kita, kedua ibu bapa kita serta dosa seluruh Umat Rasulullah S.A.W.

Hari Raya Aidiladha (bahasa Arab: عيد الأضحى 'Eid Ul-Adha) atau Hari Raya Haji merupakan perayaan yang dirayakan di seluruh dunia. Ia adalah perayaan terbesar di dalam Islam selain Aidilfitri yang disambut pada setiap 1 Syawal. Aidiladha disambut pada hari ke sepuluh, sebelas, dua belas dan tiga belas bulan Zulhijjah setiap tahun. Bermula dengan Takbir Aidiladha pada malam 10 Zulhijjah, diikuti dengan solat sunat Aidiladha serta khutbah Aidiladha di pagi 10 Zulhijjah, sambutan diikuti dengan ibadah korban yang boleh dilakukan samada pada 10 atau 11 atau 12 atau siang 13 Zulhijjah.

Aidiladha adalah perayaan yang istimewa kerana ia merupakan hari untuk umat Islam memperingati kisah pengorbanan Nabi Ibrahim dalam menunaikan perintah Allah dan kesabaran anaknya Nabi Ismail dalam memenuhi perintah Allah S.W.T.

BONGKAR : KELAKUAN SEBENAR LGE!!


LIHATLAH gambar di atas, adakah pembaca sedar bahawa DAP telah lama menonjolkan siapa diri mereka sebenarnya..Tindakan yang mereka lakukan seolah-olah tergila-gilakan pangkat dan ingin mendapatkan kuasa dan kalau ada yang menentang mereka maka "Tamatlah riwayat kesan degil", juga akan jadi sehelai sepingganglah jawabnya... contoh: Kg Buah Pala


p/s: Wahai bangsaku, bangsa Melayu..sedarlah LGE sedang menjajah kita...Bangkitlah!!!

Artikel pelbagai