Saturday, November 12, 2011

PANAS: BOB LOKMAN KATA ORG JOHOR MURTAD!!


Alahai Bob Lokman nie, hari tue dah insaf kata nak mendalami ilmu agama Islam yang betul..duduk bersama golongan Tabligh di Masjid Jame' Sri Petaling...rupa2nya betul auta kurita la sama dengan puak2 PAS...cakap tak serupa bikin.. rupa2 nak lari dari ditangkap pihak Jais.. Baca di sini..

Baru-baru ini Bob Lokman membuat roadtour berkempen di P.Pinang..dalam kempen tersebut beliau menyatakan rakyat Johor jatuh murtad..

Hujah Bob Lokman: "Kerja di Jurong Singapura,duduk Ulu Tiram,Jam 5 pagi dah keluar dari rumah,7 pagi dah sampai tempat kerja.Berapa lama 10 tahun dah mereka tak sembahyang subuh?"

Ujarnya lagi "10 tahun tak sembahyang subuh shiekh!! , pergi kerja 5 hari seminggu kemudian cuti hari Sabtu dan Ahad barulah dia(rakyat Johor) qado sembahyang, dia qado tidor hingga bangun paling awal tu pun sampai 10 pagi!!".. Macam nie punya orang pun ada ka?? Pembaca boleh fikir dan nilaikan... Dalam Islam pun mengatakan kita sebagai manusia tidak ada hak untuk cakap seseorang itu murtad apa tah lagi kafirkan orang... Inikah penjuangan Islam PAS?? Undi PAS masuk syurga... Syurga, Neraka tue semua kuasa Allah S.W.T wahai puak2 PAS..

Kisah selanjutnya sila KLIK DI SINI

p/s: PAS kangkung...

No comments:

Artikel pelbagai