Wednesday, November 9, 2011

FOTO TERBARU: Penjaga Gol Kebangsaan Dgn Awek Seksi!!

Apek dengan aweks2

Di sini Gossip Rakyat (GR) bukanlah ingin bercerita tentang politik tapi sedih dengan apa yang GR lihat..diharap ape yang terjadi pada penjaga gol kebangsaan kesayangan kita dijadikan iktibar kepada semua pemain bola sepak negara..Jagalah prestasi permainan korang sentiasa dalam keadaan yang baik..pertahankan lah emas Sukan Sea dan Piala Suzuki yang kita menangi sebelum ini. Kalau stadium tak penuh lepas nie, jangan pulak salahkan kami...

Pembaca lihatlah gambar2 yang dikirimkan oleh seseorang yang namanya ingin dirahsiakan..Dalam email tersebut ada kata2 nasihat untuk Khairul Fahmi (Apek):

Di sini saya ingin kongsikan beberapa gmbr sewaktu birthday party Dahlia Teck di Werners Changkat. Abang Nara boleh nilaikan sendiri sama ada air arak itu milik mereka atau org lain yg datang sedangkn itu adalah birthday dahlia. Semoga kita semua dapat memilih jalan yang betul dan sesungguhnya setitik arak itu kalau kita minum 44 hari amalan kita x diterima inikan pula kalau berbotol2 seperti didalam gambar. Semoga umat islam tidak jauh lagi terpesong dan fahmi janganlah memberi alasan tidak tahu arak itu milik siapa. Sedangkan itu adalah sambutan hari jadi girlfriend dia sendiri. sekian terima kasih.

Pembaca lihatlah gambar2 di bawah suasana ketika party yang Apek hadiri tersebut dan nilailah sendiri...



Kisah selanjutnya SILA KLIK DI SINI

No comments:

Artikel pelbagai