Sumbangan dan Bantuan

Sumbangan dan Bantuan

Saturday, November 19, 2011

PANAS: MACAM NIE KER MP PAKATAN RAKYAT??



Inikah Standard seorang Ahli Parlimen dalam Pakatan Rakyat?? Nak merendahkan diri pun janganlah sampai macam nie sekali wahai YB Fuziah...janganlah perbodohkan rakyat dengan cara menjatuhkan kreabiliti anda sebagai seorang wakil rakyat. Pembaca nilailah sendiri...

p/s: kot ya pun..semua tue kan rezeki yang Allah bagi untuk kita makan..rezeki pun nak dipolitikkan ker YB??

SANTAI: MALAYSIA MENANG, APA KOMEN MESSI??



Terima kasih Messi di atas komen yang diberikan..hehe

TAHNIAH PASUKAN #HARIMAUMALAYA LAYAK KE FINAL...MALAYSIA BOLEH!!! AUUUMMM

PANAS: KENAPA PAS SELALU BUAT CERAMAH??


Kenapa PAS selalu buat ceramah setiap minggu dan kalau boleh setiap hari?? GR ingin bertanyakan kepada pembaca semua...Tau tak kenapa??

Apa yang GR lihat, sebabnya ialah melalui ceramahlah mereka boleh kutip derma dari orang ramai yang datang mendengar. Makin kuat hentam, maki hamun dan fitnah yang dilontarkan kepada Kerajaan, makin ramai yang datang dan makin banyaklah wang yang masuk...Barulah ada 'masyuuukkkk'..betul tak Nik Ajis & Hadi Awang?? Hehehe

Sebabnya, inilah saja sumber kewangan PAS yang boleh mereka perolehi dengan cepat. Dalam ceramah PAS kawan rapat GR ada bagi tau, duit yang orang ramai datang mendengar ini katanya menjadi amalan dan kunci ke Syurga...Isk isk isk...macam tue sekali ker PAS nak menagih simpati UNDI rakyat?? Lebih kurang samalah dengan UNDI PAS masuk Syurga..Pembaca fikirkanlah...

Pada wakil rakyat atau Ahli Parlimen atau MB sekalipun, masih saja nak berceramah dan berkempen sana sini sepanjang tahun. Kebajikan dan masalah rakyat tidak pernah diambil peduli. Rakyat kelaparan dan hidup susah sebelah rumah pun tak tahu. Ada kenduri kendara orang kampung, haram MP PAS tak nampak batang hidung apatah lagi nak datang menolong..betul tak?? Tapi pernah ke PAS umumkan jumlah derma yang mereka kutip setiap kali ceramah diadakan?? GR percaya memang tak der kan!!


Inilah cara direct politik PAS dengan ceramah yang berbentuk kempen diadakan di seluruh pelosok negara dibenarkan. Apakah masih perlu kempen pilihanraya diadakan sampai 21 hari seperti yang mereka minta dalam tuntutan Bersih?? Atau apakah cukup sekadar 10-15 hari sebab puak-puak Pakatan Rakyat pun dah jenuh dah berkempen sepanjang tahun...Pembaca nilailah sendiri...

p/s: Pemimpin mestilah 'mendekati' rakyat bukan buat duit untuk poket sendiri!!!

FOTO PANAS: AURAT KER NIE??


GR masih tidak faham mengapa ramai wanita sanggup hidup dalam kepura-puraan,lebih-lebih lagi wanita yang nampak muslimah dan bertudung sedangkan mereka ini tergolong dalam manusia hipokrit. Belum cerita bab akhlak dan moral memang menyakitkan hati,kononnya bertudung tetapi moralnya teruk dan etika pemakaian yang tidak senonoh dengan rambut bertutup dengan tudung...mana perginya sifat malu mereka sedangkan mereka tahu menutup aurat mereka adalah wajib bagi orang Islam.

Lihatlah gambar di bawah...beginikah seorang wanita muslimah menutup aurat?? Bukankah sekarang terdapat baju mandi untuk kaum muslimah di pasaran...Pembaca nilaikan sendiri...



Kepada pembaca budiman, peka sedikit hal-hal macam nie, peringkat asas kita nasihat sedikit demi sedikit ahli keluarga kita dan mereka yang hampir dengan kita...Gunakalah kaedah dengan lemah lembut dalam menasihati saudara seIslam kita..

Kepada kaum wanita diluar sana janganlah jadi manusia yang Hipokrit, buka sahajalah tudung kalau diri kita tidak mampu untuk menjadi insan yang boleh dicontohi...jangan cemarkan imej Islam.

p/s: “Dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya, kecuali yang (biasa) nampak darinya.” [TMQ An-Nur (24):31].

BIAR BETUL MAYA..!!??


Patutlah GR dah lama tak dengar apa-apa cerita pasal Maya Karin beberapa bulan yang lalu. Rupa-rupanya, dia telah meninggalkan Malaysia dan melancong ke luar negara di mana destinasi yang dituju adalah Amerika Selatan.

Menariknya, Maya Karin melancong secara ‘backpacker’ iaitu semua kelengkapan harian dimuat dalam satu beg. Lebih kurang macam orang menggembara tue. Lebih kurang sebulan lamanya Maya Karin dalam penggembaraannya tue.

Pengembaraannya bermula dari Brazil, disusuli Venezuela, lepas itu Colombia dan berakhir di Peru. Ianya bermula dari 11 Mei dan berakhir pada 8 Julai lalu sehingga Maya Karin berhadapan dengan masalah untuk memilih apa yang hendak dibawa.




p/s: Maya Karin dah janda..tak der sape yang ada 'hajat' ker? Gurau2 yer Maya..jangan mareee!! Hehe

Friday, November 18, 2011

TERKINI: KJ SAHUT CABARAN RAFIZI FEEDLOT!!!


Sebelum ini Rafizi feedlot ada menyatakan hasrat untuk berdebat dengan YB Khairy Jamaludin berkenaan Isu NFC dan Lembu Feedlot Rafizi serta Saifuddin Nusotion..Lihatlah perbualan #Tweet di atas...

Tadi di twitter mereka penaKSJ sempat screen shot #Tweet mereka – maka sah KJ menerima pelawaan Rafizi Feedlot berkenaan debat ini.

Habislah ekau Rafizi oiii...kena ganyang cukup-cukup nanti..KJ tue kalau start berdebat memang susah nak berhenti...kejang lutut ekau nanti.. Hehehe

Sumber: penaKSJ

LUAHAN: Pakatan Rakyat telah modenkan orang Melayu!!!

Mungkin pembaca semua ingin tahu kenapa GR menaikkan isu ini, kerana GR sedih masih ada lagi di zaman moden ini orang Melayu menganjingkan bangsanya sendiri..GR ingin meminta maaf terlebih dahulu jika apa yang GR katakan menyinggungkan sesetengah pihak..

GR sedih sebab hal ini berlaku di depan mata GR sendiri semalam bersama rakan2 GR..Ianya berlaku di sebuah restoran di Seksyen 8 Shah Alam, mungkin pembaca tahu restoran mana yang GR maksudkan..Betullah orang tua2 kata Melayu Mudah Lupa!!! Sedih dan rasa terhina bila GR tengok bila 2 orang pekerja Melayu restoran tersebut ingin makan tengahari...Salah seorang dari mereka mengambil ikan bakar yang saiznya agak kecil, bolehlah kongsi berdua.

Lauk pauk tengahari yang mewah

Kebetulan taukey restoran tersebut di depan GR mengira harga makanan kami..Boleh taukey tersebut ambil ikan bakar tue dan bagi tau pekerjanya lauk nie tak boleh makan..kalau nak makan kena bayar RM5...Kenapa mesti macam tue?? Kenapa mesti taukey berkira dengan pekerjanya?? Tak boleh kt sini, nak makan kena pegi belakang. Restoran bukan 5 star pun GR tengok.. Anak Melayu sendiri dilayannya macam tidak berperikemanusiaan...takkan bagi mereka makan nasi berlaukkn telur dan sayur saja...Ada salah seorang pekerjanya juga air mineral pun bawak bekal sendiri...

Taukey restoran mamak pun bagi pekerja mereka makan lauk mewah skit..bukannya ambil semua lauk utk makan sampai taukey boleh bankrap...Inilah lumrah hidup manusia..bila dah senang skit dipandang hina orang yang di bawah...Bukankah rezeki yang kita kecapi selama hidup di dunia nie semuanya dari Allah SWT dan Allah SWT sentiasa menguji hamba2Nya...Janganlah kedekut sangat dengan pekerja-pekerja kita...bukankah pekerja tue aset kepada syarikat...1 day nanti manalah taukan Allah SWT tarik balik rezeki tue...kan payah tue!!! Fikirkan lah...

Lihatlah gambar di bawah, inilah restoran yang GR maksud di Seksyen 8, Shah Alam..makanannya sedap..tapi taukeynya....


p/s: Pakatan Rakyat hanya pandai tabur kata2...tunaikannya TIDAK..Apa pun tak boleh!!

BONGKAR: ALAHAI PAK ANWAR!!!


Pembongkaran demi pembongkaran dilakukan untuk menunjukkan bahawa Pak Anwar mempunyai jalinan persahabatan yang cukup baik dengan Israel tapi beliau masih menafikan lagi..Lagi mau pusingkah wahai Pak Anwar??

Manakan tidak beliau boleh mempunyai simpanan yang jutaan ringgit di Bank Utama Israel dengan menggunakan nama anak beliau Nurul Izzah...Kesian Nurul, bapak punya pasal anak yang kena..hehe. Nurul Izzah yang didakwa mempunyai lebih 6 akaun bank di Tel Aviev, Israel dengan anggaran nilai simpanan jutaan USD disana..

Beberapa laman blog telah mula muat turun isu ini dan ada antara mereka mendesak agar pihak berkuasa menyiasat dakwaan ini kerana keselamatan Negara boleh terabai dan digadaikan serta boleh melibatkan rakyat dengan agenda jahat Pak Anwar dan anaknya Nurul Izzah...


Artikel penuh DI SINI

PANAS: LGE BERANGAN JADI PM!??

Page LGE..tapi support 1Malaysia pulak..Hampeh LGE!!!

Inilah realiti Pakatan Rakyat, dalam parti mereka sendiri tidak ada satu hati...masing-masing sibuk mengejar pangkat dan kuasa. Bukan kah sebelum ini Pak Anwar ada mengumumkan kabinet bayangan beliau sebagai PM dan Lim Kit Siang sebagai TPM...dan sekarang LGE sudah mau potong tang corner maaa...mau jadi itu PM Malaysia ka? Aiyooo apek, itu P.Pinang pun lu sudah bikin rakyat serupa hamba..sekarang mau kasi hancur ini Malaysia ka??

Pembaca lihatlah GR sertakan di atas, LGE sudah mula berkempen di alam siber untuk Pilihanraya Umum akan datang. Beliau sudah memasang angan-angan tinggi melangit untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia yang baru...Mahukah kita negara kita ditadbir oleh pihak Komunis?? Pembaca fikirkanlah...Perjuangan DAP takder sampai ke mana, mereka cuba untuk menghancurkan hak-hak istimewa yang ada di Malaysia ini..contohnya agama Islam tidak akan menjadi agama rasmi dan macam2 lagi yang sudah kita dengarkan...


p/s: Fikirkanlah untuk masa depan negara wahai pembaca sekalian..

Thursday, November 17, 2011

PANAS: FESYEN ARTIS MALAYSIA NAMPAK BUAH DADA??

Fesyen yang buat Miera Leyana famous..Hebat!!

Malam nie GR nak ubah cerita tentang isu politik di Malaysia nie, GR nak bercerita tentang dunia glamour artis tanahair kita...Walaupun cerita nie mungkin dah lama, GR just nak refreshkan balik jer..hehe

Sapa yang kenal Miera Leyana?? Rasanya tak semua pembaca kenal dia kan, betul tak?? GR sendiri pun tak pernah dengar nama dia sebelum ini. Maknanya nama dia tidaklah hebat mana dalam industri hiburan di Malaysia ini. Tetapi gara-gara berpakaian sedemikian, tiba-tiba namanya meletup dan semua orang nak tau sape sebenarnya beliau dan cari gambar2 beliau di Internet mau pun media cetak...

Perlukah Miera Leyana minta maaf pada peminatnya?? GR rasa tak perlu meminta maaf, malah beliau patut berterima kasih kepada pencipta pakaian itu, Wan Huzairil kerana kalau tidak pakaian tersebut sudah tentu orang tidak mengenali siapa Miera Leyana..hehe

GR kata: Inilah dia ragam dunia artis..macam-macam ada..Golongan artis perlulah berikan contoh yang baik kepada masyarakat sebab ada yang suka jadikan artis sebagai ikon mereka..

Nak Tau Sebab PAS Takut Laksana HUDUD??

JEDDAH: Tiga lelaki yang terdiri daripada seorang warga Arab Saudi dan dua warga Kanada dihukum pancung semalam di Jeddah selepas didapati bersalah merogol dan meliwat seorang pembantu rumah perempuan serta dua lelaki.

Tertuduh warga Arab Saudi, Badr Sami Al-Sudani, Ahmad Zain Ishaq dan Muhammad Bashir Hasan masing-masing warga Kanada dihukum bunuh selepas didapati bersalah merogol amah dan dua lelaki di sebuah rumah di daerah Al-Mushrefah, utara Jeddah dua tahun lalu, lapor Arab News.

Mengikut penghakiman mahkamah, kumpulan lelaki itu menyerang amah selepas beliau menjerit sebaik melihat penceroboh memanjat tembok rumah. Jenayah itu bertambah berat sebaik dua lelaki keluar dari bilik mereka selepas mendengar jeritan wanita. Penceroboh mengikat dan menyumbat mulut dua lelaki itu sebelum meliwat mereka. Ketiga-tiga lelaki itu memecah masuk rumah pada lewat malam.

Polis menyiasat kes itu dan menahan pesalah tidak lama kemudian. – Agensi

Sumber: Berita Harian


Kalau pembaca semua nak tau..Inilah sebabnya kenapa PAS takut laksanakan HUDUD. Sibuk2 nak laksanakan seluruh Malaysia, di Kelantan pun tak berani...cakap lebeyyyy!!!hehe

Maunye TAKUT...kalaulah yang kena tangkap pancung Perdana Menteri masa tue Ketua Pakatan Rakyat...tak ke naya tue..Camno Haji Hadi oiiii?? hahaha

PANAS: AKAUN BANK NURUL IZZAH DI ISRAEL!??

Alahai Nurul Izzah

Dunia alam siber panas dengan berita anak Ketua Pakatan Rakyat ini mempunyai akaun bank bernilai jutaan USD di Bank Utama Israel. Sehingga sekarang maklumat yang diterima masih belum dinafikan oleh Nurul Izzah...Ketaq lutut ker Nurul Izzah nak jawab??

Kalau benar dakwaan seperti didakwa oleh para blogger yang mempunyai maklumat akaun bank Nurul Izzah maka PKR sah mempunyai hubungan dasar Israel selama ini. Dan tidak heran lah selama nie Pak Anwar dengan mudah bertemu rakan sejawatnya di USA berketurunan Yahudi.

GR mohon pihak berkuasa membuat siasatan dengan segera dakwaan ini, jika benar ianya boleh menggugat keselamatan negara.

PKR sudah menjalinkan hubungan dengan YAHUDI untuk menjual negara...HANCUR!!!

Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)… 3 years
Account No : C-719-418-210 (M)
Amount : USD 13,000,000.00
Date of opening account : 17/06/96
Date of Maturity : 17/06/99

8. Name : Ms Nurul Izzah Bte Anwar
Post : Daughter of Deputy Prime Minister
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
3 years
Account No : F-817-200-11 (C)
Amount : USD 12,500,000.00
Date of opening account : 03/12/96
Date of Maturity : 03/12/99

9. Name : Ms Nurul Izzah Bte Anwar
Post : Daughter of Deputy Prime Minister
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
5 years
Account No : G-211-922-718-2 (D)
Amount : USD 15,000,000.00
Date of opening account : 12/07/97
Date of Maturity : 12/07/02

10. Name : Ms Nurul Izzah Bte Anwar
Post : Daughter of Deputy Prime Minister
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
1 years
Account No : F-3532-3310-501 (NG)
Amount : USD 15,500,000.00
Date of opening account : 21/09/98
Date of Maturity : 21/09/99

11. Name : Ms Nurul Izzah Bte Anwar
Post : Daughter of Deputy Prime Minister
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
3 years
Account No : DA-9159-7211-819 (M)
Amount : USD 4,500,000.00
Date of opening account : 20/05/96
Date of Maturity : 20/05/99

12. Name : Ms Nurul Izzah Bte Anwar
Post : Daughter of Deputy Prime Minister
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
3 years
Account No : ME-3138-5144-219 (A)
Amount : USD 10,000,000.00
Date of opening account : 08/09/97
Date of Maturity : 08/09/00

Lagi maklumat KLIK SINI dan DI SINI

Sumber: penaKSJ

GEMPAR: RAHSIA PAKATAN RAKYAT TERBONGKAR!!!


Penggunaan Dakwat Kekal ianya tidak kekal dan tidak sesuai untuk digunakan dalam menghadapi proses Pilihanraya. Penggunaan Biometrik disarankan untuk ketelusan pengundian.

Dibawah ini Video yang Rakan Blogger Papa Gomo rakamkan lewat pagi tadi mengenai Demo cara cara Dakwat Kekal digunakan jika berlangsung pilihanraya dan juga cara-cara menghilangkan dakwat kekal tidak sampai 5 Minit.saksikan video di bawah sehingga habis dan anda lihat apa yang berlaku.



Pembaca semua dah boleh nampak 'game' Pakatan Rakyat yang semata-mata hanya untuk kepentingan politik mereka saja...Diaorg nie memang HAMPEH!!!

PANAS: KHAS UNTUK AMBIGA!!!

Apa pun berbagai alasan yang diberikan oleh pihak Penganjur Seksualiti Merdeka berkenaan kekebasan hak bagi golongan Lesbian,Biseksual,Gay dan Transgender – LGBT di Malaysia tidak boleh diterima sama sekali.

Serangan bertubi-tubi kepada Program ini wajar diteruskan kerana nilai yang kotor dan tidak bermoral akan terus memberi kesan besar kepada masyarakat. Kepada Si Ambiga Lesbi tolong peka dengan budaya,agama dan suasana masyarakat di Malaysia. Malaysia bukan sebuah negara yang suka dengan budaya 'songsang'...Baik tamadun, baik agama dan bangsa mana pun perbuatan ini tidak akan dihalalkan.

MESEJ JELAS KEPADA SEKSUALITI MERDEKA 2011


Lihat foto di bawah...Inikah budaya yang perlu ada di Malaysia??

Lawatan Turun Padang TPM ke KL


Semalam YAB TPM telah meluangkan masa turun padang berjumpa sendiri dengan rakya sekitar W.Persekutuan Kuala Lumpur untuk mendengar sendiri keluhan dan masalah rakyat. Lawatan dimulakan pada sebelah pagi perjumpaan bersama Pegawai Kanan dan Kakitangan DBKL di Jabatan Penguatkuasaan DBKL dan Menara DBKL 1. Di sini YAB TPM menyampaikan amanat kepada Pegawai dan Kakitangan DBKL bagi menyelaraskan lagi sistem perkhidmatan DBKL kepada masyarakat.

Selepas itu YAB TPM ke Sesi Townhall bersama NGO Melayu, di sini YAB TPM bersesi dialog bersama PERAPI dan wakil-wakil dari NGO Melayu. Sebelah petang YAB TPM bersama Belia W.Persekutuan. Di sini sesi dialog bersama Belia diadakan secara santai. Lawatan ini diiringi oleh Menteri W.Persekutuan merangkap Timb Pengerusi BN WP, YB. Dato' Raja Nong Chik B. Dato' Raja Zainal Abidin, Menteri Kerja Raya YB Datuk Seri Shaziman B. Abu Mansor, Ketua Pemuda WP Sdr Rizalman Dato' Mokhtar, Ketua Puteri WP Sdri Zauyah Zainuddin dan barisan kompenan BN.

Sesi dialog YAB TPM bersama Belia



YB Dato' Raja Nong Chik


YAB TPM & Ketua Pemuda WP mendengar soalan dari Belia

Lawatan berakhir pada sebelah petang di Desa Pandan dengan penyerahan sumbangan 'Back to School' oleh YAB TPM kepada 20 orang pelajar sekolah dan majlis pecah tanah tapak Dewan Masyarakat oleh YAB TPM...

p/s: Pemimpin berjiwa rakyat

Wednesday, November 16, 2011

WAJIB TONTON: MP BTR Macam Biskut!!!



Mana perginya Tan Sri Khalid Ibrahim?? Rakyat Bdr Tun Razak dibiarkan kontang kanting begitu saja... Makan gaji buta ker?? Jangan jadikan alasan sibuk dengan tugas sbg MB rakyat di Parlimen Bdr Tun Razak hang wat bodoh jerk...Pembaca boleh nilai sendiri berkaliber atau tidak Khalid Ibrahim sebagai Ahli Parlimen...

GEMPAR: PAS IKLAN DALAM UTUSAN??


Pada mulanya GR macam tak percaya pun ada bila kawan GR beritahu PAS membuat iklan dalam suratkhabar UTUSAN MALAYSIA..bila GR tengok sendiri memang CONFIRM!!!

Apa pun TAHNIAH diucapkan kepada Kerajaan Kelantan (PAS) sudi membuat iklan sambutan Ulangtahun Duli Yang Maha Mulia Sultan Kelantan...GR doakan semoga Tuanku dicucuri rahmat dan sihat sentiasa...

p/s: Mungkin PAS dah sedar akhbar mana yang relevan...

Tuesday, November 15, 2011

PANAS: PAGE FB...WANITA DIKEJI & DIHINA!!


Apa nak jadi dengan bangsa kita?? Ada 1 fan page di Facebook yg diberi nama BohsiaMurahan yg memaparkan wanita² Melayu (Islam) sebagai modal utk mengkeji, menghina dan menganggap mereka sebagai Bohsia Murahan...Sungguh Biadap!!!


Mungkin pada siapa yang melihat page ini untuk kali pertama berperasaan teruja sama macam GR..tapi bila tengok kali yang kedua perasaan tue bertukar geram,marah semua ada...Sapa lah yang bangsat sangat creat FB macam nie sengaja berniat memalukan dan menghina wanita² Islam yg bertudung...GR tengok gambar wanita diatas tidak bermasalah kerana kita sendiri mempunyai dosa silam masing².. Ini mungkin gambar yg telah dirakam ketika 'mangsa' dalam keadaan khayal Mungkin sekarang 'mangsa' dah insaf dan menyesali perbuatan tersebut...

GR berpendapat, kita tidak berhak mendedahkan seseorang kerana mereka juga mempunyai maruah & harga diri seperti kita. Cuma dlm perkara ini, jgnlah kita membuat kesimpulan awal. Apa yg pasti, org yg bersalah adalah budak yg menggunakan id sebagai Kabus Berdarah, lihat gambar di bawah. Inilah org yg menyebarkan gambar wanita malang tersebut...



p/s: Janganlah kita mengaibkan saudara kita muka bumi ini kelak Allah akan mengaibkan kita di akhirat kelak di hadapan seluruh umat...

PANAS: Wardina 'SOUND' Blogger BN!!!


Pada pandangan GR cukup mudah, Wardina sebenarnya cuba mendapatkan publisiti murahan dengan menghentam bloggers BN/UMNO. Beliau memang sengaja mahukan diri beliau diberikan perhatian dan disensasikan oleh bloggers BN/UMNO.


Wardina memang 'hauskan' publisiti dalam alam siber ini kerana tidak kurang mendapat liputan dari media cetak / perdana. Seseorang artis itu tidak akan popular tanpa publisiti, kalau tak lenyap macam tue jer.. betul tak Wardina?? hehe..


Oleh sebab itulah, Wardina cuba cucuk bloggers BN/UMNO supaya mainkan isu dia. Dalam masa yang sama GR juga terfikir bahawa dia mahu menggunakan 'serangan bloggers pro-BN/UMNO' ini sebagai modal untuk mendapatkan sesuatu daripada kepimpinan parti pembangkang... Udahlaaa Wardina oiii...jadi pengacara MHI tiap2 pagi pun dh best tau!!!


Pendedahan lebih lanjut sila KLIK DI SINI

p/s: Macam-macam hal dunia artis Malaysia sekarang nie!!!

Sumber: Tinggalkan 1Peluru

AUKU...Tak Perlu DIMANSUHKAN!!!


Pada hari ini, pelajar-pelajar Melayu amat berminat dengan 'dunia politik'. Ada segelintir mereka suka melibatkan diri dengan demontrasi jalanan dan lain-lain aktiviti politik yang memakan masa mereka di universiti. Dari satu sudut dapat kita lihat pelajar-pleajar init tidak dapat memberi tumpuan sepenuhnya kepada pembelajaran mereka. Amatlah merugikan mereka dan masyarakat Melayu jika mereka GAGAL. Pelajar-pelajar harus faham maksud mereka belajar di universiti kerana mereka perlu fikirkan tentang masa depan mereka terlebih dahulu...

Beberapa Pertubuhan Pelajar , Majlis Mahasiswa dan Badan Bukan Kerajaan (NGO) yang telah memberi komen tentang Isu AUKU berhubung peruntukan Seksyen 15(5) Akta Universiti dan Kolej Universiti 1971. Akta tersebut melarang Mahasiswa terlibat atau menyata sokongan, simpati atau bangkangan terhadap Parti Politik... Baca lebih lanjut sila KLIK DI SINI

GR kata: Golongan orang muda adalah pelapis negara..fikirkan lah!!

Sumber: REZQEEN HILL

KECOH: DAP BANTAH RM100 UTK PELAJAR SEKOLAH!!


Dah nama pun pembangkang mesti ada saja nak membantah apa saja usaha suci murni Kerajaan (BN) buat untuk rakyat...Sidang Dewan Rakyat menjadi kecoh apabila Ahli Parlimen Pakatan Rakyat dan Barisan Nasional (BN) masing-masing bertikam lidah mengenai isu pemberian bantuan persekolahan sebanyak RM100 kepada setiap pelajar seperti yang diumumkan pada perbentangan Bajet 2012..

YB M. Kulasegaran (DAP - Ipoh Barat) telah membangkitkan Peraturan Mesyuarat 66(4) dengan menyatakan bahawa tindakan pemberian wang bantuan persekolahan itu adalah salah dan tidak mengikut peraturan... Puak PR boleh bagi ke bantuan mcm nie?? Habuk pun takder....

Ingin tahu selanjutnya sila baca di sini

GR kata DAP Zalim!!!

Monday, November 14, 2011

GEMPAR: PAK ANWAR SUDAH MENGAKU???


Maklumat terbaru GR terima, Pak Anwar telah membuat pengakuan kepada Haji Hadi dan Lim Kit Siang bahawa beliau lah pelaku video seks yang tersebar di internet. Namun Pak Anwar menyalahkan Dato' Eskay kerana membuat pendedahan kepada umum...

Mengikut maklumat Pak Anwar juga sudah berkira kira untuk mengundurkan diri dari politik setelah keputusan Kes Liwat diketahui dalam masa beberapa bulan lagi...

Sumber: GAP

PANAS: ADUHAI NURUL IZZAH??


Setelah menepis pelbagai desas desus dakwaan Ahli Parlimen Lembah Pantai, YB Nurul Izzah dilantik menjadi 'Duta' Kedai Rakyat 1 Malaysia (KR1M), hari ini semuanya telah terbukti dgn kemunculan poster promosi pembukaan KR1M di Pantai Dalam.. Apa crit?? Lihatlah poster di atas...

Sebelum nie bising2 kata harga di KR1M lebih mahal dari Carefour tapi hari nie CONFIRM jadi 'Duta' pulak ker?? Aduyai Nurul Izzah...

p/s: Tony Pua bila lagi???

MESTI TONTON : DAP GILA KUASA!!!




Wahai Anak Bangsa Melayu
...Tidak semestinya kamu membenci UMNO maka anak cucu cicit kamu akan membenci UMNO. Tidak semestinya kamu sokong PAS maka anak cucu cicit kamu akan sokong PAS. Tidak semestinya kamu sokong PKR maka anak cucu cicit kamu akan sokong PKR dan tidak semestinya kamu sokong PAS maka anak cucu cicit kamu akan sokong DAP...

Jangan ikutkan nafsu atau pun citarasa kita... Fikir-fikirkan lah...

GR kata: DAP zalim...hati komunis...

HOT: FOTO BARU MANGSA RABA ANAK VVIP!!!


Cerita panas berkenaan dakwaan blogger mengenai kes raba buah dada yang melibatkan anak lelaki seorang VVIP di P.Pinang nampaknya dah macam suam-suam kuku sekarang nie...Pihak terbabit pun tidak tampil untuk membuat kenyataan..

So..GR nak referesh balik pada pembaca semua, gambar di atas adalah mangsa raba buah dada anak VVIP tersebut..nama gadis ini Anya Corke seorang warga Britain, perkara ini didakwa oleh laman pro-Pakatan Rakyat menafikan gadis ini diraba atau pun diramas buah dadanya... Baca Di SINI

Pada mulanya kenyataan yang dibuat oleh media pro-pembangkang menyatakan gadis ini menetap di Malaysia tapi lepas tue pulak laporan mengatakan gadis ini hanya kawan menetap di Malaysia..Mana satu betul nie?? Betul punya auta kurita la puak2 Pakatan Rakyat.. Kalau betul tampil jela buat kenyataan...Takdir!!!

Bermacam-macam laporan dan cerita yang dibuat oleh Pakatan Rakyat...sehingga hari ini masih tidak mendakwa blogger yang bongkarkan isu raba buah dada ini... Adakah dakwaan ini BENAR?? atau pun VVIP terbabit hanya nak tutup kelemahan beliau dengan menyatakan gadis ini tidak pernah ada di Malaysia sejak 7 tahun yang lalu... Pembaca fikir-fikirkanlah...

GR kata, LGE Pengecut.. apa pun tak boleh!!!

Sunday, November 13, 2011

NFC...TANG MANA KATA SELEWENG??

Sumber dari penaKSJ

Serangan bertubi-tubi dilakukan terhadap Ketua Wanita UMNO Malaysia DS Shahrizat Jalil dikaitkan dengan NFC seolah-olah berlaku penyelewengan dan ini hanyalah kerja-kerja 'BUSUK' puak-puak Pakatan Rakyat yang hanya ingin memberi persepsi buruk terhadap DS Shahrizat..

Isu Lembu ini, National Feedlot Corporation (NFC) dan Ds Sharizat Jalil telah bermain dibibir mulut Pakatan Rakyat feedlot di mana mereka memutarbelitkan fakta bahawa penyelewengan telah berlaku dalam NFC berhubung laporan daripada Audit Negara 2011. Sedangkan dalam Laporan Audit Negara projek NFC ini GAGAL ...

"HEBAT" betul si Saifudin feedlot dan Rafizi Feedlot nie bermain fitnah dan emosi rakyat dengan mengaitkan projek NFC gagal serta serangan kepada Ketua Wanita UMNO ini. Rancangan JAHAT "2 ekor" feedlot ini adalah hanya bermotifkan kepentingan politik mereka semata-mata...


Pada mulanya projek NFC nie, GR sendiri tak tahu wujud organisasi sebegini di negara kita. Isu ini timbul dan diserang begitu hebat barulah kita tahu National Feedlot Corporation ini ditubuhkan untuk menghasilkan daging tempatan secara besar-besaran tanpa perlu diimport dari luar negara.Kiranya promosi percumalah...TAHNIAH!! BAGUS!!

Kisah lanjut mengenai lembu-lembu ini...sila KLIK DI SINI

GR p/s: Saifudin dan Rafizi feedlot suka 'massage' B to B...hehe

Artikel pelbagai