Saturday, November 19, 2011

FOTO PANAS: AURAT KER NIE??


GR masih tidak faham mengapa ramai wanita sanggup hidup dalam kepura-puraan,lebih-lebih lagi wanita yang nampak muslimah dan bertudung sedangkan mereka ini tergolong dalam manusia hipokrit. Belum cerita bab akhlak dan moral memang menyakitkan hati,kononnya bertudung tetapi moralnya teruk dan etika pemakaian yang tidak senonoh dengan rambut bertutup dengan tudung...mana perginya sifat malu mereka sedangkan mereka tahu menutup aurat mereka adalah wajib bagi orang Islam.

Lihatlah gambar di bawah...beginikah seorang wanita muslimah menutup aurat?? Bukankah sekarang terdapat baju mandi untuk kaum muslimah di pasaran...Pembaca nilaikan sendiri...



Kepada pembaca budiman, peka sedikit hal-hal macam nie, peringkat asas kita nasihat sedikit demi sedikit ahli keluarga kita dan mereka yang hampir dengan kita...Gunakalah kaedah dengan lemah lembut dalam menasihati saudara seIslam kita..

Kepada kaum wanita diluar sana janganlah jadi manusia yang Hipokrit, buka sahajalah tudung kalau diri kita tidak mampu untuk menjadi insan yang boleh dicontohi...jangan cemarkan imej Islam.

p/s: “Dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya, kecuali yang (biasa) nampak darinya.” [TMQ An-Nur (24):31].

No comments:

Artikel pelbagai