Thursday, November 17, 2011

Lawatan Turun Padang TPM ke KL


Semalam YAB TPM telah meluangkan masa turun padang berjumpa sendiri dengan rakya sekitar W.Persekutuan Kuala Lumpur untuk mendengar sendiri keluhan dan masalah rakyat. Lawatan dimulakan pada sebelah pagi perjumpaan bersama Pegawai Kanan dan Kakitangan DBKL di Jabatan Penguatkuasaan DBKL dan Menara DBKL 1. Di sini YAB TPM menyampaikan amanat kepada Pegawai dan Kakitangan DBKL bagi menyelaraskan lagi sistem perkhidmatan DBKL kepada masyarakat.

Selepas itu YAB TPM ke Sesi Townhall bersama NGO Melayu, di sini YAB TPM bersesi dialog bersama PERAPI dan wakil-wakil dari NGO Melayu. Sebelah petang YAB TPM bersama Belia W.Persekutuan. Di sini sesi dialog bersama Belia diadakan secara santai. Lawatan ini diiringi oleh Menteri W.Persekutuan merangkap Timb Pengerusi BN WP, YB. Dato' Raja Nong Chik B. Dato' Raja Zainal Abidin, Menteri Kerja Raya YB Datuk Seri Shaziman B. Abu Mansor, Ketua Pemuda WP Sdr Rizalman Dato' Mokhtar, Ketua Puteri WP Sdri Zauyah Zainuddin dan barisan kompenan BN.

Sesi dialog YAB TPM bersama Belia



YB Dato' Raja Nong Chik


YAB TPM & Ketua Pemuda WP mendengar soalan dari Belia

Lawatan berakhir pada sebelah petang di Desa Pandan dengan penyerahan sumbangan 'Back to School' oleh YAB TPM kepada 20 orang pelajar sekolah dan majlis pecah tanah tapak Dewan Masyarakat oleh YAB TPM...

p/s: Pemimpin berjiwa rakyat

1 comment:

rezqeen hill said...

pakatan langsung takda.. haram~

Artikel pelbagai