Sumbangan dan Bantuan

Sumbangan dan Bantuan

Friday, October 28, 2011

GEMPAR!!! YAHUDI KINI DI MALAYSIA...SEBARKAN!!

Penulis menerima pesanan BlackBerry Messages (BBM) berkenaan dengan kegiatan menyebarkan SMS berita-berita tentang kebangkitan Agama Yahudi di Malaysia. Penyebaran SMS ini mula dikesan dan diterima oleh orang ramai bermula seminggu yang lepas.

Sememangnya penyebaran sms berantai ini mula membuat suasana kembali tegang. Apakah tiada tindakan dari badan penguatkuasa untuk dicegah sebelum ianya menjadi punca puak pelampau agama mula bertelagah. Kesannya pasti menyusahkan semua orang dan individu yang menyebarkan sms ini sangat berniat jahat dan penuh seribu niat jahat.

Salah seorang sahabat penulis cuba menghubungi no individu yang aktif menyebarkan SMS kegiatan agama yahudi di Malaysia untuk diajak bertemu akan tetapi hanyalah maki hamun dan dakwaan sahabat penulis individu tersebut cuba menghina Agama Islam dengan kata-kata kesat dan boleh menimbulkan kemarahaan umat Islam di Malaysia.

Untuk penguatkuasa yang berkuasa untuk menangani perkara ini ‘TOLONG SIASAT DAN AMBIL TINDAKAN CEGAH SEGERA’

Untuk pembaca yang mahukan kepastian atau mahu sama sekali turut serta memaki individu ini silakan.

Jika boleh sebarkan agar kegiatan hinanya dapat dipatahkan dan dibatalkan...

L.GANARAJ - 0133276024


Sumber dari penaksj

Klinik 1Malaysia - GTP Program Transformasi Kerajaan

PANAS: CHINADOLL ANWAR AKAN DIDEDAHKAN!!!


Wahai pembaca semua ... Inilah dia wanita Chinadoll yang kita lihat dalam petikan rakaman video seks bersama Ketua Pembangkang DS Anwar Ibrahim. Difahamkan Chinadoll ini akan tampil berikan keterangan dan pengakuan berkenaan hubungan seks beliau dengan DS Anwar Ibrahim.

Sebelum ini, Harian Metro melaporkan Polis sudah mengenal pasti identiti wanita yang berada dalam rakaman video seks dikaitkan dengan seorang pemimpin politik Pembangkang dan juga lokasi video itu dirakam.


Menurut sumber, wanita itu adalah seorang pelajar sebuah kolej swasta di ibu kota berusia 26 tahun yang juga seorang warga China.

“Polis sudah merakam percakapan wanita terbabit bagi membantu siasatan berhubung video seks yang mengaitkan ahli politik pembangkang itu,” katanya.

Menurutnya, hasil soal siasat dilakukan, wanita itu turut mendedahkan lokasi rakaman video seks berkenaan dilakukan.

“Rakaman itu dilakukan di sebuah kondominium di pinggir ibu kota. Sebaik mengenalpasti lokasi rakaman itu dilakukan, sepasukan pegawai dan anggota polis ke lokasi berkenaan bagi meneruskan siasatan,” katanya.

Bagi melengkapkan kertas siasatan berkenaan, pasukan penyiasat yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani, dikatakan membawa rakaman berkenaan kepada pusat penyiaran terkemuka di luar negara untuk dianalisis, pada 4 April lalu.


Polis sudah melengkapkan kertas siasatan itu dan diserahkan kepada pejabat peguam negara pada 9 April lalu.

Mana mau lari Pak Anwar???

FOTO PANAS!! BUDAK SEKOLAH BEROMEN DALAM BILIK DARJAH!!




Apa nak jadi dengan pelajar-pelajar sekolah zaman sekarang?? Apa yang anda boleh katakan bila melihat gambar ini, salah siapa?? Ibu bapa atau pun guru sekolah yang tidak pandai mendidik untuk menjadi insan yang berguna...

Renung-renungkanlah dan sedarlah wahai pelajar-pelajar semua tujuan anda pada masa sekarang..Masa depan ditangan anda...


ORANG MUDA HARAPAN BANGSA!!!!

Thursday, October 27, 2011

PANAS: Datuk Seri Noh Omar Belasah ADUN Sri Muda??


Assalamualaikum Salam Sejahtera dan Salam 1Malaysia...

Saya merujuk kepada cabaran daripada Adun Sri Muda yang mempertikaikan insentif kepada petani yang gagal dibayar sebanyak RM110 Juta yang dibentangkan di dalam Laporan Ketua Audit Negara 2010.

Terlebih dahulu kita perlu faham bahawa ketirisan dan hutang adalah dua perkara yang cukup berbeza, malangnya tidak difahami oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seri Muda, Suhaimi Shafie.Akibat mahu 'menunjuk pandai' dengan cuba menyalahkan pihak lain kononnya berlaku ketirisan dalam pembayaran insentif kepada petani, saya sarankan supaya beliau belajar makna ketirisan dan hutang terlebih dahulu.Beliau yang juga Ketua Penerangan PKR Selangor perlu membaca lebih teliti Laporan Audit Negara sebelum membuat kenyataan tidak cerdik yang boleh memalitkan arang di mukanya sendiri.

Laporan Ketua Audit Negara menyatakan bahawa kerajaan tidak membayar insentif berjumlah RM110 juta itu bukan bermaksud berlaku ketirisan.Ketirisan boleh dikelasifikasikan sebagai berlaku penyelewengan dalam sesuatu peruntukan yang akan diberikan kepada rakyat.Apa sebenarnya berlaku adalah wang peruntukan untuk petani tersebut telah habis dibayar selaras dengan bajet yang diperuntukkan kepada kementerian.

Ingin baca selanjutnya sila KLIK DI SINI

Pak Anwar ke London Jumpa Al Gore


AIDCNews – 27/10/11 – Datuk Seri Anwar Ibrahim kini berada di London untuk menghadiri mesyuarat dengan salah orang rakan baik dan mentornya, Al Gore, bekas Naib Presiden Amerika Syarikat.

“London: perbincangan sehari dgn Al Gore, Mitch Kapor, Jonathan Nash – mengenai pembangunan mampan dan beretika, pendidikan bermutu”, kata Anwar dalam Twitternya 11 jam yang lalu.

Berita lanjut sila KLIK DI SINI

Muslimat PAS Selangor beli Bangunan UMNO??




Perghhh!!! gile banyak duit Dewan Muslimat PAS nie ye... bukan ape GR cakap mcm nie sebab setiap kali PAS buat majlis mesti ade kutipan derma yang mereka akan buat untuk menampung kos pilihanraya dan juga aktiviti2 yang PAS ingin jalankan nanti...

GR difahamkan bangunan ini dimiliki oleh Ketua Pemuda UMNO Klang yg berpangkat Datuk dan bangunan ini telah dilelong... kenapa mcm tue sekali?? Jadi Dewan Muslimat PAS Selangor telah membeli bangunan ini dengan harga RM590,000.000 .... bukan skit tue setengah juta woooo... Pembaca boleh lihat video di atas dan nilaikan sendiri...

Kisah lanjut sila KLIK DI SINI

WAHAI KHALID APA SUDAH JADI???


Apa sudah jadi TS Khalid??? Baru hampir 1 penggal pegang jawatan Menteri Besar dah macam2 isu keluar, isu sanalah sini lah..skandal itu lah..murtad lah.. naik meluat rakyat Malaysia tengok khususnya rakyat di negeri Selangor... nak tau isunya lebih lanjut KLIK SINI

Kesian pun ada bila tengok TS Khalid nie... elok2 rakyat Selangor hidup aman damai dan jadi tak keruan... Orang dh cakap kalau tak sedia lagi duduk di kerusi MB nie jangan..nak jugak duduk.. Parlimen Bandar Tun Razak dan Dun Ijok pun Khalid tak boleh tadbir dengan baik inikan pula negeri Selangor...

Sekarang nie, kononnya ada agenda nak jatuhkan MB Selangor ni, dalam Pakatan Rakyat sendiri... Betul ker??? Adoiii... belum tentu menang PRU ke 13 nanti, dah ada cubaan nak jatuhkan MB... Inilah perangai puak2 Pakatan Rakyat... dulu duk kutuk UMNO/BN kononya cantas mencantas lah, cakor mencakorlah... La nie depa sendiri yang bertelagah, apa citer?? hehe

Sabarlah ye TS Khalid...GR tengok gambar nie pun nak tergelak mana tak nya sebelum nie masuk TV ke nampak di program2 Pakatan nampak segak bergaya...la nie tengok dah caca marba..hehe Duk la lagi bawah ketiak DAP tue ye sapu baik2..jangan sampai kena 'campak jauh2' plaks ye. ;)


Pi la salon ke potong skit rambut tue bg nampak kemas..hehe

Kakitangan Awam WAJIB Undi Kerajaan!!!


GR terpanggil untuk menulis perkara ini sebab dalam sektor awam kira-kira seramai 1.2 juta kakitangan telah berkhidmat di bawah perkhidmatan Kerajaan. Setiap tahun kita selalu lihat penambahan pengambilan penjawat awam sentiasa ditingkatkan dari segi pengambilan kakitangan baru mahu pun menambah baikkan mutu kualiti perkhidmatan yang sediaada.

Kerajaan telah memberikan bermacam-macam insentif kepada kakitangannya bagi melancarkan perkhidmatan yang ingin diberikan kepada masyarakat dan negara. Antaranya penyelarasan gaji mengikut kelayakan, kenaikan gaji, pemberian BONUS, cuti bersalin, kemudahan kuarters, elaun perubatan, skim pencen dan banyak lagi kalau disebutkan satu persatu tak akan habis. Jadi kepada kakitangan awam mereka harus bersyukur kerana mempunyai kerajaan yang sangat prihatin walaupun masih terdengar suara ketidakpuasan hati dikalangan mereka namun kerajaan berusaha untuk memperbaiki kelemahan bagi kebajikan kakitangannya..

Angka kakitangan kerajaan yang bertambah setiap tahun bukan penentu untuk dijadikan kayu pengukur dengan menyokong dasar kerajaan sepenuhnya. Walaupun mereka tahu sebagai kakitangan kerajaan semestinya harus taat dan setia kepada kerajaan namun persekitaran politik yang membuat sokongan mereka semakin terhakis...

Ingin baca selanjutnya... Sila KLIK DI SINI

FOTO PANAS!!! MAU MINTA, SEMBAH DULU LA...


Foto ini dirakam dalam satu Majlis Menyampaikan Cek Bantuan kepada rakyat P.Pinang yang disampaikan sendiri oleh Ketua Menteri P.Pinang, Lim Guan Eng.

Pada pendapat GR, tidak kiralah Kerajaan mane yang mentadbir baik Barisan Nasional (BN) mahu pun Pakatan Rakyat (PR) haruslah mengutamakan kepentingan rakyat tanpa mengira warna kulit walaupun Lim Guan Eng seorang Chinese. Jika dilihat dari sudut lain, rakyat harus meminta-minta agar dihulurkan bantuan agar dapat meringankan beban mereka...

Jika kita lihat gambar di atas, apakah yang boleh kita tafsirkan...Adakah wanita itu merayu-rayu memohon bantuan atau tanda sebagai mengucapkan terima kasih kepada Lim Guan Eng?? Anda sebagai pembaca nilailah sendiri....

"KEPADA SAHABAT-SAHABAT SEMUA...ANDA SEMUA PUNYAI MARUAH".... Gambar ini bukan ingin menghina tetapi jgnlah sampai DAP mempergunakan utk hancurkan maruah anda semua..

HANGAT: ANAK VVIP RABA BUAH DADA PELAJAR SEKOLAH???


Anak VVIP di Penang meraba 'buah dada' pelajar pompuan Cina di sekolah??? KECOH NIE!!! Tapi siapakah gerangannya anak VVIP tersebut?? Lagi syok GR nak tau cite sensasi nie...macam artis hollywood la pulakkan...hehehe

GR difahamkan dari sumber kawan-kawan2 GR anak VVIP nie adalah orang kuat dalam Pakatan Rakyat ....wwooowwww..dan dari Penang.Malah VVIP tersebut sebelum nie pernah menghina negeri Johor dan pelancong tak selamat kalau pegi melancong ke negeri Johor... opppppppssssstttt!!!...terlebih cerita pulak...hehehe

Akibat dari perbuatan terkutuk anak VVIP tersebut, VVIP ini telah memberi sejumlah wang sebanyak RM200 ribu kepada keluarga perempuan (mangsa raba) bagi menutup kes supaya tidak melaporkan kepada pihak Polis dan juga pihak sekolah serta merahsiakan dari pengetahuan umum...

Anak Guan Eng ker nie???


Mangsa raba

Adakah VVIP tersebut akan tampil buat kenyataan menjawab tuduhan sebegini sekiranya betul perlu jawab dengan seTELUSnya????

Pada anak VVIP tersebut kalau tak tahan sangat rumah urutkan banyak...hehehe

Wednesday, October 26, 2011

GEMPAR!!! VIDEO HANTU DI 7ELEVEN



Kejadian ini berlaku di Paka, Terengganu sekitar 23-24 Oktober 2011 dan telah di uploadkan di Youtube pada 25 Oktober 2011. Video ini di rakam melalui CCTV kedai dan di rakam semula melalui kamera telefon...

Sumber dari Bro Jinggo

Muammar Gaddafi di Liwat sebelum di Bunuh!!



Lihatlah bertapa kejamnya manusia menyiksa Gaddafi begitu zalim mengalahkan binatang...Jelas kita lihat si pelaku telah memasukkan sesuatu ke dalam dubur Muammar Gaddafi...

GEMPAR!!! VIDEO SKANDAL SEKS ADUN PAS DIDEDAHKAN??




PAS IS DEAD!!!

Tuesday, October 25, 2011

Kredibiliti Akhlak Dalam KEPIMPINAN

Antara krebiliti utama seorang pemimpin selain dari ilmunya ialah akhlak dan kemuliaan hati.. Akhlak yang baik dengan sendirinya akan mencerminkan dirinya kepada orang lain sejauh mana ketinggian dan karismanya dalam memimpin.. Lihatlah pemimpin berpengaruh dunia iaitu Nabi Muhammad SAW adalah qudwah sebagai pemimpin berakhlak dan berhati mulia...



Hari ini pelbagai teori kepimpinan yang boleh kita dapat atau pun baca melalui buku, majalah mahu pun media baru baik dalam versi Bahasa Melayu atau pun English...Semuanya membincangkan perkara yang sama yakni hanya berpaksikan akhlak dan nilai-nilai murni yang perlu diamalkan oleh setiap pemimpin tersebut...

GR berpendapat bahawa orang yang beradap pasti pandai menghormati keyakinan orang lain, walaupun dia sendiri tidak sesuai dengan keyakinan itu...Lantas itulah yang perlu difikirkan oleh anda yang bergelar PEMIMPIN!!!

Dari Imam Ghazali rah.a :"Sifat utama pemimpin ialah beradab dan mulia hati"...

Masalah Kekurangan Doktor di Malaysia Tahap Kronik??

Masalah kekurangan doktor di Malaysia bukanlah isu baru tapi dah berkurun lama rasenya.. sudah sampai ditahap kronik...Betul ker?? Ramai juga rakan2 GR yg terpaksa mengambil masa yang lama kalau berurusan (rawatan) dengan hospital Kerajaan...menunggu lama tue pun biasalah agaknya..Ada juga kawasan yg tiada langsung doktor pakar dalam bidang perubatan...nak sebutkan lagi banyak rasenya.. Kenapa sampai sekarang tak selesai lagi... Menteri buat ape?? Goyang kaki ke??

YB Datuk Rosnah Shirlin, Timb Menteri Kesihatan Malaysia

GR difahamkan juga ramai graduan pergi ke luar negara untuk bekerja di sana kerana gaji doktor di Malaysia nie KECIK..betul ker?? Baru2 nie juga Timb Perdana Menteri juga menyatakan Malaysia masih kekurangan doktor... dah nak habis 2011 masih mcm tue lagi ker??

Baru2 nie GR ade berjumpa dengan Timb Menteri Kesihatan Malaysia, YB Datuk Rosnah Abd Rashid Shirlin kata beliau KKM mempunyai pelan jangka masa panjang dalam menangani 'masalah kekurangan doktor' ini seperti:

Pelan Tindakan: KKM bekerjasama dengan Universiti2 di Malaysia dan mempunyai graduan yg cukup dalam bidang kedoktoran. Memberikan sistem gaji yg efektif, elaun doktor & elaun bantuan, kenaikan gaji dll. KKM juga mengambil doktor dari luar negara secara kontrak untuk tindakan cepat dalam menangani 'masalah kekurangan doktor' ini. Doktor2 ini diambil dari Myanmar, Arab Saudi dan India. KKM juga menawarkan doktor swasta bekerja secara kontrak di hospital-hospital kerajaan. Baca selanjutnya sila KLIK DI SINI...

p/s: Hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri, lebih baik di negeri sendiri...

PANAS!!! SIAPAKAH ARTIS INI??




Sebenarnya GR tak penah ambil tahu sangat kisah dunia artis nie sebab penuh dengan glamor dan gosip sana sini...mengalahkan sikit senario politik tanahair kita.. Korang nilai sendiri video yang diambil dari YOUTUBE nie ada yang mengatakan gadis dalam video ini adalah penyanyi dan pelakon Elyana yg popular dengan lagu Tak Capai Akalmu.



Elyana menafikan sekeras-kerasnya bukan beliau dalam klip video tersebut..muka mungkin sama tapi cara pertuturan Bahasa Melayu jauh berbeza dari standard sebenar...

Apa pun kepada Elyana banyakkanlah bersabar terhadap individu yang sebarkan fitnah sebab dengki dengan kejayaan dan kebahagiaan yang Elyana kecapi sekarang... Apa yang GR tulis nie bukan untuk mengaibkan Elyana...(banyakkan berdoa Elyana semoga dijauhkan dari mereka2 yang suka menabur fitnah)

Ada video sahih pun belum tentu orang nak percaya macam video seks seorang pemimpin parti tue...hehehe

Monday, October 24, 2011

PAK ANWAR IBRAHIM Punya Bakat Luarbiasa

PANAS!!! LOGO 1MALAYSIA Digunakan Untuk Pelacuran

Apa nak jadi zaman sekarang nie.. macam2 cara manusia mencari duit... Rumah urut, pusat karaoke dan juga rumah pelacuran dah banyak kita tengok di Malaysia sekarang nie... Dan berbagai cara mereka gunakan untuk melariskan perniagaan mereka.. Benda sedap mesti ramai yang mencarikan???

Mungkin kerana kaedah biasa seperti papan2 iklan, panggilan telefon, sms dan menggunakan khidmat ibu / bapa ayam mudah dikesan oleh pihak berkuasa untuk menjalankan aktiviti pelacuran.

Kini taktik mereka telah berubah mengikut peredaran zaman yang canggih dengan pelbagai teknolgi. Terbaru dengan sindiket ini menggunakan ‘Display Picture’ Logo 1Malaysia di dalam facebook (gambar) untuk mengaburi kegiatan dijalankan...


Amat sedih dan kecewa bila ada pihak tertentu menggunakan LOGO 1Malaysia demi kegiatan yang tidak bermoral dan juga untuk menambahkan poket mereka sendiri... Mohon pihak berkuasa segera pantau dan ambil tindakan terus ke atas mereka yang menjalankan kegiatan tidak bermoral ini...

Kisah lanjut sila ( KLIK DI SINI )

Pak Aji PAS... KUAT IMAN KER???

Zarina

Amboiii amboiii amboiii... tak berkelip mata tue Pak Aji tengok gambar artis hebat Malaysia nie yer...amacam seksi tak?? hehe

Bukan ape, inilah yang dikatakan lumrah manusia, lelaki suka melihat benda2 yang cantik-cantik apatah lagi melibatkan soal nafsu... Kita semua tidak lari dari nafsu... Ingat kita bukan maksum... Kita hanya makhluk ciptaan-NYA, manusia yang penuh dengan kelemahan tidak mempunyai apa2 daya dan kuasa... Inilah cabaran Allah SWT berikan kepada kita untuk berusaha mengelakkan diri dari maksiat yang menjadi mainan asas NAFSU & SYAITAN!!!

Kononya puak-puak Aji dan berkopiah nie bebas bernafsu adalah PENIPU bagi menutup kelemahan diri sendiri...

Puak Pas juga tidak lari dari dikekang nafsu, kes berzina dalam kereta api, berzina dengan isteri orang dan sebagainya puak Pas tidak lari dari kekangan nafsu. Kalau tak percaya tanya abang Mat Sabu kita….apa yang dia buat dengan KAK MAH dulu…hehehe

Marilah kita perbanyakkan amalan kepada Yang Maha Esa agar dapat jauhkan diri kita dari gangguan tipu daya SYAITAN & HAWA NAFSU!!!

PANAS: Model Malaysia simbol SEKS???


Siapakah model Malaysia yang bergambar bogel di majalah ini?? Beliau ialah Christy Yow berasal dari Ipoh, Perak. Nama samaran beliau 36c Christy kerana memiliki buah dada yang besar.. (Dapat dekat anak VVIP Pakatan di Penang abis kena ramas kaw2 nie) hehehe...

Beliau mula menjadi model ketika berusia 19 tahun selepas percubaan untuk menjadi pramugari di Singapore Airlines gagal..Disebabkan dengan jolokan nama samaran 36c Christy, beliau juga telah dilabel sebagai simbol sex Asia yang baru...Kalah Maria Ozawa lepas nie..kih kih kih

Pada pandangan GR, jika mengharumkan nama negara tercinta Malaysia sebagai model yang berbakat sudah pasti menjadi kebangaan rakyat Malaysia juga boleh dijadikan contoh kepada yang ingin berjaya dalam bidang modeling ini. Tapi kalau tampil dengan cara begini, ini bukanlah satu kebangaan tapi mencalarkan nama baik Malaysia... Di manakah perginya maruah dan harga diri???

Pihak berkuasa harus siasat kes ini dengan SEGERA kalau tidak aksi kurang sopan ini akan menjadi ikutan gadis2 di Malaysia untuk mendapatkan publisiti dan wang dengan cara yang mudah.

p/s: Malaysia bukan negara PORNO!!!

Sunday, October 23, 2011

Ketuanan MELAYU!!!


Habaq lagu mana lagi?? Depa nie puak Pakatan habaq sampai kiamat pun tak kan depa faham, tak pun depa buat2 tak paham kan..hehe

Kaum lain cuba cuit jer sedikit pasal nak hapuskan KETUANAN MELAYU. Puak UMNO bergasak sama mempertahankan KETUANAN MELAYU tetapi ada pula MELAYU BANGANG yg turut sama memperjuangkan agenda rahsia kaum lain ni.

Hari ni kita seronok dapat macam2 keistimewaan orang MELAYU tapi bila tiba masa untuk generasi cucu & cicit kita nanti mereka akan mendapat apa daripada perjuangan pemimpin MELAYU hari nie??

p/s: Cubalah fikir nasib anak bangsa (MELAYU) sendiri pada masa akan datang...

Putera Mahkota Arab Saudi Meninggal Dunia!!!

Putera Mahkota Arab Saudi Putera Sultan yang menerima rawatan di luar negara meninggal dunia hari ini, demikian menurut satu kenyataan rasmi dibawa agensi berita kebangsaan SPA.Putera Sultan merupakan adik kepada Raja Arab Saudi Raja Abdullah Abdulaziz.

“Putera Sultan telah meninggal dunia di luar negara subuh semalam kerana sakit,” kata kenyataan itu.



Al - Fatihah...

Anak Muammar Gaddafi pula dibunuh...


Pegawai Majlis Peralihan Kebangsaan (NTC), mengesahkan seorang anak Gaddafi, Mo’tassim juga terbunuh... Ada laporan mengatakan Mo'tassim mati selepas kematian bapanya - laporan Reuters
.

“Terdapat kecederaan besar di dada dan bawah lehernya. Ada tiga kecederaan di belakang tubuh dan di belakang kaki.

“Ada juga kesan tembakan pada kakinya, tetapi ia luka yang dialaminya beberapa hari lalu. “Keadaan pendarahannya membuktikan dia dibunuh selepas Gaddafi,” kata seorang doktor Ibrahim Tika.

Artikel pelbagai