Join Gossip Rakyat

Saturday, December 24, 2011

GEMPAR: VIDEO LOUIS ARMSTRONG BOLEH CAKAP MELAYU??


Biar betul penyanyi antarabangsa Louis Armstrong boleh bercakap Bahasa Melayu dengan fasih...???

Pembaca lihat video di bawah:




p/s: He he he...jangan mare yerr...gurau senda jer.. ;p
Selamat Hari Natal buat yang beragama Kristian.

AC MIZAL & EIZLAN YUSOF DAPAT GELARAN DATO'...??


Sudah terbukti kebenarannya selepas gosip yang mempersoalkan pangkat Dato' pengacara popular, AC Mizal hangat diperkatakan apabila beberapa keping gambar telah didedahkan oleh forum hiburan popular Malaysia iaitu Cari. Menurut sumber, gambar tersebut diambil sekitar raptai istiadat penyampaian anugerah yang berlangsung di Istana Abu Bakar, Pekan, Pahang.

Namun tiada penjelasan khusus diberikan mengenai anugerah yang akan diberikan kepada Ac Mizal dan Eizlan Yusof. Walaubagaimanapun, anugerah tersebut akan membawa pangkat Dato'.

Lepas nie bertambah lagilah selebriti yang berpangkat Dato'. Namun jika difikirkan secara realistik adalah ini perlu? Layakkah artis-artis ini diberikan anugerah? Berapa banyak jasa mereka kepada negara atau kepada industri hiburan tempatan sehingga dianugerahkan pangkat???

Pembaca nilailah sendiri...


p/s: ramai duk kejar pangkat sekarang...dunia oh dunia!!!

YUSRY KRU & LISA SURIHANI NIKAH 23 FEB 2012..??

Pasangan hangat Yusry Abdul Halim dan Lisa Surihani hari ini mengumumkan mereka akan bernikah pada 23 Februari 2012. Manakala majlis resepsi akan diadakan pada 26 Februari 2012. Dalam sidang media yang diadakan sebentar tadi, Lisa turut memberitahu majlis akad nikah akan diadakan di Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya. Manakala majlis resepsi perkahwinan diadakan di PICC, Putrajaya.


Dalam sidang media yang diadakan di Mariott Putrajaya Resort & Spa pagi tadi, Yusry turut memaklumkan bahawa tidak ada sebarang majlis pertunangan akan diadakan. Sebaliknya dia dan Lisa bersetuju untuk terus melangsungkan perkahwinan.

“Bagaimanapun, keluarga saya telah bertandang ke rumah Lisa semalam (Jumaat) untuk tujuan merisik dan menghantar cincin tanda. Majlis merisik ini kami buat juga sebab ingin mengikut adat. Selain serahkan cincin, majlis merisik semalam juga membincangkan tentang tarikh perkahwinan. Hanya keluarga terdekat kedua belah pihak yang hadir,” ujar Yusry berkongsi cerita.

Sementara itu, Lisa mengakui yang dia tidak kisah dengan ketiadaan majlis pertunangan. Jelas bintang ‘Ombak Rindu’ ini, dia mahukan sebuah perkahwinan yang kasual sahaja.

“Bagi Lisa yang penting adalah majlis pernikahan. Sebab itu Lisa tidak mahukan majlis pertunangan. Kami mahukan sebuah perkahwinan yang berlangsung dalam suasana kasual. Lagipun, keluarga Abang (Yusry) telah pun datang merisik dan menghantar cincin tanda, jadi itu sudah memadai,” ujar Lisa berterus-terang.


p/s: Tahniah kepada Yusry & Lisa..semoga berkekalan hingga akhir hayat!!!

Friday, December 23, 2011

TERKINI: KJ JADI COVER MAJALAH MASKULIN 2012!!!


TAHNIAH GR ucapkan kepada YB KJ Ketua Pemuda UMNO Malaysia kerana menjadi cover untuk majalah Maskulin untuk keluaran edisi Januari 2012.

Pada pendapat GR tindakan sebegini boleh dianggap baik untuk menempatkan KJ sebagai ikon atau idola kepada anak muda untuk secara tak langsung untuk suka pada UMNO.

Tindakan sebegini amatsesuai dengan slogan 'BN UNTUK ORANG MUDA' yang ditampilkan bagi menarik minat orang muda kepada BN. TAHNIAH!!!

Lagi gambar boleh lihat di sini


p/s: Shamsul AMK tak jeles ker tengok..?? Kah kah kah

PANAS: IMAM DOA SOLAT JUMAAT LAKNAT BN..???


"Allah laknatkan Barisan Nasional dan sekutunya..."
- Iman Masjid Kota Damansara -


Ini berita yang GR baru terima dari kawan #Twitter @DrRamzie dalam tweet beliau selepas solat Jumaat tadi. Pembaca lihatlah #tweet beliau di atas...Beginikah sifat seorang Imam yang mempunyai ilmu pengetahuan yang tinggi dalam Islam???

Apa nak jadi dengan dunia hari ini. Dalam doa solat jumaat pun boleh lagi doa laknat untuk org lain. Astaufirullah Hal'azim...Sebagai seorang Islam kita sepatutnya mendoakan kesejahteraan untuk semua umat Islam, doakan umat Islam di dunia satu hati, kuatkan iman dan berikan hidayah kepada seluruh dunia seluruh alam tidak kiralah parti politik mana pun.

Mohon pihak berkuasa siasat tentang perkara serius ini kerana ia mungkin boleh merosakkan dan menyesatkan umat Islam dan siasat bagaimana seorang Imam mempergunakan masjid sebagai pentas politik mereka.


p/s: Semoga Allah memberikan rahmat dan mengampunkan dosa mereka...

VIDEO: BUKTI MAHASISWA BERFIKIRAN PROFESIONAL!!!




Pada pendapat GR inilah golongan mahasiswa yang perlu dicontohi oleh semua mahasiswa Malaysia baik yang belajar di dalam mahu pun di luar negara. Mereka inilah golongan yang bersyukur kerana diantara ramai pelajar yang memohon, mereka mempunyai nasib yang baik dapat menuntut ilmu di IPTA dan IPTS.

Golongan pelajar perlulah berasa bersyukur dengan nikmat yang Allah S.W.T berikan melalui kerajaan yang memerintah. Pelbagai bantuan yang kerajaan berikan kepada semua mahasiswa yang menuntut dari segi bantuan kewangan dan sebagainya. So fikir-fikirkanlah yer....

Nak menunjukkan suara majoriti mahasiswa tak perlu nak berdemo bawak ramai-ramai satu kampus...buat kerja pakai otak bukan pakai lutut..betul tak?? Hehe

Pada budak hingusan Adam Adli GR ingin mengingatkan...ANDA BUKAN GOLONGAN MAJORITI MAHASISWA YER..??? JANGAN PERASAN SANTAN YER!!!

TERKINI: DR KHIR TOYO DIDAPATI BERSALAH OLEH MAHKAMAH TINGGI SHAH ALAM


Maklumat terkini GR dapat dari Twitter SPRM:

@SPRMMalaysia Shah Alam - Dr Khir Toyo tlh dijatuhkan hukuman 12 bulan penjara dan rumah banglonya dilucuthakkan.


BH 23/12: Mahkamah Tinggi Shah Alam mendapati bekas MB Selangor, Dr Mohamad Khir Toyo bersalah atas tuduhan beli hartanah bernilai RM6.5 juta. Berita Harian

RM0.UM.23/12: Khir Toyo didapati bersalah oleh Mahkamah Tinggi terhadap tuduhan dapatkan dirinya & isteri 2 lot tanah & 1 rumah di Sek. 7, 4 tahun lepas

PANAS: VIDEO USTAZ NASARUDDIN 'PANCUNG' OSTAD PAS!!!





GR tabik spring pada Ustaz Nasaruddin kasi 'pancung' abis Ostad-ostad dan Olamak-Olamak PAS..Sebelum nie perjuang Negara Kebajikan pun 'sayor'..HUDUD pun 'sayor'...Apa lagi semua pemimpin PAS 'sayor' habis la jawabnya...Tungguuuuu jelahhhhh nanti episod apa lagi yang PAS akan buat...


GR kata: PAS sekarang dah pusing alam...tak ada pendirian sebab dah jadi keldai DAP...duduk jelah bawah ketiak DAP tue...PAS IS DEAD!!!

FOTO TERKINI: SAH!!! HJ ANWAR GUNA MAHASISWA UNTUK POLITIK PERIBADI!!!


CONFIRM!!! Hj Anwar gunakan mahasiswa untuk tujuan dan kepentingan peribadi beliau. Menurut info yang diterima dari sumber terdekat, malam tadi Hj Anwar membuat perjumpaan dengan mahasiswa di kediamannya...Untuk apa yaa?? Buktinya pembaca lihatlah gambar di atas...

Adakah untuk mengerakkan mahasiswa ini berREFORMASI pada 9 Januari 2012 nanti?? Kenapa mesti menggunakan mahasiswa wahai Hj Anwar?? Pada padangan GR, beliau dah tak boleh menggunakan rakyat sebab rakyat dah tau 'auta' Hj Anwar hanya untuk menutup kesalahannya sendiri...Sudah-sudah laaaa tu Hj Anwar, dah BERSALAH tue mengaku sajalah...jangan nak pusing-pusing lagi yer...Tahun 1998 dulu bolehlah rakyat nak percaya...skang rakyat tidak bodoh lagi yer..!!!

Persoalannya sekarang kenapa mesti menggunakan mahasiswa?? Tolonglah...jangan hampakan harapan ibu bapa mahasiswa ini untuk melihat anak mereka berjaya dalam pelajaran. Ibu bapa ini dah banyak pengorbanan mereka lakukan demi melihat anak mereka berjaya suatu hari nanti...Dengan menggunakan mahasiswa berREFORMASI kononnya nak menunjukkan rakyat memberontak?? Hentikanlah Hj Anwar...Jangan rosakkan pemikiran anak bangsa negara nie lagi. Tak payah la nak berhabis DUIT untuk tujuan yang tak der faedah nie...

Pembaca nilailah sendiri...


p/s: Zaman Hj Anwar sudah taman riwayat kesan degilnya...menantimu hanyalah di Sg Buloh..!!!

Thursday, December 22, 2011

PANAS: KENYATAAN MEDIA YB DATO' SAIFUDDIN ABDULLAH TEPIS KATA2 SUMBANG!!!


Pembaca sekalian baca dan hayatilah kenyataan media YB Dato' Saifuddin Abdullah - Timb. Menteri Pengajian Tinggi mengenai peristiwa semalam...

22 Disember 2011

Pada kejadian semalam, saya dimaklumkan oleh pegawai Kementerian Pengajian Tinggi bahawa seramai lebih kurang 350 orang telah mengadakan perhimpunan aman di perkarangan pejabat Kementerian Pengajian Tinggi. Saya tidak berada di sana kerana mempunyai program di Batu Pahat dan Seremban yang telah dijadualkan terlebih dahulu.

Memorandum mereka telah diterima oleh wakil saya, Setiausaha Sulit Kanan Mohd Nazri bin Noh. Beliau juga memaklumkan kepada mereka bahawa saya menjemput mereka mengadakan pertemuan di Parlimen pada 12.15 tengahari ini, tetapi ditolak. Pada malam tadi ketika saya menghadiri program debat di UPM, Mohd Shahar Abdullah, Presiden Alumni Aspirasi dan beberapa rakannya yang lain telah menemui saya dan menyerahkan memorandum. Pertemuan itu berlansung dalam tempoh yang singkat sahaja dalam suasana mesra di mana kami bersalaman sambil tersenyum.

Pada pendapat saya, mereka mempunyai hak untuk berhimpun dan bersuara. Sy akan mempertahankan hak mereka ini.Saya juga dimaklumkan bahawa sebahagian daripada yang hadir itu ialah mahasiswa. Kepada mereka, saya ingin nyatakan bahawa kasih saya pada mereka tidak berubah.


GR kata: kepada yang cakap-cakap sumbang dan tomahan tue hentikanlah...Dato' Saifuddin bukannya 'polis entry' yer...Beliau bekerja bukannya duk goyang kaki...Fikir-fikirkanlah!!!


baca juga di KHAZANAH dan JOMO

PANAS: ADAM ADLI KER NIE...???




GR bukan nak tuduh atau pun fitnah cuma rasa confused dengan gambar-gambar di atas, apa persamaan yang terdapat dengan Si Adam Adli nie...??? Pembaca nak tau jawapannya..??

Jawapannya kalau GR cakap nanti dikatanya fitnah...so pembaca bacalah di sini tentang kebenarannya...


p/s: Daripada Abdur Rahman Bin Sa’id Al-Khudry, daripada bapanya. Sesungguhnya Rasulullah s.a.w telah bersabda: “Tidak boleh seseorang lelaki memandang kepada aurat seseorang lelaki selainnya, dan tidak boleh juga seorang wanita memandang kepada aurat wanita selainnya, dan tidak boleh seseorang lelaki itu bergesel-gesel dengan seseorang lelaki lain di dalam selimut yang sama, dan begitu juga tidak boleh seseorang wanita bergesel-gesel dengan seorang wanita lain di dalam satu selimut “- Hadis sahih diriwayatkan oleh Imam Muslim (Kitab Al-Haidh)...Renung-renungkan...

PANAS: DIANA DAN FARID CAKAP SOAL KAHWIN..??


Sudah hampir tiga tahun pasangan kekasih, Farid Kamil dan Diana Danielle berpacaran. Walaupun hubungan cinta mereka pernah putus sekejap satu ketika dulu, namun cinta pasangan pelakon ini kembali bertaut semula sekitar bulan Mei lalu apabila Diana mengesahkannya sendiri di laman Twitter miliknya.

GUA berpeluang bertemu dengan pasangan ini ketika sidang media filem terbaru mereka, ‘Hantu Gangster’ di Taman Pengkalan Batu, Klang, petang semalam. Bukan main romantik lagi mereka berdua apabila datang bersama dengan satu kenderaan.

Namun, ketika tiba di lokasi, pasangan ini cuba untuk tidak duduk bersama-sama al-maklumlah terdapat ramai pihak media di sana. Malah, ketika sesi bergambar beramai-ramai dengan pelakon lain serta pengarah pun, Diana menolak untuk duduk bersebelahan dengan Farid.

Ini belum lagi diminta untuk mengambil gambar berdua, lagilah mereka tidak mahu. GUA sempat mengusik mereka berdua bila nak melangkah ke peringkat seterusnya, Farid memberitahu, “Kami menunggu seru ke arah kebaikan. InsyaAllah, kita tunggu dan lihat saja. Ada juga perbincangan yang terperinci tentang perkara itu, tapi bila tarikhnya, tak diketahui lagi.”

Bagi Diana pula, “Setakat ini hubungan kami berdua okay. Tidak dinafikan kami ada bercakap mengenai perkahwinan tetapi bercakap tak sama dan berbeza sekali dengan merealisasikannya. Lagipun, saya baru 20 tahun, untuk pikul tanggungjawab isteri itu, saya kena pastikan yang saya sudah betul-betul bersedia. Malah, salah satu sebab perkara ini agak lambat sikit sebab saya merancang untuk menyambung pelajaran dulu.”


p/s: GR doakan semoga cepat-cepatlah mereka mendirikan masjid...jangan lupa jemput makan nasi minyak yer.. ;)

PERGHHH...FERRARI LIMOUSINE!??


Pembaca pernah melihat kereta Ferrari Limousine..? Gambar di atas ialah kereta Ferrari 360 Modena Limousine.

Kereta Ferrari ini telah diubahsuai untuk membawa 8 orang penumpang di Knightbridge, London sempena musim Krismas akan datang.

Ingin melihat klip video Ferrari ini, klik di sini

UPDATE: NIK AZIZ NAZAK DI WAD!!!


Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi, ICU Hospital Pakar Perdana, Kota Bharu, pagi tadi akibat diserang sakit jantung.

Menurut Timbalan Menteri Besar Kelantan, Ahmad Yaakob, Datuk Nik Aziz dikejarkan dengan ambulans ke hospital jam 6.30 pagi.

Antara yang melawat Datuk Nik Aziz petang tadi, Raja Perempuan Kelantan, Tengku Anis Tengku Abdul Hamid .

Turut menziarahi, Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Mustapa Mohamed yang juga Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan. - Bernama

GR rasa sudah tiba masanya beliau berehat dari arena politik...


Patutlah semenjak dua tiga hari ni tiada khabar berita dari Nik Ajis... terutama pasal kemelut dalaman PAS sekarang.. Khabarnya beliau dimasukan dalam wad sejak 19 Disember 2011.

Sumber: Pisau

GR kata doakan semoga Nik Ajis cepat sembuh...

Wednesday, December 21, 2011

INFO: DUIT MALAYSIA YANG BARU AKAN DATANG!!!

Link
Gambar di atas ialah note duit Malaysia yang baru ditunjukkan oleh pegawai Bank Negara Malaysia (BNM). Mungkin akan dikeluarkan pada pertengahan tahun 2012. - Sumber: Sinar Harian

Note duit yang baru akan dikeluarkan ialah RM1, RM5, RM10, RM20, RM50 & RM100. Duitnya besor-besor so kita pun kenalah pakai wallet yang besor jugak...He he he



Koleksi duit Malaysia yang lama boleh tengok di sini

HIMPUNAN AMAN SOKONG PM DI KPT

Petang tadi lebih kurang jam 2.30 petang, satu perhimpunan aman yang menyokong pentadbiran pemimpin negara yang kita sanjungi YAB Perdana Menteri DS Najib Tun Razak yang diadakan dihadapan Kementerian Pengajian Tinggi, Putrajaya.

Perhimpunan yang dibawa oleh Persatuan Alumni Pemimpin Aspirasi Malaysia (ASPIRASI) dihadiri oleh kira-kira 1000 orang mahasiswa dari seluruh negara dan perhimpunan ini juga mendapat permit dari pihak POLIS.

Pembaca lihatlah gambar suasana sekitar perhimpunan ASPIRASI di bawah:




Memorandum telah diserahkan sendiri oleh Presiden Persatuan Alumni Pemimpin Aspirasi Malaysia (ASPIRASI) kepada Setiausaha Politik Menteri KPT Haji Khairi Malek. Lagi gambar dan cerita klik di sini


p/s: Mahasiswa perlu tanamkan sikap cintakan negara dalam diri mereka...

VIDEO PANAS: BILLBOARD IKLAN PM DISABOTAJ!!!




Setelah GR melihat video di atas, perbuatan yang dilakukan oleh sekumpulan manusia yang kita pun tidak pasti orang muda atau tua memang satu perbuatan yang kurang ajar. Perbuatan yang tidak menghormati pemimpin negara iaitu Perdana Menteri Malaysia.

Pada pendapat pembaca, adakah perbuatan mereka itu benar-benar seikhlas hati kerana bencikan pemimpin negara kita?? Tentu sekali TIDAK. Jangan sekali-kali ada setengah pihak yang mengatakan perbuatan itu seikhlas hati setulus jiwa..Bullshitttt..!!!

GR ingin menyatakan di sini kepada yang menerima BAYARAN untuk membuat kerja BODOH di atas hentikanlah..Duit yang korang terima boleh menanggung makan minum korang selama sebulan?? setahun?? seumur hidup?? Kenapa tidak sabotaj billboard pemimpin Pakatan Rakyat?? Ada dikalangan mereka juga pemimpin negeri...Sila jawab!!!

Pada pandangan GR perbuatan di atas memang didalangi oleh Pakatan Rakyat...Hanya mereka yang BODOH dan BANGGANG saja yang terpengaruh dengan tipu daya mereka. Taburlah duit lagi sebanyak gunung pun...rakyat Malaysia semua pandai dan boleh menilai mana yang baik dan buruk.

GR juga ingin menyeru kepada semua rakyat Malaysia tentang habis-habisan kepada puak-puak yang ingin menjahanamkan negara dan merosakkan fikiran anak muda kita. Ini soal pemimpin negara dimalukan, ini soal bangsa kita diperkotak katikkan, ini soal agama kita dicabar dan diperlekehkan dan ini soal kedaulatan negara kita yang cuba dihina. Bangkitlah..!!!

VIDEO: PAS TIADA PENDIRIAN - HASSAN ALI!!!











p/s: Teruskan perjuangan Datuk Hassan Ali...Jangan duduk bawah 'ketiak' pemimpin yang hanya berjuang atas kepentingan politik dan peribadi. Dalam hadith ada menyebut kalau kita bekerjasama dengan pihak bukan Islam, kita akan mengikut segala tindak tanduk mereka. Wallahu'alam...

INFO: IFA RAZIAH KENA BARAH PAYU DARA??

KUALA LUMPUR 19 Dis. - Pelakon dan Penyanyi Ifa Raziah baru-baru ini telah dikejarkan ke Hospital Pantai Bangsar setelah mengalami kesakitan di bahagian payudara beliau.

Mengikut laporan, pihak doktor telah mengenalpasti terdapat beberapa bengkak yang agak keras di bahagian kesakitan yang dialami beliau itu.
Namun, Ifa Raziah ketika dihubungi beberapa media mengesahkan beliau tidak mengalami Kanser Payudara sepertimana yang dikhabarkan beberapa pihak sebelum ini.

Salah seorang peserta Maharaja Lawak Mega dari Kumpulan Syok itu mendakwa, pihak Hospital melaporkan kepada beliau terdapat virus terdapat virus dalam air di bahagian payudara Ifa yang membuatkan bahagian berkenaan keras seperti batu.

"Selepas rawatan ini, doktor telah menasihati agar menjalani pembedahan dalam kadar segera. Sepatutnya Ifa kena buang ketulan membengkak itu dalam masa terdekat. Bagaimanapun disebabkan Ifa sibuk dengan MLM, Ifa ketepikan seketika soal sakit ini. Apa sekalipun, Ifa harap janganlah peminat salah sangka terhadap apa yang diberitahu ini. Ifa bukannya sakit disebabkan mahu membuat pembedahan payudara untuk masukan silikon," kata bealiau menjawab persoalan beberapa wartawan media.


Ifa walaubagaimanapun dinasihatkan berjaga-jaga kerana penyakit kerana arwah Ibu beliau pernah mengalami kanser payudara sebelum menghembuskan nafas terakhir.

"Ianya kerana arwah ibu Ifa memang pernah sakit kanser payudara. Jadi, peluang Ifa diserang kanser itu memang senang disebabkan keturunan yang menderita sakit berkenaan. Ifa berharap, semua mendoakan yang terbaik untuk Ifa. Semoga Ifa boleh teruskan perjuangan dalam MLM dan seterusnya dalam bidang seni.

"Sejujurnya, Ifa bukannya mahu meraih simpati sesiapa. Oleh itu, Ifa sebolehnya tidak mahu kecoh tentang sakit yang Ifa alami ini. Ifa takut, orang ingat Ifa mahu cari publisiti murahan. Ifa dah sakit lebih sebulan iaitu sejak mula-mula Ifa menyertai MLM lagi. Namun, Ifa tahan sakit ini sendiri."

p/s: GR doakan semoga Ifa Raziah cepat sembuh dan tabah hadapi dugaan Allah S.W.T

GEMPAR: AKHIRNYA ARIFF ALFIAN BERSUARA!!??


Ariff Alfian Rosli, bekas pelajar Malaysia jurusan perubatan di Ireland enggan mengulas berita yang dia telah melangsungkan perkahwinan dengan seorang lelaki warga asing.

Arif Alfian yang dihubungi media Ireland, IrishTimes.com, menegaskan bahawa dia masih lagi seorang penganut agama Islam, tidak memeluk mana-mana agama lain dan kekal sebagai seorang muslim sehingga ke akhir hanyatnya.

“Saya tidak memeluk agama lain, apa yang dilaporkan sangat bertentangan dengan hakikat sebenar. Saya dilahirkan sebagai Muslim, saya masih seorang Muslim dan akan kekal Muslim sehingga saya meninggal dunia. Tiada apa yang mampu menggoncang keimanan saya,” katanya kepada media tersebut hari ini.

Arif Alfian juga menjelaskan bahawa dia sudah beberapa tahun tidak menghubungi ibubapanya di Malaysia ekoran satu perselisihan faham antara mereka, namun mengaku kerap menghubungi adik beradiknya yang lain.

“Saya ada sedikit salah faham dengan ayah saya pada tahun 2009…sehingga saya dilaporkan hilang, saya masih tidak berhubung dengannya, tapi saya sering berhubung dengan anggota keluarga yang lain,” katanya lagi. Cerita lanjut baca di sini

Pada pendapat GR, jika ada masalah dengan keluarga sekali pun kenapa mesti ditinggalkan tanpa khabar berita?? Arif Alfian tak boleh berfikir ker pengorbanan ibu bapa beliau menyara beliau dari kecil hinggalah belajar diperingkat tertinggi. Pembaca nilailah sendiri apa pendirian Arif Alfian ini benar atau pun tidak??

Masih beragama Islam??? Gila ke apa si Arif nie?? GR nak tanya "Agama Islam membenarkan kita berkahwin sesama sejenis ker?? Boleh jawab tak wahai Arif Alfian...Sedangkan Allah S.W.T memberitahu dalam Al-Quran, Allah S.W.T melaknat kaum Nabi Luth a.s kerana mereka mengamalkan hubungan sejenis serta Allah S.W.T menurunkan azab ke atas mereka...

Fikirkanlah...!!!


p/s: Marilah kita sama-sama berdoa ke hadrat Allah S.W.T memberikan taufiq dan hidayah kepada Ariff Alfian supaya hatinya terbuka kembali kepada Islam.

Tuesday, December 20, 2011

PANAS: AZWAN ALI SYOK SENDIRI!!???


Amboi Amboi Amboi..!!! Syok sendiri nampak pengacara Azwan Ali, adik kepada Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dalam tweetnya beliau kata dapat sumber sah, abangnya bila-bila masa akan jadi Menteri Besar Selangor yang baru.
Khalid Ibrahim tutup buku la yer...

Dalam #Twitternya @azwanNur "Slm. Ko MEROYAN lah 30 hari sebulan pun! Yg ptg (penting) ? AA dah dapat SUMBER SAH! @Azminali anytime New MB SGR! Yeayyyyyyyy! Ko hado?,"


#Tweet tersebut bertarikh 18 Disember jam 8.24 malam.


Kenapa Azwan Ali macam nie yer?? Kawan GR kata mungkin Azwan dah 'miang politik' sebab akhir-akhir ni dia kurang dapat job dan populariti beliau sebagai pengacara makin tenggelam. Betul ker Azwan?? Amboi Amboi Amboi....


p/s: Mungkin dah jadi Kempen Manager abang dia 'melobi' untuk MB Selangor....Adooooo ajolah!!!

SANTAI - MESTI TENGOK: AWEK CUN BAIK PUNYA!!!


Percaya tak nie lelaki...so kepada pembaca sekalin jangan cepat terpedaya...semua tue teknik make up..kang ada yang terpikat jatuh cintan semua last2 sama jenis...

Kalau Hj Anwar nie memang cukup suka dia..taste dia kan...HA HA HA HA!!!



p/s: Allah S.W.T melaknat pada mereka yang suka dengan hubungan sejenis...Janganlah ulang kembali apa yang menimpa kaum Nabi Luth a.s

MAHASISWA MELAYU SIBUK BERPOLITIK - BUAT MALU JER!!!



Pembaca lihatlah video di atas, apa yang dikatakan oleh Tun M GR setuju 100%. Jika kita lihat pada perhimpunan jalanan kumpulan mahasiswa pada minggu lepas rata-rata mereka dari bangsa Melayu. GR nak kata khas untuk mereka...tak malu ker dengan kawan-kawan di universiti dari bangsa Cina dan India..??



Cuba kita lihat gambar di atas...ada tak mahasiswa dari bangsa Cina dan India?? Tak ada kan...So apa yang mahasiswa ini mahukan?? Jika dapat BAYARAN dari pihak tertentu untuk berDEMO dan misi utama ialah ingin menjatuhkan Kerajaan..nasihat GR anda silap.!!! Lupakan jelah...baik fokus pada pelajaran lagi bagus. GR pun penah jugak jadi mahasiswa dulu...

Jika ada menerima BAYARAN untuk berDEMO...banyak ker bayaran tue?? Lebih dari jumlah PTPTN yang korang dapat dari pihak Kerajaan ker?? Kalau nak serahkan memorandum bukankah ada cara terbaik...kenapa mesti buat perhimpunan jalanan?? Walaupun dilakukan secara aman...

Manakah MARUAH korang semua sebagai MAHASISWA?? Dengan berDEMO anda semua boleh dikategorikan sebagai orang yang pandai dalam berpolitik ker?? Jangan malukan maruah ibu bapa di kampung kerana tidak ada seorang ibu bapa yang mahu melihat anak mereka tidak berjaya dalam pelajaran dan seterusnya mempunyai masa depan yang baik.

p/s: Demonstrasi jalanan boleh jadi kaya ker?? Jangan jadi BODOH wahai mahasiswa!!!

PANAS: KENAPA HJ ANWAR SELALU KE BANGKOK??


Ha ha ha ha ... barulah GR tahu kenapa Hj Anwar suka dan selalu sangat pergi ke Thailand. Selain boleh mengurut dan 'geli-geli' dengan Thailand Doll n China Doll, beliau boleh tengok 'stock' yang baru kat sana..

'Stock' yang GR maksudkan ialah "geng-geng jambu" Hj Anwar yang suka pada yang 'belakang-belakang' nie...Sebab di Thailand mereka mengiktiraf kumpulan LGBT ini kerana setiap tahun mereka akan menganjurkan pertandingan Miss Bapok.

Berita terbaru, sebuah syarikat penerbangan di Thailand telah menggunakan 'ladyboy' sebagai pramugari mereka...Al-kisahnya pembaca baca di bawah..

Thai “ladyboy” flight attendants take to the skies

BANGKOK, Dec 16 - Thai transsexual ladyboys are taking to the air as flight attendants for a new airline, a move that some said could be a key step towards still broader acceptance in a nation where they are already unusually visible.

Known as “katoeys” or “ladyboys,” transgenders and transsexuals hold mainstream jobs in a variety of fields in Thailand. They are especially common in cosmetics shops or health stores, which almost always have a ladyboy shop assistant.

Working for new charter airline PC Air, transsexual flight attendants including 22-year-old Tanyarat Jirapatpakorn made their debut on a flight from Bangkok to the southern city of Surat Thani on Thursday, serving drinks and snacks and carrying out safety demonstrations.

“This is the beginning of the acceptance of transsexuals in Thailand, giving the opportunity for us to work in various fields,” said Tanyarat.

“Maybe in the future we can get any job that transsexuals never did before, such as police, soldiers or even pilots.”

PC Air, whose name comes from the initials of president Peter Chan, originally planned only to hire male and female flight attendants, but changed its mind after more than 100 transsexuals and transvestites applied as well.

Four were chosen, along with 19 female and 7 male flight attendants. The airline said qualifications for the ladyboy flight attendants were the same as for female flight attendants, with the additional provisos that they be like women in how they walked and talked, and have a feminine voice. - Sumber: Reuters

p/s: Kalau Pakatan Rakyat memerintah negara, habis semua orang suka main belakang...

Monday, December 19, 2011

APA NAK JADI BUDAK SEKOLAH SEKARANG??


Pembaca lihatlah gambar di atas, apa nak jadi dengan budak sekolah sekarang?? Sanggup mempermainkan Islam. Dengan memakai tudung tapi sengaja membuat isyarat lucah. Inikah generasi baru yang dikatakan pelapis negara tapi hilang sopan santun yang ada dalam diri??

Kita ingin salahkan siapa dalam hal begini?? Ibu bapa, pihak sekolah atau pelajar itu sendiri??


Di manakah silapnya gejala sosial yang kian meluas dikalangan pelajar sekolah. Saban hari ada saja berita kita dengar tentang pergaduhan di sekolah dan di rumah, berzina, pembuangan bayi dan macam-macam lagi.

GR lihat langkah-langkah yang dibuat oleh pihak Kerajaan masih belum dapat diselesaikan sepenuhnya. Dan ibu bapa juga jangan meletakkan tanggungjawab 100% mendidik kepada guru-guru di sekolah kerana ibu bapa juga memainkan peranan penting memberikan didikan yang sempurna dari segi terapkan nilai-nilai agama Islam kepada anak-anak...Insyaallah!!!



p/s: Jangan sia-siakan harapan ibu bapa untuk melihat anaknya berjaya di masa depan...

BONGKAR: SIAPA SEBENARNYA AZMIN ALI!!??

Azmin ketika berusia 17 tahun

Azmin Ali dilahirkan dalam keluarga yang tidak kaya. Bapanya, Haji Ali bin Omar, seorang pesara tentera dan guru agama mengajar al Quran dan ibunya hanya seorang surirumah. Mereka sekeluarga menetap di Kelang Gate Setapak Kuala Lumpur.

Untuk menyara kehidupan ketika Azmin berusia 17 tahun, dia terpaksa bekerja sebagai peladang dan pengembala kambing.


Menjadi ‘Anak Angkat’ Dr Mahathir


Azmin cemerlang dalam pelajarannya. Pada tahun 1986 berjaya memasuki Universiti Minnesota, Amerika Syarikat. Tun Dr Mahathir Mohamad yang ketika itu Perdana Menteri Malaysia telah menerima sepucuk surat daripada Timbalan Naib Canselor Universiti Minnesota, Dr.Robert Heller yang menyokong Azmin Ali diberi perhatian oleh Kerajaan Malaysia.

Untuk mengesahkan kebenaran surat daripada Universiti Minnesota itu, Dr Mahathir menghantar duta Malaysia di sana untuk menyelidik kebenarannya.
Surat itu sahih dan Dr Mahathir mengambil Azmin sebagai ‘anak angkatnya’. Ketika itu riuh sekampung, bangga Azmin satu-satu anak Melayu yang berjaya menarik perhatian Perdana Menteri Malaysia.

Dalam usia 23 tahun pada tahun 1987, Azmin kembali ke Malaysia dan bekerja sebagai Pegawai Khas kepada PM. Ketika bertugas di pejabat PM, Azmin tersempak dengan Anwar Ibrahim yang ketika itu Menteri Pendidikan.

Anwar secara peribadi tertarik dengan keperibadian Azmin. Seorang lelaki muda, berusia 23 tahun, tinggi, kulit putih, muka licin dan berpakaian kemas.

Lantas Anwar memberitahu Dr Mahathir bahawa beliau berminat ‘meminjamkan Azmin untuk beberapa bulan’ di pejabatnya kerana menggantikan Nasaruddin Jalil, Setiausaha Sulitnya yang memohon cuti untuk melanjutkan pelajaran ke London.

Dapat Wang Besar Jadi Setiausaha Anwar


Semasa bekerja dengan Anwar, Azmin dilayan cukup istimewa dengan kemewahan wang ringgit, hinggakan apabila Nasaruddin kembali bertugas di pejabat Anwar, Azmin tidak mahu lagi kembali bertugas di pejabat PM.

Bermula dengan jawatan Pembantu Khas kepada Anwar, dari 1 Oktober 1987 – 3 April 1989, akhirnya Azmin dilantik sebagai Setiausaha Sulit Anwar di Kementerian Pendidikan berkuatkuasa pada 4 April 1989 dan seterusnya disambung kontrak ketika Anwar menjawat Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Jawatan terakhirnya kekal sebagai Setiausaha Sulit sehingga ke tarikh pemecatan Anwar pada 2 September 1998.

Semasa menjadi Pegawai Khas Anwar, pada 8 Ogos 1988, Azmin mengahwini Shamshida Taharin, kenalan wanitanya ketika sama-sama menuntut di Universiti Minnesota.

Dr Mahathir selaku PM sanggup hadir ke Kelang Gate Setapak Kuala Lumpur untuk meraikan pasangan pengantin itu. Anwar, selaku Menteri Pendidikan ketika itu juga turut hadir. Ketika itu, Anwar sudah merenung tepat kepada Shamshida, kata Ummi.


Rahsia besar Azmin Ali

Ummi mendakwa ‘ada rahsia besar’ yang Nasaruddin (arwah) beritahunya berkenaan Azmin-Anwar yang dia tidak akan dedahkan di blog, tetapi akan mendedahkan di mahkamah dengan memanggil seorang saksi. Menurutnya lagi, ketika bulan pertama Azmin bekerja dengan Anwar, dia membawa pulang sejumlah wang bernilai RM300,000, wang tunai yang dibungkus dalam kertas surat khabar. Wang itu hadiah daripada seorang tokey balak Sarawak, bernama Wong yang merupakan kenalan rapat Anwar. Oleh kerana kali pertama Azmin mendapat hadiah wang besar, dia menggigil ketika itu dan meminta nasihat abang iparnya, Said, yang merupakan pekerja salah sebuah bank. Azmin bertanya abang iparnya, bagaimana mahu menyimpan wang sebanyak itu supaya tidak dikesan oleh Badan Pencegah Rasuah (BPR).

Tidak lama selepas itu, Azmin membuat keputusan semua pemberian hadiah wang itu diletakkan ke dalam akaun isterinya, Shamshida Taharin. Selepas itu, semakin banyak lambakan wang disalurkan ke akaun Shamshida, bayangkan di usia 25 tahun, Azmin sudah menjadi jutawan. Semuanya hasil pemberian Anwar.

Ummi turut menceritakan betapa sayangnya Dr Mahathir kepada Azmin, hinggakan semasa Azmin menjalani pembuangan satu buah pinggang di Hospital Tawakal, Dr Mahathir sering datang melawat.

“Walaupun dia (Dr Mahathir) sibuk sebagai PM. Aku dan mak cukup terharu, satu insiden di mana di depan mata mata kami Dr Mahathir sanggupkan lapkan badan kau dengan tuala suam di seluruh badan kau selepas pembedahan".

“Bergenang air mata kami, sifat mulia seorang doktor yang begitu terserlah sehingga terlupa bahawa dia (Dr Mahathir) adalah seorang Perdana Menteri yang dikagumi di seluruh dunia”, kata Ummi.


Azmin sungguh biadap kerana beliau jugalah yang menyumpah agar Dr Mahathir mati cepat ketika bekas Perdana Menteri itu menjalani rawatan baru-baru ini.


“Malu kami sekeluarga, kerana ketika dia (Azmin) sakit Dr Mahathir lapkan badannya, arahkan pihak hospital menyediakan doktor tebaik, makanan terbaik, ubat terbaik. Tapi hari ini bila Dr Mahathir sakit, ditertawakannya, disumpahnya didepan umum supaya cepat mati”,kata Ummi.



p/s: Inilah manusia yang jenis 'Kacang Lupakan Kulit'...Habis madu sepah dibuang!!!

SAPA KATA SAIFUDDIN SOKONG DEMONSTRASI MAHASISWA???

Pada hari Sabtu yang lepas, kita dikejutkan dengan perhimpunan jalanan oleh kumpulan mahasiswa gabungan Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) dan Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (BEBAS). Perhimpunan yang dibuat secara aman bertukar menjadi insiden yang tidak baik berlaku. Di mana segelintir para mahasiswa bertindak menurunkan bendera PM di PWTC.

Alasan mahasiswa yang mengadakan perhimpunan ini kononnya ingin menyerahkan memorandum kepada Timb Menteri Pengajian Tinggi YB Dato' Saifuddin Abdullah di bangunan UMNO, PWTC. Ingin menyampaikan memorandum perlu berdemo jalanan ker wahai mahasiswa?? Kan ada cara yang terbaik untuk menyampaikan memorandum tersebut..Kenapa perlu ikut cara KOTOR yang dibawa oleh puak-puak Pakatan Rakyat???

GR difahamkan juga kenyataan yang dikeluarkan dibeberapa blog mengatakan YB Dato' Saifuddin menyokong yang dibuat oleh kumpulan mahasiswa ini atas nama kebebasan...Betul ker?? Disebabkan itu ramai jugalah penyokong dan ahli UMNO/BN yang kecewa dengan kenyataan Saifuddin tersebut.


Untuk pengetahuan semua pihak, hari ini Timb Menteri KPT menjelaskan bahawa beliau tidak menyokong akan perhimpunan mahasiswa sambil menurunkan bendera PM DS Najib Razak. Walaupun beliau mendokong semangat politik baru, tetapi kelakuan seperti ini tidak patut dibuat. Pembaca lihat sendiri kenyataan beliau di twitternya.

Padan Muka PKR...Pak Anwar dan Tian Chua, Sila jawab!!!


GR kata:
Kecewa dengan sikap mahasiswa yang tidak berfikiran matang walhal semuanya pandai2 belaka...

KEDAI IKAN RAKYAT 1MALAYSIA


KUALA LUMPUR: Kedai Ikan Rakyat 1Malaysia yang dilancarkan hari ini, menawarkan barangan basah seperti ikan, ayam, daging dan sayuran pada harga rendah sehingga 40 peratus berbanding harga pasaran.

Timbalan Ketua Setiausaha Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani, Raihan Sharif, berkata kedai inisiatif Restoran Ikan Bakar Sekinchan (RIBS) itu harus dicontohi pihak swasta lain dalam membantu kerajaan meringankan beban rakyat.

"Kerajaan akan membantu pihak swasta dalam hal ini seperti mendapatkan bekalan pada harga berpatutan melalui agensi kerajaan yang berkaitan," katanya selepas pelancaran kedai yang terletak di Plaza Centrum, Setiawangsa, di sini.
Beliau berkata, kementerian juga sentiasa memantau kualiti produk di kedai itu yang turut memasarkan barangan industri kecil dan sederhana.

Sementara itu, pemilik RIBS dan Kedai Ikan Rakyat 1Malaysia, Datuk Jamal Yusof, berkata pihaknya mensasarkan untuk membuka 33 cawangan kedai itu di seluruh negara, termasuk tiga yang akan dibuka dalam masa terdekat di Bandar Mahkota Cheras, Setapak dan Bandar Permaisuri.

"Walaupun kami menawarkan barangan pada harga jauh lebih murah, kualitinya tetap dijaga. Setiap hari kami akan pastikan barangan jualan adalah segar. Kedai itu beroperasi setiap hari dari 6 pagi hingga 10 malam,” katanya. - BERNAMA


p/s: Nurul Izzah dan Tony Pua pening kepala sebab apa yang Kerajaan buat diterima baik oleh rakyat.

GEMPAR: PELAJAR UNISEL MATI BUNUH DIRI???


Terkejut bila lihat gambar ini diblog rakan GR AnakSeberang. Memang semua orang ada masalah, tapi bunuh diri bukan penyelesaiannya. Dengan bunuh diri masalah kita akan selesai ker...??

GR difahamkan gambar di atas ialah seorang pelajar UNISEL berbangsa India yang mati bunuh diri dengan menggantungkan dirinya pada kipas. Dipercayai mangsa telah pun mati selama 4 hari dan baru disedari oleh rakan sebilik beliau. Punca kematian masih lagi dalam siasatan..

- Nama mangsa Ramnath dan baru berusia 19 tahun
- Mangsa merupakan pelajar Unisel Bestari Jaya Campus (Batang Berjuntai)


p/s: Mohon pihak Unisel mengesahkan kejadian ini...Apakah punca kematian dan kenapa 4 hari mayat macam tu jer??

Sunday, December 18, 2011

PANAS: VIDEO HINA ISLAM!!!




Lihatlah video di atas bagaimana bangsa Kristian dan Yahudi menghina Islam. Walaupun dilakukan dalam rancangan Just For Laugh penghinaan yang mereka lakukan kita sebagai umat Islam tidak boleh terima...

Pembaca lihat dan nilaikan...perlu tentang dan jangan pulak gelak yer tengok video nie.

p/s: Di Malaysia nie pun ada orang sanggup mempermainkan Islam...INSAFLAH yerrr!!!

PANAS: PENGANTIN KAHWIN BOGEL???


Hampir setiap pasangan mengimpikan majlis perkahwinan yang tak dapat dilupakan seumur hidup mereka. Seperti pasangan yang berasal dari Australia ini, Ellie Barton dan Phil Hendricott nekad mengadakan perkahwinan tanpa pakaian di hadapan 250 sanak saudaranya.

Dilaporkan dari laman The Sun, mempelai wanita ini hanya mengenakan jaring putih panjang di sanggulnya. Payudara dan kemaluannya pula hanya ditutup menggunakan cat tubuh (body paint). Sementara mempelai sebelah lelaki hanya menggunakan topi untuk menutup kemaluannya. Adoiii...macam ni pun ada ek!!


Perkahwinan itu disiarkan secara langsung oleh stesen radio B105 yang menjangkau lebih 1.000 pendengar di Brisbane.

Pasangan berusia 25 tahun itu terlihat sangat teruja dan bahagia. Mereka sama sekali tidak menunjukkan sebarang rasa malu saat mengucap janji nikah di hadapan 250 tetamu undangan yang keseluruhannya berpakaian lengkap.


Ellie dan Phil ternyata bukan satu-satunya pasangan yang memilih untuk tidak menggunakan tuksedo dan gaun perkahwinan yang dipenuhi kristal untuk menikah. Ramai lagi pasangan lain yang juga berusaha menjadikan saat indah yang tidak dapat dilupakan dengan melakukan perkahwinan tanpa pakaian. Salah satu tempat paling terkenal dengan upacara perkahwinan bogel adalah Resor Hedonisme III di Runaway Bay, St Ann. Pada perayaan Valentine 2003, sebanyak 29 pasangan tanpa pakaian mengucap janji di tempat tersebut. Ianya menjadi salah satu pesta pernikahan bogel yang terbesar.

SUMBER: AnakSeberang

p/s: Kalau perkahwinan macam nie terjadi di Malaysia confirm Pakatan Rakyat suka...

PANAS: KERETA FASHA SANDHA HILANG!??


Ini adalah kisah artis industri tanahair di Malaysia. GR tidak pasti bila kereta artis popular sapa lagi kalau bukan Fasha Sandha telah hilang dicuri. Hilang di mana dan bila GR pun tak pasti...

Pembaca lihatlah screen shot GR ambil dari Twitter Fasha Sandha sendiri, beliau mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua peminat yang bersimpati dan mendoakan agar kereta beliau akan jumpa kembali suatu hari nanti.

GR doakan semoga kereta Fasha dapat jumpa balik secepat mungkin...Sabar yer!! Kepada semua yang dapat info pasal kereta Fasha boleh laporkan segera pada Polis.

BONGKAR & EKSKLUSIF: SIAPA SEBENAR ADAM ADLI??


Pembaca lihatlah gambar di atas, bulatan merah yang GR buat itulah Adam Adli. Pelajar biadap yang dikatakan 'LEADER' dalam himpunan jalanan yang diadakan semalam. Beliau jugalah yang bertanggungjawab menurunkan bendera PM di PWTC dan menggantikan dengan bendera SMM.

SIAPAKAH ADAM ADLI??

Nama penuh beliau ialah Adam Adli B. Abd Halim. Pelajar tahun 2 dari Universiti Pendidikan Sultan Idris. Merupakan anak didik Pak Hj Anwar Ibrahim yang telah berjaya dibasuh otaknya dengan fitnah dan perasaan benci pada Kerajaan.

FB dia dah diactivated facebook dia. http://www.facebook.com/adam.adli

Merupakan seorang antara penggerak pro-M UPSI dan lebih dikenali sebagai Legasi Mahasiswa Progresif LMP... http://www.facebook.com/lmp.upsi?ref=ts


Gambar di atas ialah #Twitter Adam Adli.



Untuk pengetahuan pembaca sekalian, Adam Adli-lah pelajar yang berkelakuan BANGSAT dan KURANG AJAR menurunkan bendera Perdana Menteri dan menaikkan bendera SMM. Dalam blog-blog Pro-Pembangkang mereka katakan tidak ada pelajar yang menurunkan bendera PM, BUKTI-nya pembaca lihatlah gambar GR uploadkan di bawah. Dasar kaki pembohong dan pembelit itulah Pakatan Rakyat.



Pembaca tontonlah video Adam Adli di bawah yang merepek merapu ntah apa-apa ntah:




Sumber: BadutRakyat dan GAP

PANAS: PERTANDINGAN BINA BADAN DI KELATE - PAS KATA TAK APA!!!


Mungkin dengan Slogan " Penubuhan Negara Islam" yang dibawa PAS selama ini telah menghalang mereka dari menganjurkan pelbagai aktiviti yang mungkin bertentangan dengan ajaran Islam. Demi memastikan mereka menjadi kuda tunggangan yang baik dan berguna kepada DAP dan PKR, dasar yang dibawa selama oleh pejuang-pejuang PAS yang terdahulu telah ditukar.

Mungkin kerana mahu meraikan pengguguran secara rasmi perjuangan untuk mewujudkan negara Islam ini di muktamar mereka baru-baru ini, PAS Kelantan telah menganjurkan pertandingan Badan Cantik Mr Kelantan.
Atas alasan untuk menjaga kebajikan anak-anak muda, peserta yang bertanding dibenarkan untuk memakai seluar 'kecil' yang biasa digunakan dalam pertandingan bina badan.

Mengapa jadi begitu sedangkan sebelum ini puak-puak PAS lah yang paling kuat mengutuk, menghina dan mencaci sesiapa yang tidak menutup aurat mereka.
Ada saja benda-benda mengaibkan dan memalukan mereka yang dibuat oleh PAS. Tidak mustahil satu hari nanti PAS Kelantan akan menganjurkan Pertandingan Muslimah Cantik atau Ratu Bina Badan untuk menarik pengundi wanita pula. Lagi baca di sini

LinkPembaca yang budiman lihatlah betapa hipokritnya puak PAS nie...Pertandingan Badan Cantik yang diadakan di Kelantan yang hanya pakai spender dan kain batik pendek gile PAS kata TIADA bezanya dari segi aurat.

Macam tu pulak kaa?? Bukankah PAS memperjuangkan Islam...kalau ada program yang dijalankan oleh pihak Kerajaan 'HARAM' katanya...Itulah dia PAS, balaci DAP. Demi untuk meraih undi mereka sanggup buat apa saja bukan untuk kepentingan rakyat TAPI kepentingan politik mereka sendiri...

p/s: Mula-mula buat program untuk lelaki nampak telur sikit lepas ni buat untuk perempuan pulak..terbeliak biji mata OSTAD-OSTAD PAS..He he he

Artikel pelbagai