Tuesday, November 13, 2012

PANAS: PENCACAI PAKATAN YANG GILA BONTOT MACAM ANWAR IBRAHIM!!


Masih ingat dengan mamat dalam gambar di atas yang kita lihat bajet hensem ni. Nama beliau Azizul B. Mamat dan untuk imbasan semula pembaca sekalian baca apa yang budak banggang ni katakan :

"..seronok aku dapat potong bena (banner) dan bendera BN nie.. sesuatu perasaan yg tak dapat digambarkan..dan rujuk pada yg pakar potong benar puak munafik dpt pahala kena lak bulan ramadhan lagi berganda2 pahalanya.."

Pertamanya GR ingin nyatakan di sini, budak ni memang tak ada otak dan pemikiran dia jauh bezanya jika kita bandingkan dengan budak sekolah. Budak sekolah yang belajar ilmu agama pun tak mana hala dan haramnya. Potong apa yang dapat pahala?? Wahai saudara Azizul meh sini beritahu GR cabar saudara tunjukkan mana hadith dan ayat Al-Quran yang menunjukkan tentang perkara di atas. GR cabar kau wahai Azizul dan pencacai PR yang BANGGANG!!

Lagi satu akidah budak Azizul ni dah terpesong jauh, siapa beliau nak mengatakan beliau dilahirkan untuk menghancurkan UMNO?? Siapa dia untuk mengatakan begitu?? Budak ni Tuhan ker? Malaikat ker?? Ulama' besar ker yang boleh meramalkan dari dia di alam roh lagi akan dilahirkan ke dunia ini untuk membuat kerja yang HINA nie. GR pun bukan pandai sangat dalam bab agama ni tapi selama GR belajar tak pernah pun dengar ayat BODOH macam ni. Seharusnya budak Azizul ni perlu fikir sebelum terpesong jauh yang membolehkannya syirik pada Allah S.W.T.

Ini lah manusia yang tak kenang budi. Budak Azizul ni tak tahu agaknya selama beliau hidup dari sekolah hinggalah sekarang kenikmatan yang dikecapi selama hidup di Malaysia ni adalah hasil pembangunan yang Allah S.W.T berikan melalui pentadbiran dari Kerajaan Barisan Nasional. Sekolah, jalan raya, pekerjaan dan sebagainya semuanya adalah hasil dari Kerajaan yang memerintah sekarang. GR pasti kalau mak bapak Azizul ni sakit pun mesti pergi ke klinik dan hospital kerajaan betul tak?? Memang memalukan jika kita ada anak seperti Azizul ni.

Untuk pengetahuan pembaca sekalian, budak Azizul ni sebenarnya telah cuba menaikkan amarah bangsanya sendiri tapi tindakan BODOH beliau tidak mendatangkan hasil. GR sendiri mendapat pengesahan dari sumber dalam PKR bahawa budak Azizul ni telah DIBAYAR untuk membuat kerja-kerja yang tidak mendatangkan faedah ni. Kerja yang beliau lakukan ialah memotong banner dan bendera BN yang dipasang di sekitar Bdr Tun Razak.

Sekarang beliau nak menjadi Ostad Celup sama seperti ostad celup yang pakatan haprak ni hasilnya. Siapa mereka tak perlulah GR nyatakan lagi...tepuk dada tanyalah hati, betul tak? Wahai Azizul jika belum cukup ilmu di dada pergilah menuntut ilmu itu dengan secukupnya. Carilah tok guru yang benar-benar boleh membimbing bukannya belajar dengan tok guru yang menyesatkan kita lagi. Syurga dan Neraka itu adalah urusan Allah S.W.T dan bukan dengan apa yang kita ada boleh cakap orang itu haram dan apa yang korang buat halal. Ingat tu...jangan jadi BODOH yang terlampau macam pemimpin pakatan yang lain!



GR kata: Siapa awek yang cium ko ni wahai Azizul?? Kata perjuangkan Islam....

1 comment:

Anonymous said...

Ini semua geng tikam belakang mana boleh pakai.

Artikel pelbagai