Thursday, November 15, 2012

NAH TU DIA! PAS DAH MULA SAKAU DUIT RAKYAT UNTUK DANA KE PUTRAJAYA!!

Inilah parti yang sebenarnya bukan memperjuangkan Islam tapi tujuan utama mereka adalah untuk ke Putrajaya. Macam ni pun dah menunjukkan mereka tidak layak untuk memerintah negara apatah lagi menjaga kebajikan rakyat.

Terkini dengan melihat gambar kupon yang GR baru terima dari sumber dalaman PAS Bdr Tun Razak, ahlinya sendiri sudah menyampah dengan perjuangan PAS yang sudah tersasar jauh. Apa yang lawaknya bila GR terima kupon ni kenapa perlu si Husam ni menyibukkan diri ke Cheras. Macam dah tak laku dirinya di Kelantan...betul tak?

Sudahlah mempromosikan diri sendiri di luar kawasan sendiri, kononnya akan diberi mandat menjadi wakil rakyat di kawasan yang ditempatkan....wakil rakyat bidang terjun la katakan. Hehe...

Di mana kebajikan yang PAS war-warkan sebelum ni yer? Ingin membuat majlis bersama rakyat tapi kenapa rakyat perlu membayar sejumlah wang. Macam ni ke perangai seorang pemimpin PAKATAN...meletakkan harga lepas tu rakyat boleh jumpa. Macam ni contoh sebuah parti yang katanya memang layak berkhidmat untuk rakyat. Sakau duit rakyat lepas tu baru boleh berkhidmat ke?

Para pembaca sekalian usahlah terpedaya dengan janji kosong PAKATAN. Fikirlah dengan matang..jika mereka benar ingin berkhidmat untuk rakyat bukan ini caranya. Majlis mesra dengan rakyat perlu dibuat cara dengan memberi keselesaan pada rakyat BUKAN sakau duit rakyat.

GR kata: Ada orang PAS kata duit beli kupon tu jihat untuk masuk Syurga. Mazhab mane pakai ni??

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Artikel pelbagai