Saturday, April 13, 2013

VIDEO TUT TUT MUSTAFA ALI NAK LAWAN ANWAR, UMNO JUGAK YANG SALAH?


Belum pun habis siri pendedahan video Anwar Ibrahim 'bermesra' dengan seorang lelaki di bilik sebuah hotel seperti yang tersebar di al, kini timbul pula satu lagi klip video adegan seks yang berjaya dirakam secara curi melibatkan seorang lagi pemimpin Pakatan Haprak.

Menurut beberapa maklumat yang GR terima memberitahu bahawa penyebaran foto-foto dan video yang melibatkan Setiausaha Agung PAS ini didalangi oleh kumpulan 'parasit' yang telah lama bersarang dalam PAS seperti yang pernah disebut oleh Datuk Hassan Ali.

Menurut maklumat dari bebearapa buah blog juga ada memberitahu dua orang anggota AMK kini telah ditahan dan disoal siasat oleh pihak polis atas dakwaan kerana menyebarkan bahan lucah yang membabitkan seorang lelaki menyerupai Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali dengan seorang wanita warga asing.

Sejak tersiar dan tersebarnya foto-foto aksi berahi seorang lelaki tua yang menyerupai Setiausaha Agung PAS itu bersama pasangan wanita warga asing telah membuatkan seluruh penyokong Pakatan Pembangkang terutama sekali dari PAS tergamam dan terus membisu apabila ditanya tentang kebenaran dan keaslian video serta foto-foto tersebut.

Bala apakah yang sedang melanda Pakatan Haprak sekarang? Dengan terdedahnya beberapa skandal seks yang melibatkan pemimpin Pembangkang disaat pilihanraya hampir tiba sudah pasti sedikit sebanyak akan menghakis kepercayaan rakyat terhadap moral serta kewibawaan meraka dalam mentadbir negara kelak.

Masih belum terlambat buat kita selaku rakyat Malaysia apatah lagi yang beragama Islam ini tanya pada diri sendiri, adakah pemimpin seperti yang kita mahukan. Tepuk dada tanya iman masing-masing.

Walaupun ramai rakyat Malaysia tidak bersetuju dengan pendedahan video ini, fikirkanlah bukan keaiban yang kita ingin tunjukkan tapi fikirkan sedalam-dalamnya demi masa depan kita semua. Jika sebelum ini PAS mengatakan mereka perjuangan Islam yang sebenar, nampaknya dah kena batang hidung mereka sendiri.

Dalam pakatan haprak sendiri yang tidak bersefahaman kerana perebutan kuasa. Jika mereka pakatan yang benar perjuangkan nasib rakyat tapi logo parti mereka bersatu sendiri pun tak ada. Apa citer beb??


GR kata: Tak payah layan video diaorang, yang penting keluar mengundi 5 Mei nanti. Undilah BN!!

1 comment:

Anonymous said...

Pakat2 nak menghancurkan rakyat..Elok jgk kalau Stopa nak lawan al juburi sbb dua2 al juburi

http://bit.ly/10tRRDQ

Artikel pelbagai