Friday, April 12, 2013

HOT: UST HARON DIN ISYTIHAR KELUAR PAS, MINTA RAKYAT BERI SOKONGAN PENUH PADA PM NAJIB! #GE13


Pengumuman Tergempar : "Tuan Guru Dato Dr Haron Din mengisyihar untuk keluar dari Pas berkuatkuasa hari ini. Menurutnya perjuangan Pas sudah jauh menyimpang, tidak releven serta melanggar etika dan tata sulila Islam. Sehubungan dengan itu Markas Pas seluruh Negara akan dibukarkan.

Tuan Guru Dr Harun Din juga menyeru agar semua penyokong PAS agar kembali pada Islam dan menyokong kerajaan di bawah Pimpinan YAB Perdana Menteri"

Nota : Perjuangan untuk wujudkan FIKRAH ISLAMIYAH hendaklah dari luar tong sampah. PAS ibarat tong sampah dipenuhi najis. Perjuangan Dr Haron Din sewajarnya dari dalam Kerajaan. Kembalilah sebelum terlewat!

Begitulah sumber yang diperolehi oleh AKjr... Mungkin ada kebenarannya, apabila SU Agong PAS sendiri sudah membelakangkan Islam dan menjadi duri dalam daging kepada PAS. PAS hari ini bukan macam Pas dulu, ia telah terpesong dek kerana berkawan dengan DAP dan PKR. - KC


GR kata: Inilah ulama' yang betul perjuangkan Islam, bukan macam Pok Nik yang bertopengkan syaitan!!

8 comments:

Kipas LED Pru13 said...

pemimpin agama yang aku paling sanjungi jarang mengeluarkan fatwa sesuka hati..keputusan keluar pas adalah tepat pada masanya http://bit.ly/10tRRDQ

Anonymous said...

INSYALLAH BERSAMA-SAMA DGN PM UNTUK MENINGGIKAN SYIAR ISLAM DI MALAYSIA.AMIN.

Anonymous said...

sejak bulan 10 tahun lepas aku dah booking untuk mengerjakan umrah bersama Ust Haron Din pada bulan Mei nanti, walaupun aku adalah penyokong BN tapi pada pandangan aku beliau adalah seorang ulama tulen. Syukor firasat aku tepat, syabas Ust Haron Din, keputusan yang tepat

Anonymous said...

Betul ke. Kalo betul syukur la

Anonymous said...

Maaf saudari. harap bawa bertaubat. Post ini tidak benar. Firman Allah s.w.t. “Hai orang-orang yang beriman! kalau datang kepada kamu orang fasik membawa berita, periksalah dengan saksama supaya kamu tidak mencelakakan suatu kaum dengan tidak diketahui, kemudian kamu menyesal atas perbuatan itu” (Ayat 6 : Surah Al-Hujurat.

boleh tgok page beliau di fb.

http://kedahkekl.blogspot.com/2013/02/panass-akhirnya-ustaz-haron-din-akui.html

Anonymous said...

lagi bukti post ini tidak benar.

https://www.facebook.com/TuanGuruDatoDrHaronDinOfficial

Anonymous said...

salam brader.. link yg awk bg tu bulan bpe punye publish?? bln 2.. tarikh, 23feb2013 hari rabu.... yg ni citer skang 12april2013 hari jumaat.. pkirkan lah..

Anonymous said...

Anonymous said...
salam brader.. link yg awk bg tu bulan bpe punye publish?? bln 2.. tarikh, 23feb2013 hari rabu.... yg ni citer skang 12april2013 hari jumaat.. pkirkan lah..

April 12, 2013 at 8:26 PM <-- Assalam brader...agk2 hang nengok link yg mane dated 12 apr 13 tu? 19 hours ago (refer kat fb page) Tuan Guru Dato' Dr. Haron Din (Official) shared Salam Putrajaya's photo.
19 hours ago
[admin] SALAM, PIHAK TUAN GURU MENAFIKAN KENYATAAN INI, DAN IANYA ADALAH FITNAH SEMATA-MATA, ALLAHUKBAR!

Artikel pelbagai