Monday, April 8, 2013

HOT VIDEO: KHAWARIJ PAS MENGAMUK SEBAB KALIMAH ALLAH TAK BOLEH DILACURKAN!


Lihat video yang dipaparkan ini menunjukkan masih ramai khawarij PAS yang macam cacing kepanasan bila kebenaran diperlihatkan di depan mata. Bagi mereka Allah itu boleh dilacurkan dan boleh diguna pakai oleh semua agama lain.

Inilah bila otak dah selalu dibasuh dengan ayat-ayat Syaitan keluar dari mulut Nik Aziz sehinggakan prinsip Islam yang sebenar pun mereka tak tahu. GR rasa elok diaorang ni dihantar balik masuk sekolah untuk mempelajari asas Islam dari mulanya.

Mereka juga selama ini melihat Islam tidak diletakkan di tempat yang sepatutnya di negara ini sedangkan di dalam perlembagaan telah menetapkan Islam adalah agama persekutuan.

Fakta tidak berbohong, realitinya Islam diberi keutamaan dan diletakkan di tempat yang tinggi berbanding agama lain di negara ini. Dalam Al Quran juga dinyatakan kalimah Allah tidak boleh diguna pakai oleh agama lain, dakwah Islam adalah untuk mentaati perintah Allah SWT dan ikut sunnah Nabi SAW yang membawa kejayaan dunia akhirat. Jika digunakan oleh agama lain adakah dakwah Islam itu tersebar dengan baik atau sebaliknya.

Pluralisme yang dianuti oleh Anwar dan sekarang ini turut dianuti oleh khawarij PAS ternyata begitu menyesatkan. Kebenaran memang pahit tetapi ia adalah ubat untuk memperbetulkan akidah yang umat Islam yang sudah jauh disesatkan oleh fahaman yang dibawa oleh Anwar dan kuncu-kuncunya.



GR kata: Pencacai PAS otak semua dah tepu sebab belajar ilmu songsang. Elok bertaubat sebelum terlambat!!

No comments:

Artikel pelbagai