Monday, April 8, 2013

NURUL IZZAH KELUAR FATWA BARU NAK COVERLINE VIDEO 'KOLOM' ANAK BAPAK!


Lama juga GR tak dengar 'keluhan sedap' YB Lembah Pantai ni yer, selepas menjadi ustazah yang mengeluarkan 'fatwa' baru mengenai tiada paksaan dalam Islam. Bila dalam hujahan beliau dipetik dari ulama' tersohor dunia Yusoff Al Qardawi...boleh percaya ker?

GR bukan bermaksud pada kepercayaan pada Ulama' Yusoff Qardawi tapi bila tengok kitab apa yang Nurul Izza pegang sambil dengan selamba kodok keluarkan fatwa. Cakap dengan lantang sambil ulang berkali-kali hukum hakam Islam. Kitab apa tu Nurul Izzah? Kitab Bible ker??

Memang kenalah pepatah Melayu "Mana tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi". Tak ada latar belakang pengajian dalam agama tapi dengan selamba dek jerk cakap pasal hukum hakam Islam. Pada pencacai PAS yang cetek ilmu agama Islam tengok video nie....jangan sibuk nak 4 saksi.



Golongan apakah puak pakatan haprak ini dalam Islam. Bercakap tentang hukum hakam agama dengan tanpa merujuk Al Quran dan Hadith. Hanya petik nama seorang ulama' tapi baru-baru ini ulama tersebut menyokong penuh kepimpinan YAB Perdana Menter DS Najib Razak. Macam mana tu? Adakah Islam di Malaysia ini akan terpelihara jika pakatan haprak memerintah Malaysia....


GR kata: Nurul Izzah nak saman jangan lupa 4 saksi yer. Kih kih kih

1 comment:

sokong bn selamanya said...

Suatu pagi yang dingin di balai polis..
Izzah: encik polis.. tolong, rumah saya dimasuki pencuri...
Polis: ada saksi?
Izzah: tiada tapi cctv ada rakam
Polis: tapi itu besi tak bleh jadi bukti. Saya perlukan saksi..
Izzah: saya tiada saksi.. tolonglah tangkap penjahat.. saya pun hampir di... ehem ehem oleh penjahat tersebut
Polis: oh... itu perlukan 4 saksi.. kalau tiada kita tidak boleh tangkap penjahat tersebut.. errr.. cari 4 saksi dulu...
Izzah: sape cakap perlu 4 saksi baru bleh tangkap penjahat????
Polis: cik juga yang berkata begitu...
Izzah:.......

Artikel pelbagai