Sunday, May 13, 2012

PANAS TERKINI: TASHA SHILA KANTOI LAGI! APE KES LAGI NI..? #JDAB2012


Siapa tidak kenal dengan pemenang ABPBH 2011 bagi kategori Artis Baru Wanita Popular ini, Tasha Shila. Dengan raut wajah yang comel dan cantik serta bakat yang terbaik dalam bidang lakonan, ada saja kontroversi yang melanda artis ini. Sebelum ini kita dengar kisah panas artis ini menari ala ghairah di sebuah kelab malam terkenal di K.Lumpur. Penafian demi penafian yang dibuat oleh Tasha baik di ruang akhbar dan juga media sosial.

Kali ini timbul lagi kisah panas yang mungkin GR rasa Tasha masih tidak serik dengan apa yang berlaku sebelum ini. Ingin tahu kesahihan apakah benar kesahihan kontroversi ini benar atau gosip baca di bawah :


Skuad Jelajah Destini Anak Bangsa (JDAB2012) kini telah memasuki hari yang ketiga dalam usaha mencari rakyat kurang berkemampuan supaya menyambung pelajaran ke peringkat Universiti. Terkini, Skuad JDAB2012 berada di sekitar Kuala Lumpur.



Program ini merupakan program yang dinaungi sendiri oleh YAB Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan dianjurkan oleh Gerakan Destini Anak Bangsa (GDAB) sebuah badan NGO dengan kerjasama penuh UiTM.

Sehingga ke hari ini hampir 3,000 data pelajar lepasan SPM berjaya dikumpul oleh Skuad JDAB2012 yang mana semalam lebih 100 lepasan SPM di Bagan Datoh bakal diserap ke program MDAB untuk mengikuti Pra-Diploma selama 6 bulan di UiTM secara PERCUMA!!

Lihat video ini apa yang berlaku sekitar Skuad JDAB2012 di Uptown Danau Kota :




Kisah lanjut KLIK DI SINI


GR kata: Terima kasih artis Malaysia yang membantu menjayakan program yang bermakna ini. Semua orang tahu pendidikan amat penting untuk pertumbuhan masa depan anak bangsa dan negara yang lebih baik.

No comments:

Artikel pelbagai