Saturday, January 14, 2012

WAJIB TONTON: VIDEO KHAS UNTUK ANWAR DAN AZMIN!!





Melayu mudah lupa!!! Betul ker?? Mungkin betul ramai bangsa Melayu sekarang ini mudah lupa..lupa dengan jati diri mereka sendiri..atau pun mereka lupa yang mereka dilahirkan sebagai anak Melayu.

Video di atas khas buat manusia-manusia yang bernama Melayu dan yang mudah lupa jati diri sendiri. Terutama mereka yang di dalam Pakatan Rakyat.

Kepada Azmin Ali, mungkin ko dah lupa, jasa dan pengorbanan Tun Mahathir yang bawa ko masuk kerja dalam Kerajaan seterusnya dalam arena politik tanahair. Daripada jasa Tun Mahathir inilah ko mendapat kesenangan dan kemewahan yg dikecapi hari ini.

Kepada Anwar Ibrahim, mungkin ko lupa, melalui UMNO ko berjaya dalam bidang politik seterusnya dapat jawatan ke-2 tertinggi dalam negara iaitu Timb. Perdana Menteri suatu ketika dahulu. Dengan platform UMNO jugalah ko mendapat kesenangan dan kemewahan yang dikaut ketika dalam kabinet dulu dan ketika menjadi Menteri Kewangan dulu.. Betul kan???


GR kata: Nantikan GR akan bongkarkan puak PR ni kaya n sibuk kata pemimpin UMNO makan duit rakyat n diaorang ni hidup tak makan duit rakyat kononnya....Tunggguuuuu!!!!

3 comments:

Kang nasir said...

Anu fikir malaysia ni dia punya

Anonymous said...

anwar xlayak jd pemimpin! depan kapir bbc yg (boleh masuk islam) dia bwt blagak mcm allah xwujud! dia xsedar allah yg dah selamatkan ia dr fitan makhluk..terbukti secara zahir yg anwar dlm batin dalaman hati dia ada penyakit wahn yg nabi bgtau dulu... org yg ada sakit wahn xlayak jd pemimpin...syarat utama nak jd pemimpin yg 1;kena tobat, syahadah blik, dan jd mcm sy dan sahabat.......

Gossip Rakyat said...

terima kasih dgn komen bernas sahabat berdua. ;)

Artikel pelbagai