Monday, January 9, 2012

LAGI KENYATAAN NUR AMALINA MENGENAI ISU GAMBAR DIRINYA!!


Amalina Che Bakri meminta orang ramai supaya tidak mudah percaya dengan apa yang disebarkan dan jangan menghukum seseorang berdasarkan pewatakannya. Berikut adalah kenyataan Amalina ketika ditembual melalui Skype di rumah ibunya, di Taman Sri Saujana berkenaan isu sudah tidak bertudung.

Amalina juga mengakui itu dirinya yang sebenar di mana dia suka bergaya dan berfesyen sejak kecil lagi. Manakala melalui kenyataan ibunya pula. Pakaian berfesyen yang dimaksudkan itu, dibelikan olehnya untuk Amalina. Malah ketika gambar tersebut diambil, ibunya berada di situ dan ibunya juga yang mengambil gambar tersebut. Malah melalui kenyataan ibunya, Facebook itu bukan milik anaknya dan percaya ada anasir yang cuba menfitnahnya anaknya.

Kami bukan tidak mahu percaya berita ini, namun setelah bermacam penipuan dalam media beberapa ketika ini membuatkan kami terasa semak dengan apa yang disampaikan. Sebagai contoh yang berlaku sebelum ini, apabila seorang pelajar lelaki telah mengahwini seorang lelaki namun kenyataan lelaki tersebut juga mengaku yang dia dilahirkan sebagai Melayu Islam dan mati sebagai Melayu Islam.


GR kata: Syukurlah Nur Amalina masih seorang Muslim sejati. Setiap manusia akan membuat kesilapan dan tahu akan kesilapannya. TAPI ada sorang pemimpin tu susah sangat nak mengaku kesalahan dirinya...MAKSUM ker dia ni yer?? Fikir-fikirkanlah....

No comments:

Artikel pelbagai