Monday, January 9, 2012

901: TALIAN HAYAT TERAKHIR HJ ANWAR MENANTI HARI ESOK!!!


GR ingin menyeru kepada seluruh rakyat Malaysia supaya tidak turut serta Perhimpunan Bebaskan Anwar 901 esok di hadapan Mahkamah Tinggi KL. Janganlah ulangi peristiwa hitam negara pada tahun 1998. Apa yang kita dapat sebenarnya kalau kita sibuk berDEMO semata-mata untuk kepentingan peribadinya sendiri.

Kenapa kita perlu kasihan pada Hj Anwar?? Kenapa kita perlu simpati pada Hj Anwar?? Kenapa dan Kenapa?? Adakah beliau simpati pada rakyat Malaysia?? Fikirlah secara logik, kalau beliau sayangkan rakyat dan negara Malaysia ini..beliau tidak akan memburuk-burukkan tentang negara kita di luar, betul tak??


GR yakin Hj Anwar akan menggunakan pelbagai cara untuk menyakinkan rakyat kononnya beliau tidak bersalah. Dan hari ini talian hayat yang terakhir beliau gunakan keluarganya sendiri dengan mengeluarkan video untuk meraih simpati rakyat terhadap diri beliau sekaligus turut serta berhimpun esok di mahkamah.

GR ingin nyatakan di sini, kepada yang berhajat nak turut serta perhimpunan 901 esok, hentikanlah..apa yang korang dapat?? Bayaran...banyak sangat ker yang Hj Anwar bagi?? Baik korang keja carik rezeki yang halal lagi bagus dari duduk berpanas-panas apa korang dapat?? Kepada mahasiswa yang ada hati nak join esok..tak payah lah, apa yang korang dapat?? Baik korang study kan sekarang musim exam. Baik korang pikir masa depan korang dari pikir pasal Hj Anwar Al-Juburi ni...

Rujuk: Jomo Malaya


GR kata: Jangan terpedaya dengan taktik Hj Anwar nie semua...kata nak angkat sumpah, bila nya??? Auta jer lebih...

No comments:

Artikel pelbagai