Thursday, January 12, 2012

PANAS: ADA PIHAK TAK BERTANGGUNGJAWAB HINA ISLAM!!!


Pembaca lihat di atas...apa perasaan korang?? Panas hati tak atau pun suka sangat?? Pembaca nilailah sendiri yer.. Pada GR bila tengok gambar FB di atas pedih rasa hati ni.

Apa pun GR ingin beritahu ini adalah tahap kurang ajar. Di fan page Facebook ini jelas kelihatan gambar profil lelaki yang berserban diselitkan dengan kata-kata kesat ini dikeluarkan nampak jelas menunjukkan betapa bangsatnya tuan empunya Facebook ini dalam mempermainkan pakaian seorang Islam.


Jika kita lihat gambar di atas, penghinaan yang dibuat terhadap orang Islam nyata jelas. Menghina cara pemakaian cara seorang Islam tidak kiralah dari parti politik mana pun PAS atau pun UMNO. Betul tak?? Klik di sini untuk lihat Facebook di atas.

Dalam Facebook ini juga, puak Pakatan Rakyat kata kononnya UMNO, BN dan Melayu Racis... Siapa yang Racis sebenarnya??? Tolong jawab!!! Jangan mainkan isu agama dan bangsa semata-mata meraih undi, rakyat boleh menilai dan ada setengah mereka juga dah kena batang hidung mereka sendiri dengan cara pentadbiran dari Pakatan Rakyat.

Dalam satu lagi facebook, ada pihak yang join group Boikot UMNO Product (BUP). Admin di Facebook ini bertujuan menghasut seluruh masyarakat di Malaysia tak kira Cina, Melayu dan India boikot barang-barang yang dijual di pasaran kononnya barangan tersebut UMNO yang punya. Apa punya bangang la kan...kalau namanya pembangkang tu memang semuanya mereka jelah yang betul.


Lagi baca di sini


GR kata: Mohon pihak berkuasa ambil tindakan segera dan pada pembaca sekalian jangan terpedaya dengan fitnah yang dibuat oleh Pakatan Rakyat.

No comments:

Artikel pelbagai