Tuesday, February 14, 2012

PANAS: ANWAR MENGAMUK DENGAN KENYATAAN NIK AZIZ???


Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menggesa Datuk Seri Anwar Ibrahim menarik balik kenyataannya sebelum ini yang menyokong usaha melindungi keselamatan Israel.

Malah Ketua Pembangkang itu turut digesa untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Wall Street Journal (WSJ) bagi membersihkan namanya.

"Saya selaku Mursyidul Am PAS dengan dipersetujui oleh seluruh ahli Majlis Syura Ulama PAS, menggesa Datuk Seri Anwar menarik balik kenyataannya seperti dilaporkan di WSJ.

"Sekiranya kenyataan itu dilaporkan secara salah atau membawa maksud yang berbeza, maka saya dan seluruh ahli Majlis Syura Ulama menasihatkan Datuk Seri Anwar untuk mengambil tindakan undang-undang dengan menyaman WSJ bagi membersihkan nama beliau," katanya di sini, Isnin.

Sumber: GAP


GR kata: Harap Nik Ajis jangan auta macam Pak Anwar sudah....

3 comments:

Anonymous said...

Mengapa sebelum ni ramai puak2 yg bermatian2 mempertahankan anwar, menuduh media putar belit, padahal jelas dalam kenyataan anwar tu beliau menyokong israel? Kenapa bila sekarang keluar kenyataan TG nik aziz ni baru ramai kata anwar salah? Kenapa sebelum ni tidak kata demikian, padahal dah terang2 dalam kenyataan beliau menyokong israel? Kenapa baru sekarang mengaku anwar bersalah menyokong Israel? Kenapa baru sekarang? Adakah sebelum TG Nik Aziz mengeluarkan kenyataan beliau ini, puak2 ini tidak dapat berfikir untuk membezakan antara kebenaran dan kebatilan? Ataupun sebenarnya puak2 ini hanya taqlid membuta tuli tanpa ilmu? Ataupun inilah bukti nyata yg dikatakan sebagai taksub - mengiakan apa saja tanpa penilaian yg jelas? http://en.harakah.net.my/index.php/headline/4385-retract-remark-on-israeli-security-nik-aziz-tells-anwar.html

Gossip Rakyat said...

terima kasih di atas komen yg cukup bernas. Yang salah tetap salah...

Teddy said...

Kabar baik!!!

Nama saya teddy dan saya dari Jawa Tengah Indonesia dan alamat saya KP. KADU RT 10 RW 04 KEL SUKAMULYA KEC CIKUPA KAB TANGERANG BANTEN, Saya baru saja menerima pinjaman Rp 3 Miliar (Small Business Admintration (SBA) dari Perusahaan Pinjaman Dangote setelah membaca artikel dari Lady Jane Alice (ladyjanealice@gmail.com) dan Mahammad Ismali (mahammadismali234@gmail.com) tentang cara mendapatkan
pinjaman dari Perusahaan Pinjaman Dangote dengan tingkat bunga 2% tanpa lisensi atau biaya gurantor, saya baru saja melamar melalui email dan ikhlas selama prosesnya, awalnya saya takut mengira itu seperti penipuan perusahaan peminjaman sebelumnya, tetapi yang mengejutkan saya ini nyata bahwa saya juga berjanji akan memberi tahu lebih banyak orang, percayalah itu nyata 100%, pelamar lain dari negara lain juga dapat bersaksi.

Email Perusahaan Pinjaman Dangote Melalui email: Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Email saya: teddydouble334@yahoo.com

Artikel pelbagai