Thursday, February 16, 2012

FOTO PANAS: ANWAR & NAJIB, SIAPA YANG HILANG AKIDAHNYA!!


Minggu lepas sambutan Thaipusam telah disambut oleh seluruh masyarakat India di Malaysia. Di perayaan Thaipusam inilah puak Pakatan Rakyat mempolitikkan kehadiran YAB PM ke sambutan tersebut. Heboh mereka katakan yang YAB PM Najib telah hilang akidahnya semasa sambutan Thaipusam di Batu Caves.

Dakwaan yang berniat jahat untuk memanipulasi keadaan YAB PM Najib sewaktu beliau bersama masyarakat India dibuat untuk menyerang kepimpinan PM Najib. Apakah puak –puak Pakatan Haprak sedar bahawa budaya dan majlis keagamaan bangsa lain perlu dihormati. Sebagai PM yang mewakili semua kaum adalah menjadi tanggujawab bersama menghargai kebudayaan kaum lain, lagi pun tiada perbuatan keagaamaan bangsa tersebut ditiru mahupun diamalkan oleh PM Najib semasa itu.

Gambar terbaru mengenai Anwar dipakaikan nandek sudah terbukti siapa Anwar sebenarnya. Pembaca lihat perbezaan foto-foto YAB PM Najib dan Anwar Ibrahim, siapakah antara mereka yang mana dari segi agama akidah mereka harus dipertikaikan dari segi perbuatan. Terima kasih kepada Blogger RBF dengan pendedahan ini.





GR kata: Pembaca nilailah sendiri Anwar ni macam mana ye. Macam dah takde agama pun ada, disebabkan 'cita-cita' yang entah muncul atau pun tidak!!!

No comments:

Artikel pelbagai