Saturday, June 22, 2013

UPDATE #Blackout505 #KL622: Macai Pakatan Boikot Demo Padang Merbok, Rahsia Perancangan Sulit Anwar KANTOI Lagi! @PDRMsia

Demo haram pakatan haprak akhirnya menemui jalan buntu, hanya mereka yang taksub saja turun di KL nak bikin huru hara.

Alhamdulillah rakyat Malaysia ramai yang dah tahu mereka hanya dipergunakan Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya.

Tak ada apa yang rakyat akan dapat hasil pimpinan pakatan haprak. Lihat hingga sekarang wakil rakyat mereka hanya demo ceramah tabur fitnah dari sibuk berikan perkhidmatan pada rakyat.

Lihat di bawah, rancangan TERAKHIR Anwar untuk demo hari ni. Hasil maklumat mesyuarat mereka GR dapat dari sumber dalaman di pejabat Tropicana. Kesian rakyat diperbodohkan macam anjing jalanan:

Pada 20 jun 13 jam 1430-1600 di HQ PKR Tropicana telah diadakan mesyuarat penyelaras 622 Padang Merbok. Mesyuarat dipengerusikan oleh Tian Chua sebelum diambil alih oleh Johari Abdul. Yg hadir cuma 25 org. Antara yang dikenali ialah Hishammudin Rais, Chegubad, Jona, Saifuddin Nasution, Arulchelvam, Hj. Asri, Sani, Malik Hussin, Nazri Yunus, Haris Ibrahim dan 5 wakil DAP.

Tian chua:
1. Sepatutnya ada perjumpaan dgn polis tapi dibatalkan oleh Pakatan sendiri.

2. Berita gembira kerana MOM telah batalkan program di Padang Merbok kerana jerebu.

3. Lokasi tempat berkumpul dan ketua masih kekal dan tidak berubah.

Johari Abdul:
1. Terima sms dr polis bgtau perjumpaan ptg ini batal. Dia beranggapan pintu rundingan telah ditutup oleh Polis dan jangkakan Polis akan gempur dan Padang Merbok akan dipasang kawat duri. (Walhal mereka sendiri yang tidak mahu adakan perundingan seterusnya bersama pihak Polis)

2. Jika tiada halangan oleh Polis kita akan berarak ke Padang Merbok.

3. Pelan kontinjensi jika dihalang. Ada dua pilihan iaitu berarak ke Stadium Negara sebagai pilihan pertama. Kedua berarak ke Dataran Maybank.

4. Minta maklumbalas mengenai unit keselamatan. Sani maklumkan unit amal pas dihantar seramai 1000 org. Nazri yunus - AMK 300 org.DAP 300 org.

Perbincangan:
Haris Ibrahim progam selepas 1800. Dijawab oleh Johari Abdul KL 622 hanya setakat jam 1800 dan selepas itu terpulang kpd NGO. Urusetia akan hantar beberapa org ahli parlimen pakatan beri sokongan moral.

Malik hussin:
Bagaimana jika polis gempur sebelum jam 1800 dan ada kematian, kecederaan dan ahli parlimen ditangkap. Johari abdul jawab arahan seterusnya adalah dari DSAI.

Mereka yang akan beri arahan semasa perhimpunan:
1. Mohd sabu
2. Tian chua
3. Johari Abdul
4. Chegubad

Lain-lain hal:
Selesai saja mesyuarat satu perjumpaan dengan Malik telah diadakan di sebuah restoran mamak di Merchant Square, Tropicana.

Maklumat disampaikan:
1. DSAI telah buat keputusan gempur dan langgar walau apapun halangan oleh Pasukan Keselamatan Negara, Padang Merbok mesti ditawan.

2. DSAI akan turun apabila berlaku krisis di mana perhimpunan di Padang Merbok dihalang Polis. Bina kekuatan di Stadium Negara atau Dataran Maybank dan mara semula ke Padang Merbok. DSAI akan berada di Stadium Negara bergantung kepada perkembangan.

3. DSAI dah nekad kerajaan mesti ditumbangkan juga kerana dia yakin rakyat bersamanya.

4. Berlaku perubahan terhadap DSAI, di mana dia sangat berani dan bersedia menanggung segala risiko.

Mesyuarat ini adalah yg terakhir. Persediaan yang dibuat dgn pelan alternatif memperlihatkan mereka tidak akan berundur. Dipercayai sub meeting akan terus diadakan menjelang 622.

Penglibatan DSAI dalam 622 semakin dia adalah MASTER MIND sebenar. DSAI difahamkan mahu berlakunya konfrantasi antara polis dan peserta demo kerana ini akan menjadi sebab kemarahan rakyat. Polis harus berhati-hati dgn taktik kotor Anwar Ibrahim ini.


GR kata: Rakyat bersama Bang Non ke? Kita tengok sendiri sekarang dah tau kan. Lu pikirlah sendiri..!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Artikel pelbagai