Sunday, June 23, 2013

Jom Bantu @PDRMsia Tangkap Macai Pakatan Belasah Pegawai DBKL! #KL622 #Blackout505

GR sebenarnya nak gelak guling-guling pun ada, sebabnya kesian tengok Anwar Ibrahim dan macai-macai pakatan dah banyak kali buat demo satu pun tak ada yang capai matlamat. Masih tak sedar diri lagi ka puak-puak nie semua?

Mereka yang tak sedar diri nie, jenis kepala batu atau hati dah hitam sebab asyik dengar dan makan benda haram jer. Fikirlah sendirinya, korang semua ada otak, gunakanlah sebaik-baiknya.

Himpunan semalam di Padang Merbok jelas menunjukkan rakyat MENOLAK pakatan haprak. Media mereka juga GAGAL laporkan jumlah sebenar macai yang hadir. Lagi mau tipu ka kawan...aiyooo!!

Pegawai DBKL semalam yang DIBELASAH macai pakatan haprak perkara biasa yang mereka akan buat dalam setiap himpunan yang dianjurkan puak2 Yahudi nie. Apa kesalahan pegawai DBKL tersebut yang jalankan tugas dan tanggungjawabnya ikut undang-undang yang telah ditetapkan. Nak buat ikut suka hati mak bapak korang, ingat Malaysia BAPAK KORANG punya ka? Hakkktuihhhh..

Baca lagi di bawah:

KUALA LUMPUR 22 Jun - Polis sedang memburu kumpulan yang terlibat mencederakan dua anggota penguat kuasa Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) semasa perhimpunan haram di Padang Merbok di sini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah, Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, dalam kejadian pukul 4.30 petang itu, sekumpulan peserta dipercayai daripada Solidariti Mahasiswa Malaysia menyerang dua anggota terbabit ketika cuba menghalang kumpulan itu untuk mendirikan beberapa buah khemah.

"Keadaan menjadi kecoh dan anggota DBKL itu telah dikasari dan dipukul," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Semalam, Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Mohmad Salleh menasihatkan orang ramai tidak menyertai perhimpunan hari ini setelah pihaknya mendapat maklumat yang pihak penganjur mengarahkan semua peserta perhimpunan mencetuskan provokasi terhadap pihak berkuasa. - Utusan


GR kata: Anak muda yang ikut semalam rasa nak TANAM diaorang hidup...menyusahkan orang jerk!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Artikel pelbagai