Wednesday, June 19, 2013

Dah Agak Punya, Diaorang Nie Cakap Tak Serupa Bikin! Sewel Gamaknya..!!

Memang betul sangkaan dan hasil carian maklumat GR, pemimpin pakatan haprak takkan BOIKOT sidang Parlimen Dewan Rakyat yang bakal bermula pada 24/6/2013 ini.

Lagi-lagi seorang pemimpin yang perasan konon dirinya diterima oleh seluruh rakyat Malaysia, sanggupkah hilang 'Title' sbg Ahli Parlimen lucut dengan sendirinya jika pakatan haprak betul BOIKOT. Porahhhhhh!!!

Pada rakyat Malaysia yang masih tak sedar diri lagi tu, GR doakan semoga Allah SWT buka hati kalian semua dan sedar ade kebenarankah perjuangan manusia yang bernama Anwar Ibrahim ini.

Nak turun berdemo apanya lagi hari Sabtu ni, bangkang apanya lagi dengan demo BlackOut 505 sana sini...buat benda BODOH. Hakikat sebenarnya, pemimpin pakatan haprak akan angkat sumpah di Dewan Rakyat...BOIKOT apa kebenda namanya tu? Kesian rakyat DIPERBODOHKAN oleh pakatan haprak.

Baca lagi di bawah:

Walaupun tidak berpuas hati dengan keputusan Pilihan Raya Umum k-13 (PRU-13), Datuk Seri Anwar Ibrahim mengesahkan bahawa kesemua 89 Ahli Parlimen Pakatan Rakyat akan menghadiri majlis angkat sumpah di Parlimen pada 24 Jun ini.

Ketua Pembangkang itu berkata bahawa terdapat salah faham berhubung perkara itu, kerana mereka hanya membuat keputusan untuk memboikot sesi taklimat perjalanan Dewan Rakyat minggu lalu.

"Dengan semangat demokrasi berparlimen, kami membuat keputusan untuk menghadiri hari pertama sidang Parlimen," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR) di sini, Rabu.

Sebelum ini, pada majlis taklimat kepada ahli-ahli Dewan Rakyat, hanya seorang ahli Parlimen pembangkang yang hadir, iaitu Ahli Parlimen Bakri dari DAP, Er Teck Hwa.


GR kata: Apa pun tak boleh!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

Hahahaha...hahahahaha...haahaha.... Tgk la nanti yang turun ke Padang Merbok tu la nanti antara cai2 yang 'terminum' kencing Nuar...hahaha..ape nak katerkan lagi..dah mmg Raja Putar Alam.... hahaha... Pejuang demokrasi kunun..mcm gampang... hahaha..

Artikel pelbagai