Saturday, July 7, 2012

PANAS: @hairieothman AISYAH DAN LEMAN RAJA LAWAK DAPAT SAMBUTAN 'HEBAT'!


Nah tu dia!!! Ceramah Umum yang dianjurkan oleh PAS mendapat sambutan yang sungguh 'MENGGALAKKAN' yang diberikan oleh puak-puak PAS sendiri. Di manakah rakyat Sg Buloh itu sendiri? Kenapa masih banyak kerusi kosong yang kelihatatan? Artis-artis yang berjuang dalam PAS dipanggil berikan ceramah, tapi ceramah depan siapa? Kerusi meja dan mambang tanah ker? Hehe hehe...

Gambar di atas menunjukkan sungguh jelas, rakyat sudah mula bosan dengan puak pembangkang ni. Bosan dengan ceramah mereka yang hanya maki hamun Kerajaan dan juga memberikan janji bintang di langit. Dengan cuba memancing artis-artis terkenal yang kononnya masuk PAS disebabkan ingin memperjuangkan Islam ternyata cubaan mereka meraih simpati masyarakat terbukti GAGAL.

Pada golongan artis pula, janganlah mencari publisiti murahan dengan menyertai sesebuah parti politik hanyalah untuk kepentingan peribadi. Jika ingin bercakap soal agama, pergilah menuntut dengan guru agama yang betul bertauliah bukan dengan guru agama yang pandai membuat fatwanya sendiri. Bukankah jika bercakap tidak berlandaskan agama atau pun mempermainkan agama Islam...hukumnya apa? Tepuklah dada tanyalah Iman....Renung-renungkan!!


GR kata: Kalau panggil Elton John ker George Michael mesti penuhkan? Hahhahaha

No comments:

Artikel pelbagai