Tuesday, July 3, 2012

PANAS: @teresakok KURANG AJAR, LAYAN PENGUNDI MACAM SAMPAH!


Apa nak jadi dengan Ahli Parlimen Seputeh ni YB Teresa Kok? Apakah tanggjawab yang dipikul sebagai ADUN dan Ahli Parlimen selama ini? Pengundi di kawasan sendiri ingin berjumpa dan mengadu masalah setempat yang dihadapi tapi tidak dilayan. Pemimpin berjiwa rakyatkah ini??

Orang lain menjadi wakil rakyat, orang lain yang cuba tunjuk hero pulak. Lihatlah sendiri di atas, YB Teresa Kok menghantar orang bawahannya cuba untuk berjumpa dengan pengundi di kawasan beliau. Apa yang jadi? Lari lintang pukang la jawabnye..... Lihat video di bawah :




Pada orang suruhan Teresa Kok ni, GR nak ucapkan syabas dan padan muka. Lu belum layak mau jadi wakil rakyat apatah lagi jadi barua Teresa Kok. Pembaca lihatlah sendiri, inikah sikap yang baik ditunjukkan oleh seorang Ahli Parlimen? Rakyat yang memberikan mandat untuk beliau menjadi pemimpin tapi akhirnya rakyat yang menjadi mangsa Ahli Parlimen terbabit. Nak memerintah negara konon...masalah rakyat setempat pun tak boleh selesaikan. Pigirahhhh DAP!!!! DAP Racist!!!


GR kata: No complaint No help - Teresa Kok....makan diri sendiri!!!

No comments:

Artikel pelbagai