Sunday, March 25, 2012

PANAS!! @Tantawii100 MAKI HAMUN MELAYU!!


Apa yang kita boleh kategorikan dengan puak-puak PAS ni, bangsa sendiri pun boleh dimaki hamun ini ker yang katanya memperjuangkan Islam. GR sendiri lihat macam ni pun boleh sakit hati, inikan pula pembaca sekalian yang baca maki hamun di atas.

Inilah dia PAS, mereka sebenarnya bukan untuk memperjuangkan kepentingan Melayu itu sendiri tetapi untuk menHANCURkan Melayu itu sendiri kerana dibelakang mereka ialah DAP yang sudah semestinya sebuah parti racist yang ingin memBUNUH Melayu. Mereka ini hanya pandai berkata-kata, dan sayang sekali dengan ilmu Islam yang mereka ada dalam diri mereka mensia-siakannya saja.

Jika kita lihat golongan ulama' yang ada di dalam PAS seperti Dato' Harun Din, Hassan Ali dan seangkatan dengan mereka, mereka ini tidak pernah mengeluarkan fatwa yang boleh menyeleweng akidah umat Islam ini tapi sering memperjuangkan agama berlandaskan Islam. GR tabik pada mereka ini kerana tidak bersekongkol dengan puak-puak yang ingin menghancurkan Islam itu sendiri.

Dalam gambar di atas pembaca lihatlah sendiri inikah dia puak PAS yang rata-rata mereka ini orang Melayu yang tidak cintakan bangsanya sendiri. Seharusnya rakyat Malaysia TOLAK mereka (PAS) ini, kerana mereka ini bukannya memperjuangan Islam dan hak Melayu serta masyarakat lain di Malaysia tapi mereka hanyalah mempunyai kepentingan peribadi mereka sendiri. Kita tidak boleh memberi peluang langsung pada mereka kerana lihatlah sendiri negeri yang mereka tadbir sekarang HANCUR dan nasib rakyat tidak dibela!!!


GR kata: Selagi Melayu, Selagi Itu Tolak PAS!!!

No comments:

Artikel pelbagai