Monday, March 26, 2012

DALANG DEMO PRO-M DI KPT KANTOI SUDAH! MANA MAU LARI?? #PRKampus


GR ingin mengucapkan tahniah dengan pendedahan yang dibuat oleh seorang blogger mahasiswa mengenai penglibatan pemimpin Angkatan Muda Keadilan (AMK) mengesahkan lagi mahasewel yang berdemo dihadapan KPT pada Jumaat lepas adalah permainan Pakatan Rakyat, bukannya kehendak mahasiswa itu sendiri. Dalangnya lihat gambar di atas, itulah orangnya Sdr Nazree Yunus.

Masalahnya mengapa mahsiswa ini masih tidak faham bahawa mereka hanya dipergunakan oleh PKR untuk kepentingan politik mereka saja. Lebih menyedihkan lagi ramai dikalangan mahasiswa yang pergi berdemo di pejabat KPT Putrajaya mereka ini sanggup meninggalkan sesi kuliah mereka. Apa mereka ini sanggup buat kerja BODOH?? Berdemo lebih penting dari kuliah, tidak fikir tentang masa depan mereka. Korang mahasewel fikirlah jangan jadi BANGANG!!!

GR juga mendapat maklumat dari sumber dalaman PKR, mahasewel yang menyertai demo ini mereka telah dibayar. Apakah mereka ini dengan bayaran yang sedikit sanggup tinggalkan pelajaran?? Sia-sia ibu bapa korang habis duit hantar korang pergi belajar IPTA. Renung-renungkanlah....

 Cerita lanjut baca di sini


GR kata: Pada mahasiswa yang lain janganlah terpesong dengan janji Pakatan HAPRAK!!

No comments:

Artikel pelbagai