Friday, February 15, 2013

PANAS: Ust Haron Din Keluar Tinggalkan PAS??


Berita yang sedang hangat diperkatakan sekarang ini baik di alam maya dan mulut-mulut puak PAS, Timb. Mursyidul Am PAS iaitu Dato' Dr. Haron Din telah keluar dari PAS.

GR masih cuba mendapatkan kesahihan berita dari sumber dalaman PAS adakah benar atau tidak. Punca yang buat Ust Haron Din keluar dari PAS adalah disebabkan perjuangan PAS sudah jauh terpesong dari landasan sebenar mereka. Perjuangan Islam mereka sudah tidak menjadi pegangan sebenar dan sanggup menjadi keldai DAP demi mencapai kepentingan peribadi mereka.

Lebih menguatkan lagi adalah Ust Haron Din konsisten menentang pluralisme dan liberalisme yang diperjuangkan Anwar dan DAP hingga dituduh beliau berpihak pada UMNO oleh pencacai PAS.

Apakah tindakan Ust Haron Din mempertahankan Isu Kalimah Allah tidak boleh digunakan dalam Bible yang bercanggah dengan pendirian Anwar?

Sebelum ini GR ada keluarkan artikel pada 4 Feb 2013, Anwar pergi jumpa Ust Haron Din di rumah beliau dan cuba memujuk keputusan Dewan Ulama' PAS pada 3 Feb 2013. Blogger Pakatan MSO cuba pusing perkara sebenar kononnya Ust Haron Din yang berjumpa Anwar di rumahnya Segambut. Bangang punya statement pencacai Anwar ni kan. Artikel tersebut baca DI SINI

Adakah Ust Haron Din bertindak keluar PAS sebab Anwar perlekehkan Nik Aziz dan Hadi Awang dalam ceramah beliau di Sabah baru-baru ini??

Adakah Ust Haron Din bertindak keluar PAS sebab Anwar tidak layak diangkat sebagai pemimpin kerana sanggup perlekehkan Islam??

Sama-sama kita tunggu kesahihan berita ini yang akan buat PAS jatuh tergolek....


GR kata: Dengar cerita puak PAS tengah sibuk pujuk Ust Haron Din tarik balik hasrat beliau. Kita tunggguuuuuu....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Artikel pelbagai