Saturday, February 23, 2013

HOT: OSTAJAH @abby_abadi112 INSAF, NAK KELUAR DARI PAS?


Macam tak percaya pun ada, bila GR melihat kenyataan tweet beliau seperti di atas. Baguslah Ostajah celop nie dah 'INSAF' dengan kenyataan beliau. Adakah dari hati yang ikhlas?? Tuan punya badan yang lebih mengetahui.

Pandangan GR senang saja, apa yang beliau tweet itu kalau yang biasa beliau buat COPY PASTE jer. "Islam itu indah, Islam itu mudah, tapi bila tak ikut panduan yang jadi payah" - ayat ini sesuai betul Ostajah celop ni berkata-kata pada dirinya sendiri.

Pembaca lihat sejak beliau berubah ini adakah menuju ke arah kebaikan atau pun lebih kurang sama saja. Jika berubah dan ingin mempelajari ilmu agama, jangan ikut dan taksub pada seorang Tok Guru saja. Sampai sanggup menerima pandangan bahawasanya Tok Guru tersebut cakap boleh kita dijamin Syurga.

Baru cakap pasal insaf dah buat hal balik dengan 'FATWA HEBAT' beliau :


Lihatlah sendiri fatwa Ostajah Celop ini. Faham atau tidak sebelum bercakap tu. Musuh Allah S.W.T tu siapa dia?? Lebih teruk orang Islam mengatakan keburukan dan doakan keburukan sesama Islam. Dalam Islam ada ker diajar macam tu yer wahai Ostajah Abby???


GR kata: Jangan syirik pada Allah S.W.T...taukan apa hukumnya??

2 comments:

Xpas said...

Dah kata sebelum ni, kejap terang kejap gelap. Cakap ttg Islam serupa sibuta pegang kaki gajah bercerita ttg gajah. Ust ustzh PAS tolong cerahkan dia !

Anonymous said...

dah semakin sesat c Abby ni. semoga dia cepat bertaubat.

Artikel pelbagai