Monday, February 18, 2013

HOT: BAKAL PM KE-7 ANWAR IBRAHIM MAKIN POPULAR, MASUK LAMAN WEB BLUE!!


Patutlah ramai sangat peminat Anwar Ibrahim, apa katanya, seluruh dunia melihat bahawa Anwar Ibrahim adalah pemimpin islam yang terhebat?? Cayalah Bang Non ni kan...menjadi pujaan ramai gitu. Kih kih kih

Ramai yang dah tahu dan nak tahu apa sebenarnya kehebatan Bang Non ni selain apa yang beliau buat sekarang ni dan tak perlu GR bagi tau lagi. Jadi ostad pun dia sampailah cakap kosong itulah Anwar Ibrahim. Terbaru mengenai beliau lihat di bawah :


Rupanya inilah kehebatan Anwar Ibrahim, video seksnya kini bertaraf antarabangsa. memang hebat la kan si ketua parti pembangkang ni. Sebelum ini masuk dalam majalah porno di Jepun, sekarang ni 'Empayar Bang Non' semakin meluas/

Maka tidak hairanlah pemimpin PAS juga suka benda yang sama. Dulu mereka sibuk bercakap dengan ahli UMNO, kini tidak kurang hebat juga dengan ahli PAS, parti yang memperjuangankan ISLAM dan Negara Berkebajikan.


GR kata: Fikirkanlah nak ker pemimpin negara seorang kaki 'Balun'...

2 comments:

Anonymous said...

Anwar dijangkiti HIV? Wow! Tahniah abang non.... abang non berjaya menjadi ketua pembangkang pertama mengidap AIDS...

Fauzi Hamid said...

Mohon Link kan blog terbaru Pisau Kedah - pisaukedah.blogspot.com setelah bolg lama Pisau Kedah unitmediakedah ( Media Kedah ) telah di godam individu tidak bertanggungjawap. Pisau Kedah akan link kan blog anda di blog baru Pisau Kedah. Sekian Terima Kasih.

Artikel pelbagai