Monday, February 18, 2013

CHECK MATE: KRONOLOGI LAMAN WEB @JPenerangan KENA HACK DIKESAN! @DrRaisYatim @NajibRazak


Baru sebentar tadi GR dan rakan-rakan blogger UMBWP keluarkan artikel dan print screen Laman Web Jabatan Penerangan digodam. Jika seperti biasa pihak pakatan akan menuduh ini semua kerja UMNO/BN yang cuba meraih simpati dengan melemparkan tuduhan kepada mereka.

Kes ini sama dengan blog Anwar Ibrahim dan Rafizi DIGODAM, mangsanya siapa lagi kalau bukan UMNO/BN. Jelas menunjukkan ini kerja-kerja pencacai Pakatan yang sememangnya DIBAYAR untuk buat kerja BODOH ni. Sebab tu diaorang 24jam mengadap laptop jerk, kerja tabur fitnah untuk menipu rakyat.

Baca di sini http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/blog-anwar-digodam-tertera-tulisan-saya-menyokong-israel

dan blog Rafizi DIGODAM http://www.malaysiakini.com/news/220050

Dua link yang sertakan di atas untuk pembaca baca dan nilaikan sendiri, ini semua angkara siapa. Paling menariknya dalam buat kerja BODOH ini yang kononnya betul PM Najib nak letak jawatan. Pemimpin Pakatan boleh bersuarakan dulu tentang perkara ini. Pelik kan?? Tengok di bawah :


YB Nizar boleh tahu pula yang 'PM Najib Nak Letak Jawatan'. Memang hebat puak pakatan ni, hebat MENIPU itu dia. GR tak nak cakap banyak cuma diaorang nie MEMANG BODOH!!

YB Nizar mohon jawab!!!

Tahniah pada rakyat blogger Panglima Perang Cyber yang berjaya membuat analisa tentang kerja BODOH pencacai Pakatan Rakyat nie.


GR kata: Hina betul pencacai pakatan nie....otak letak kat mana ntah!!

No comments:

Artikel pelbagai