Wednesday, February 20, 2013

BLOGGER PAKATAN KANTOI DIBAYAR GAJI TINGGI! PROKSI KHALID IBRAHIM KANTOI SALURKAN DANA!!


Sejak semalam GR lihat di alam maya pendedahan yang telah dibuat oleh rakan-rakan blogger UMBWP mengenai elaun gaji yang diterima oleh blogger pencacai Pakatan Pembangkang. Senarai nama-nama di atas membuktikan mereka ini DIBAYAR untuk menyalurkan maklumat berunsur fitnah dan penipuan semata-mata untuk kaburkan mata rakyat.

Ramai dari kalangan blogger-blogger hebat Pakatan Pembangkang ni meroyan, melenting dan sebagainya. Alasan biasa mereka gunakan ini semua fitnah dari UMNO. Ada yang kata tak ada cop rasmi. Ada juga blogger pencacai ni kata, kenapa tak masuk dalam media cetak dan juga berita di TV1 atau TV3.

Cakap mereka ni BODOH nanti ada yang marah. Benda kecik macam ni sampai nak masuk TV3 ka? Wahai Amenoworld and The Geng... Banyak lagi berita yang lebih penting untuk disalurkan pada pengetahuan rakyat. Nak layan cerita BODOH korang ni, dah kantoi pun masih tak nak mengaku.


Pada blogger pencacai Pakatan ni, apa masalahnya kalau terima gaji. Nama pun kerjakan. Takkan buat kerja amal kot. Boleh percaya ker? Korang ni bukannya semua ada kerja tetap, dan ini kerja tetap korang...hari-hari menipu rakyat.

Amenoworld tak lama lagi jadilah macam Ostajah Abby Abadi tu, dia cakap Allah lebih mengetahui. Jangan main-main nama Allah nanti terima balasan CASH macam mana??


Untuk pengetahuan pembaca yang budiman, 12 orang blogger pakatan DAP-PKR-PAS menerima RM3,000 sebulan, jumlah keseluruhan RM36,000. Ada diantara blogger yang dibayar menggunakan duit rakyat menerusi Selangor State Fund.

Ini bukti kerajaan negeri di bawah pimpinan Khalid Ibrahim salah gunakan duit rakyat untuk membayar blogger bagi tujuan politik.

Ini bermakna dalam setahun sejumlah RM432,000 dibayar untuk blogger blogger terbabit. Sekiranya dijumlah sejak 2008 lagi, Khalid Ibrahim dipercayai sudah membayar sejumlah RM1,728,000 kepada blogger blogger pembangkang. Hampir RM2 juta dihabiskan untuk membayar blogger.

Sekiranya jumlah RM1,728,000 diberikan kepada ibu tunggal (RM100 sebulan) ini bermakna sejumlah 17,280 orang ibu tunggal boleh mendapat manfaat.

Sekiranya jumlah RM1,728,000 diberikan kepada ibu tunggal (RM100 sebulan) ini bermakna sejumlah 1,728 orang anak negeri Selangor yang baru masuk ke universiti bakal mendapat RM1,000 seorang.

Namun Khalid Ibrahim tidak mahu menunaikan janji tersebut biarpun mampu. 1,728 orang pelajar itu masih diminta meminjam dengan PTPTN untuk meneruskan pengajian dan cita cita mereka.

Khalid Ibrahim lebih sanggup gunakan duit rakyat untuk bayar blogger berbanding menunaikan janji manifestonya kepada rakyat.

GR CABAR Pengarah PKOM Selangor tampil untuk berikan penjelasan, penyelewengan duit rakyat yang jelas demi MEMBELA pencacai-pencacai Pakatan ni.


GR kata: Kerja dapat gaji mestilah halal barulah berkat hidup....

No comments:

Artikel pelbagai