Monday, February 18, 2013

GEMPAR!! Laman E-Penerangan Kena HACK!! @JPenerangan @DrRaisYatim @NajibRazak

Berita gempar pagi ini yang baru GR terima dari rakan blogger. Laman web E-Penerangan diHACK oleh pihak tak bertanggungjawab.

Siapa punya angkara yang menyatakan YAB Perdana Menteri, DS Najib Razak letak jawatan. Korang tengok print screen yang telah diambil oleh blogger TaipanMaster dari UMBWP.

Jika dilihat dari ayat yang ditulis, GR dah boleh agak siapa punya kerja. Tapi kita bukan macam puak sebelah sana yang suka tuduh-menuduh ini salah UMNO/BN. Betul tak?

Mungkin disebabkan aura YAB Perdana Menteri sudah mula naik dan diterima pelusuk rakyat Malaysia, adalah puak yang iri hati. Biasalah tu, apa pun rakyat yang berhak menilai pemimpin mana yang buat kerja dan Janji Ditepati.

Pada pihak Jabatan Penerangan pula, jangan ambil mudah perkara seperti ini. Perlu sentiasa tingkatkan tahap security laman web anda. Perkara seperti ini tidak boleh dianggap mudah kerana saluran yang diberikan adalah untuk rakyat.

Cari siapa punya angkara yang sanggup buat kerja BODOH fitnah PM ni dan jatuhkan hukuman yang setimpal. Tak kira siapa pun. Kita semua sayangkan Malaysia!!


GR kata: Dulu FB Rafizi kena hack kecoh tuduh UMNO, dah memang keja pencacai Pakatan ni sebab jeles dan tak der modal dah!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

Kompem beruk2 pakatan tuduh perbuatan BN/UMNO jugak nak tarik simpati. Nama pun neruk pakatan, sekang ni mesti tgh terkinja2 melompat hahaha

Artikel pelbagai