Sumbangan dan Bantuan

Sumbangan dan Bantuan

Tuesday, January 1, 2013

Kenapa Pencacai Pakatan BANGANG Sangat?? #PRmenipu

Mesti ramai pembaca ingin tahu kenapa tajuk artikel GR kali ini agak sedih pun yer jugak kerana disebabkan taksub dengan politik sanggup MENIPU rakyat untuk meraih simpati.

Untuk pengetahuan pembaca sekalian, pada hari Ahad lepas, satu ceramah 'Awas Gelombang Fitnah' yang disampaikan oleh Ust Fathul Bari (Ulama' Muda) telah diadakan di Bdr Tun Razak.

Sinonim dengan tajuk ceramah yang disampaikan, ada beberapa orang pencacai Pakatan turut hadir dalam ceramah tersebut. Tidak salah kita berkunjung dalam majlis ilmu ye x...lebih-lebih lagi majlis agama. Tidak siapa pun melarang untuk hadir majlis agama walaupun penganjurnya dari mana-mana pihak, yang penting mesej yang ingin disampaikan haruslah benar dan diterima oleh yang mendengarnya.

Pembaca lihat gambar di atas, kalau GR kategorikan pencacai Pakatan ni BODOH TOLOL sudah tentu mereka marahkan. Tapi lihatlah sendiri, disebabkan panas telinga agaknya dengar ceramah agama...mereka pun hanya ambil keadaan hadirin yang hadir di bahagian depan saja. Kenapa tak tunjuk secara keseluruhannya yer??

Pada pembaca sekalian ingin melihat sendiri keadaan sebenar ceramah tersebut dan gambar sekitar majlis berjalan boleh ke Facebook Pemuda UMNO Bdr Tun Razak. Apa yang penting gambar tersebut bukan diedit yer...


GR kata: Dengar cerita program tahun baru di Shah Alam yang panggil UAI, penganjurnya sebuah badan NGO bukan dari kerajaan negeri yer?? Kenapa Khalid Gagap claim program dia yer??


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

sebab tu aku takkan sokong pembangkang msia sebab diorang penipu besar. tak boleh berlaku adil, bongkak, penyamun duit rakyat melalui ceramah, sebar fitnah, islam ala PAS jadi bahan gelak dan boleh dipijak2 oleh DAP babi hutan, suka main lubang bontot, suka jual aiskrim dlm jamban, suka tunjuk dan ambik gambar bulu puki, buat kaunseling 3 pagi pakai tuala,pemimpin PAS plak tak mandi sebab "air cipap mah" masih lekat kat pipi abg mat sabu hahaha.... boss bleh memantat bini staff (shamsidar/azmin) melayu bleh tukar agama kalau nak... mcm2 gile babi... babi babi hutan DAP plak nak mula jadi raja kat msia ni... PAS pulak gadai tanah org melayu kat cina hanjeng babi hutan najis DAP.... SORRY PEMBANGKANG ANDA SEMUA TAK LAYAK !!!

Artikel pelbagai