Friday, January 4, 2013

HOT #TanahKelantan: 2 EKOR CINA DAP KAYA RAYA, UNTUNGNYA DAP, PAS DAN PKR KAN!!


Tanah seluas 10,526 ekar adalah 4 kali luasnya dari keluasan Putrajaya. Ia menjadi kegilaan puak Pakatan Haprak untuk menawan Putrajaya bila berangan memenangi PRU 13 nanti. Kalau macam tu buat apa berangan betul tak? Tanah yang diberikan secara 'ikhlas' oleh Nik Aziz lebih luas dari Putrajaya, pi duk sana jerlah buat pejabat pentadbiran Pakatan Haprak. Keh keh keh.....

Ini dua orang Ngeh dan Nga sudah kaya raya maaaa...lagi mau cerita apa ya Nik Aziz? Sepatutnya mereka yang terlibat dalam penyelewengan tanah Kelantan ini BERSARA dari dunia politik. Dah kaya raya lagi mau tunggu apa kan? Duduk rumah lagi bagus la....lagi mau bising ka kawan!!

Apa pun kalau lu berani Nga dan Ngeh....lu jawab ini Unspinner punya cerita :

Laporan demi laporan masuk :

Pada 1 Jan 2013, jam 1045, bertempat di , Che Dollah bin Che Ismail-Ketua Penerangan PKMR Pasir Mas telah membuat laporan polis Balai Polis Pasir Mas berhubung skandal tanah-untuk-jawatan MB melibatkan tanah di Relai, Gua Musang Kelantan.



Jika Nik Aziz sudah bisu 17 hari tak komen isu tanah Relai ini, Setiausaha Akhbarnya pula bengap. Dia berkata dan berikut adalah bukti dari laporan Harakahdaily bahwa pejakkan ini adalah untuk 50 tahun.


Sementara itu, Upahdaya di bawah Tengku Wong telah dipercayai konon-konon buat advertisement padahal dah set untuk ditransfer ke Ngeh Nga.


Ditulis sini 70 tahun. Lamanya???? Mana satu betul, sila jelaskan????

Isu kedua melibatkan kenyataan Ngeh bahwa dia terlibat dalam tanaman semula balak yang tidak dilakukan pihak lain. Bca Sg Rapat Online SINI. dan Utusan Malaysia SINI

Macam mana ceritanya bila Fadhili kata tanam kelapa sait dan getah klon dalam Harakahdaily?


Utusan dan Ngeh tipu ke atau Harakah tipu?

Persoalan ke tiga pula berkenaan kenapa perlu Upahdaya bayar RM1.5 juta kepada YIK kerana transfer hakmilik syarikat.dari Tengku Wong kepada Ngeh?


GR kata: Nik Aziz kata "Pakcik Kayo, Pakcik Kayo, Pakcik Kayo!!"

No comments:

Artikel pelbagai