Join Gossip Rakyat

Monday, December 31, 2012

#MogokLapar: Apa Sebenarnya Yang "TERSIRAT" Disebalik Demo Bodoh Ini?

Inilah bila orang kata mereka ini BODOH, tau pulak mereka marahkan. Tapi inilah kenyataan yang sebenarnya...ternyata mereka ini BODOH dan TAKDER OTAK!!

Apa lagi yang pemimpin Pakatan Haprak gunakan mereka-mereka ini. Kononnya berdemo selama 100 jam, 'Mogok Lapar' sebagai memprotes tentang Isu Lynas yang sebagai kita maklum...mahkamah sudah pun membuat keputusan kilang Lynas boleh beroperasi dan bebas dari sebarang musibat.

Mereka kata 'Mogok Lapar' tapi gambar yang GR perolehi dari portal Mynewshub ni apa yer? Orang ke jin yang makan tu ye...atau pun saka pencacai Pakatan Haprak yang tengah makan tu? Gaya kita lihat kebulur habis tu. Kah kah kah kah....

Sudah-sudahla tu wahai Pakatan Haprak, jangan asyik kerjanya MENIPU rakyat saja. Terima sajalah hakikat dan keputusan mahkamah tu macam mana korang terima keputusan mahkamah pasal kes liwat Anwar Ibrahim (bapak korang tu) yer.

Fahamkan dulu maksud dan istilah 'Mogok Lapar' tu ye sebelum nak buat demo tu ye. Pakai otak dulu dan jangan gunakan rakyat yang tak tau apa-apa macam kat Dataran Merdeka sekarang. Lebih baik korang baik rumah saja wahai amoi-amoi2 dan apek-apek semua. Rumah makan lagi sedap maaa, tak payah sorok-sorok ini macam maaa. Betul kan?? Hi hi hi...


GR kata: Manusia akan mati x makan dan minum selama 2 hari. Lebih dari tu jawabnya kubur kata mari. 100 jam brapa hari tu...sendiri mau ingatlah yer!!!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Anonymous said...

Salam. Kan sy kata dlm komen sy dulu bahawa kita kerahkan org Umno/Barisan ambil gambar mengenai penipuan mereka ini. Kan dah sah mereka ini kaki penipu. Mula dari pemimpin mereka hinggalah ke balaci mereka. Penipu. Penipu. Penipu.

Gossip Rakyat said...

wasalam..btl pandangan sdr/sdri. tengok lah siapa BAPAK diaorgkn? huhuhu

Artikel pelbagai