Wednesday, October 17, 2012

Awek Baru Khalifah PAS? Baik Punya Posing Manja..!!


Inilah apa yang pembaca lihat...seorang pemimpin DAP yang menjadi keagungan PAS dan sanggup menggelarkan beliau seorang khalifah. GR pun pelik mazhab mana yang diaorang gunakan sampai boleh menggelarkan Lim Guan Eng sedemikian rupa.

Inilah juga Ketua Menteri kesayangan PAS yang acap kali pandai bermuka-muka dengan rakyat yang beragama Islam dan Melayu secara umumnya. Pelbagai helah dan lakonan beliau cukup hebat dan boleh dikategorikan A...GR mohon di sini pada pembaca yang budiman usahlah terjerat dengan apa yang beliau sampaikan. Lihat saja nasib rakyat di P.Pinang apa sudah jadi...janji ditaburi dan rakyat merana diri.

Tapi siapalah GR untuk menegur, apatah lagi umat Islam yang partinya UMNO kerana ianya pasti akan dipatahkan oleh umat Islam yang menganut PAS sebagai kepartian mereka.


Di manakah moralnya seorang pemimpin yang diagungkan oleh PAS? PAS hanya mampu berdiam diri kerana tidak berani kata apa-apa disebabkan masing-masing mempunyai agenda peribadi yang tersendiri. Pada pembaca yang budiman nilailah sendiri yer....


GR kata: Khabarnya awek Taiwan skandal baru LGE. Nak tau lebih lanjut, tunguuuuuuuu....

1 comment:

Anonymous said...

Gud girl
Teruskn prjuangan mu
Pastikn ianya benar

Artikel pelbagai