Sunday, April 1, 2012

LAWAK GILER: ANWAR PANDAI BUAT LAWAK APRIL FOOL!!


Berita terkini GR terima, kereta mewah milik Anwar Ibrahim dilaporkan kemek akibat perbuatan khianat di Kota Bharu. Tapi yang paling BANGANG sekali, puak-puak tegar Pakatan Pembangkang ini mengatakan ini semua angkara UMNO. Apa ke BODOHnya depa ni kan??



Jika difikir segala logik, ketika kejadian Anwar berada Kota Bharu, Kelantan. Bukankah itu lubuk negeri pentadbiran di bawah PAS. Macam mana boleh kata UMNO yang salah, akal ada tak?? Kenapalah puak-puak Pakatan Pembangkang ni tak boleh fikir secara matang, apa saja yang terjadi pada mereka UMNO/BN dipersalahkan. Jangan kata itu, jalan rosak pun UMNO/BN yang salah. Ternyata pemikiran mereka terlalu kolot...macam ni ker nak memimpin negara?? Pembaca yang budiman renung-renungkanlah....


GR kata: Jamban rosak UMNO yang salah ker??? April fool....He he he

3 comments:

Assassin Cyber said...

Barang reject tetap reject. Kemanapun dia pergi mesti ada yang tolak.

Cuba lihat betul2. Kebanyakan individu rapat yang meninggalkan Anwar Ibrahim adalah merekaa yang memegang jawatan tinggi dalam PKR, ataupun berada rapat dengan Anwar Ibrahim dan Wan Azizah.

Kenapa? kerana mereka tahu apa sebenarnya disebalik perjuangan Anwar Ibrahim. Perjuangan yang penuh dengan agenda peribadi. Mereka yang berada di bawah ini yang hanya tahu cerita dari mulut ke mulut, yang hanya berjumpa sekali setahun dengan Anwar yang akan memperjuangkan Anwar Ibrahim.

Kenapa? kerana mereka tidak didedahkan dengan cerita sebenar. Hanya dengar pidato dan ceramah Anwar. Tidak dinafikan berpidato dan berdebat adalah kekuatan anwar kerana dia memeng seorang kaki pusing. kaki kelentong.

Anonymous said...

Setuju dgn bro atas... Srmua yg sokong anwar bagai nak gila taksub obses tahap babi.. Semua nye setakat dgr ceramah atau dgr cd pirate yg dijual oleh pengikut pas di pasar malam...upin ipin pon kena pirate oleh peniaga pasar malam pas.. Ustaz azhar idrus pon kena pirate.. Hahah mmg macam cina.. Kaki cetak rompak.. Tapi sebab pas jual halal masuk syurga.. Sedangkan ustaz azhar idrus pon perli dkt nik aziz supaya minta maaf pasal hina nabi muhammad.. Tapi haram satu patah ayat pon x kuar.. Sesama islam membenci bertegang leher.. Sesama cina berpeluk bersalam.. Sedangkan sekor mahluk cina dap pon blum convert muslim.. Tarik perlahan2 mcm benang dlm tepung konon.. Blahh laa. Setiap hari aq rayu kawan, sedara, keluarga undi Umno bukan mca bukan mic.. Tapi umno pembela melayu dan muallaf. Org kata kalau hidup ni berduit nak mengerjakan ibadat pon senang spt haji dan bersedekah. Tapi kalau peniaga atau bisnesman melayu dikatakan kroni oleh org 2 yg suka makan gaji dan gila pangkat spt anwar. Hancurlaa bangsa melayu yg di usahakan Onn jaafar ketika dulu.. Sedangkan anwar seperti tunku abdul rahman. Paham sejarah dan al quran .. Tidak akan sesat di dunia dan akhirat. Wasalam

Gossip Rakyat said...

GR sokong dengan pendapat kalian berdua. Anwar ni dah tak der modal itu pasal meroyan meraban macam ni. he he he

Artikel pelbagai