Sunday, April 1, 2012

PANAS: BERSIH 3.0 BAKAL BIKIN KECOH LAGI DI BANDAR KL!! @PDRMsia


Petikan artikel K-MPM :
Lihat satu persatu rancangan untuk menjahanamkan negara dibuat oleh pakatan haprak melalui NGO BERSIH.

Kali ini mobilisasi BERSIH 3.0 dipercayai mendapat peruntukan dana khas dari Rejim DAP dan Pakatan GAY (PKR) untuk mengerakkan sepenuhnya rancangan menghuru harakan negara.

Sekali lagi rakyat diheret ke kancah tuntutan yang tiada kesudahan yang dipercayai bermotifkan rampasan kuasa secara gerila yang mirip seperti ideologi komunis pembawakan DAP.

Dipercayai 50 badan NGO terlibat, dan mereka sudah menetapkan 21 April 2012 atau 28 April 2012 untuk melancarkan BERSIH 3.0 .

Tarikh itu juga dipilih supaya pihak sekretariat Bersih dapat berjumpa YDP Agong untuk penyerahan memorandum tuntutan dari pihak BERSIH kebetulan Malaysia cuti umum kerana Hari Keputeraan YDP Agong.

Skrip lama akan di ulang kembali, dengar khabar hampir kesemua pemimpin pakatan pembangkang memenuhi BERSIH 3.0 sehabisan mungkin.


GR kata: Apa lagilah puak-puak ni, buat perkara untuk kepentingan sendiri. Rakyat dah muak la. Rakyat mahukan kehidupan yang aman sejahtera bukannya huru hara. Ada faham ka Ambiga dan sekutunya???

2 comments:

Shuq Immortal said...

untuk anak muda pulak.. ke untuk memastikan ambiga jadi calon naib presiden PAS? ahahahahahaha..

Hj Zack said...

Peliknya kenapa kerajaan tak ambil tindakan bijak menghalang dari awal sebelum hari demo akan diadakan?
Kenapa perlu tunggu hari/tarikh demonstrasi rakyat dah ramai turun baru nak serbu tangkap & belasah rakyat "yang dipergunakan" tu?
Bukankah lebih cerdik kalau tangkap saja penganjur sebelum tiba tarikh tu?
SEMUA TINDAKAN MENCEGAH AMAT PERLU DEMI KESELAMATAN NEGARA JIKA PROGRAM/DEMO ITU BENAR2 SEKADAR HELAH MENGGULINGKAN KERAJAAN.
Tapi kalo sekadar tuduhan semata2, usah dilayan la, biarkan mereka berdemonstarsi dengan aman. Usah diganggu, nanti kerajaan pula sebenarnya jadi punca huru-hara.

Artikel pelbagai