Wednesday, April 4, 2012

PANAS: @n_izzah KENA BOO DENGAN RAKYAT LEMBAH PANTAI!!

Apa kes Nurul Izzah nie? Seorang Ahli Parlimen Lembah Pantai tapi diusir dan diejek oleh rakyatnya sendiri. Inikah yang dinamakan seorang pemimpin berjiwa rakyat? Nak tunjuk HERO ala-ala CATWOMAN tapi kena batang hidung sendiri....He he he


Al kisah Nurul Izzah siang tadi nak tunjuk HERO ala-ala CATWOMAN tapi kena batang hidung sendiri. Alamak malu la woiiii, pemimpin dihalau oleh rakyat sendiri. GR difahamkan siang tadi, pihak DBKL telah merobohkan rumah flat 4 tingkat di Kg Kerinchuan merobohkan rumah tersebut adalah untuk mengantikan dengan perumahan yang baru dan lebih baik kepada hampir lebih 400 penghuni di situ.


Penghuni di flat ini bersetuju dengan pembangunan baru dinaikkan untuk tempat tinggal mereka, tapi apa sebenarnya yang Nurul Izzah duk kalut membantah rumah flat ini dirobohkan?? Alasan yang diberikan oleh beliau dan 30 orang penghuni yang rata-rata mereka ini penyokong tegar PKR tak munasabah langsung, nak roboh boleh tapi tunggu selepas PRU 13. Apa ke BANGANG punya alasan, orang nak bagi benda baik tapi masih nak benda busuk. Macam ni punys orang pun ada ka??

Baca lagi di sini


GR kata: Kalau nak tunggu Pakatan Pembangkang bagi, alamatnya sampai kiamat la duduk rumah camtu....

No comments:

Artikel pelbagai