Saturday, November 26, 2011

GEMPAR: PENCACAI PAS BIRU MUKA, BILA TPM IMAMKAN SOLAT ZOHOR!!


Nampak begitu teruk dan buruknya perangai puak-puak PAS, seolah-olah mereka saja yang tahu bersolat, mereka sajalah yang arif tentang ilmu hakam agama nie..Macam nie ker yang dinamakan perjuangkan Islam??

Sudahlah nak menghalang YAB TPM bersolat, bila tengok YAB TPM jadi imam pun diaorang berbulu...Macam nie punya orang pun ada...isk isk isk..

Ceritanya pendek saja. Cerita ni pun disampai oleh jemaah yang ada pada waktu TPM datang ke MASJID AL IRSHAD untuk mengimamkan solat Zohor. Peristiwa ni terjadi sewaktu TPM menghadiri Majlis Jamuan Rakyat 1Malaysia di Serdang, Bandar Baharu, baru-baru ini. Nak baca klik SINI

Dalam slot lawatan, TPM memang ada tertulis bahawa TPM TS Muhyiddin akan bersolat Zohor di Masjid MASJID AL IRSHAD itu. Pada mulanya Mc dengar ramai pencacai Pas yang menentang dan membantah kehadiran TPM untuk bersolat di Masjid. Mereka takut TPM mengunakan masjid untuk kerja-kerja politik.

Sedangkan TPM ke masjid hanya untuk bersolat Zohor, sebelum menghadiri Majlis Jamuan.

Punya dengkinya puak Pas ni, hinggakan orang nak sembahyang pun tak bagi.

Nak jadikan cerita, sewaktu TPM datang ke masjid, ada la dua-tiga orang puak Pas yang berada didalam masjid tersebut. Muka masing-masing masam macam cuka la.

Paling tak boleh tahan, apabila TPM mengimamkan sendiri solat Zohor. Naik biru muka puak Pas ni. Ada yang tertelan-telan air liur.

Tah apa yang ada di kepala otak mereka gamaknya.

Mc rasa, mesti dua-tiga orang penyokong Pas ni, tak khusyuk sembahyang sebab masih lagi terkejut dengan TPM. he he..

Selamatla dorang tak lari, mana la tau, takut-takut dorang kata sembahyang orang UMNO tak sama dengan Pas.

Sumber: MediaKedah

p/s: PAS kata depa parti yang memperjuangkan Islam, sakit perut GR dengar...

No comments:

Artikel pelbagai