Saturday, April 20, 2013

PERHATIAN!! WAR ROOM DAP ARAH CETUS RUSUHAN, PAKAI BAJU 1MALAYSIA BAKAR BENDERA DAP! #PRU13 #GE13


Berita terbaru fresh dari War Room DAP dipetik dari rakan blogger Pisau. Esok penamaan calon DAP arahkan jenteranya untuk melakukan provokasi melampau tahap rusuhan untuk mengelirukan rakyat dan kononnya provokasi melampau ini didalangi oleh UMNO/BN.

Berita yang baru saja diterima ini arahan daripada war room DAP untuk adakan operasi khas gangster.

Ahli DAP mesti pakai baju 1Malaysia dan mereka diarahkan berlagak seperti gengster dan pergi di sekitar Georgetown,Timur Laut dan Barat Daya untuk menurunkan bendera DAP.

Sumber dalaman DAP berkata operasi ini akan dilakukan seperti pihak berkuasa dan selepas itu akan ada satu sidang akhbar oleh pemimpin DAP untuk menuduh BN mengunakan kongsi gelap untuk menurunkan bendera DAP dan menakutkan pengundi-pengundi cina. Secara langsung tindakan ini akan membangkitkan kebencian masyarakat cina kepada BN pada PRU13 nanti.

GR menyeru agar jentera BN bersiap sedia akan provokasi dan kerja kotor pakatan haprak. Tujuan mereka adalah untuk menakutkan pengundi dan juga menimbulkan kekacauan. Gaya gangster ini puak pakatan haprak juga diberitahu akan membuat dibeberapa kawasan panas parlimen-parlimen yang panas.


GR kata: Sebarkan dan jangan terpedaya dengan provokasi samseng puak pakatan haprak!

No comments:

Artikel pelbagai