Monday, April 15, 2013

KEMPEN JAHAT PAKATAN SEKITAR BANDAR K.LUMPUR #PRU13 #GE13


Belum sampai masa penamaan calon, semua parti yang bertanding di Malaysia sudah mula berkempen. Kempen yang biasa kita lihat pemasangan bendera disekeliling kawasan perumahan kita mahu pun di pekan atau bandar-bandar ibu negeri.

Sebelum ini GR ada keluarkan artikel yang menunjukkan perangai busuk pakatan haprak nie menghancurkan billboard PM Najib Razak di sekitar Bdr Tun Razak.

Semalam sekali lagi GR lihat perbuatan vindalisma ni berulang lagi. Ingatkan masa zaman sekolah jer ada perbuatan tak berotak ni berlaku. Zaman sekarang pun ada lagi disebabkan bersikap tidak matang.

Lihat gambar GR kongsikan ni didapati di kawasan Jalan Imbi, Bkt Bintang. GR saja jalan-jalan pusing KL...yelah saja nak tengok gelagat warga KL pada malam minggu. Tak sangka ini yang terjadi, kempen bendera pakatan haprak digantung elok. Bendera BN dicabut dan dicampak merata.


Bukankah negara kita ini berdemokrasi, tak salah kita berkempen gantung bendera sana sini. Kalau ada yang dah pasang dulu di kawasan tersebut, tak salah rasenya digantung juga di tempat yang sama kecuali kedudukannya berbeza. Mereka yang diupah pasang bendera pakatan haprak ni tak ada otak, ikut arahan 'boss' sampai tak boleh fikir disebabkan bayaran yang diterima.

Bukan itu saja, malah pencacai pakatan ni patahkan bendera-bendera BN di kawasan Jalan Imbi ini. Persoalannya sekarang, sebelulm ini pakatan haprak mahu pilihanraya yang adil dan bersih. Bila SPR dah laksanakan...sabotaj bendera dan harta benda parti lain ni dikira apa? Bersih ke kotor?? Lu orang fikirlah sendiri yer...jangan tergadai maruah bangsa kita nanti...masa tu nak menyesal pun tak ada gunanya!!


Pada pakatan haprak, jangan malukan parti sendiri. Perangai bagilah matang sikit, rakyat Malaysia bukan bodoh macam korang yer....


GR kata: Bersih konon...korang pun busuk macam Ambiga. Apa citer??

No comments:

Artikel pelbagai