Monday, April 15, 2013

ALAHAI NIK AZIZ SUDAH-SUDAH LA TU..!!

Lakonan apakah ini wahai Nik Aziz? Nak jadi pelakon hebat untuk PRU13 ini mengalahkan Anwar Ibrahim ke? Bukan niat untuk menghina, tapi apa yang boleh kita tafsirkan dengan gambar di atas..

Kalau kita kata Nik Aziz ni kemaruk kuasa dan tak sanggup jawatan MB Kelantan terlepas ke tangan orang lain pun iye jugakkan. Baik jatuh ke tangan pemimpin BN yang baru mahu pun Kelantan masih dalam tangan PAS.

Sampai bila Nik Aziz nak sedar dan masih nak buat lakonan sadis nie. Kalau korang masih ingat pada tahun 2008, Nik Aziz buat lakonan 'sadis' kononnya berdoa sedihnya bukan main.

Pada mereka yang tak mudah terpengaruh dengan lakonan pemimpin pakatan baguslah, tapi pada yang IQ mereka cetek terus percaya itu hak koranglah. Jangan menyesal nanti sudahla yer.

Hukum hakam Islam pun Nik Aziz boleh putar belitkan dengan pelbagai 'fatwa politik'...inikan pula lakonan ala-ala Ombak Rindu dia tak boleh buatkan. Dalam beberapa hari elok berjalan, makan minum sihat walafiat, tiba-tiba hari jatuh sakit macam orang nak mati. Korang fikirlah sendiri yer...


GR kata: Sekarang tak larat nak jalan...lepas ni kita tengok episod baru apa Pok Nik nak buat!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

Kan dia dh cakap dia pn artis jgk..

Artikel pelbagai