Wednesday, April 3, 2013

BONGKAR: BUKTI AGENDA KRISTIAN DIGERAKKAN DALAM PAKATAN PEMBANGKANG!

Di bawah ini GR lampirkan kenyataan teks ucapan daripada Bishop Datuk Ng Moon Hing, Chairman & Executive Committee, The Christian Federation of Malaysia yang menyanjungi dasar dasar dalam Pakatan Haprak..... - rujuk ayat paling bawah dalam gambar



 Antara lain mereka juga sebagai Persatuan Kristian selari dengan manifesto Pakatan Haprak yang inginkan hak kebebasan beragama mesti dibenarkan utk semua rakyat Malaysia tanpa kekangan dari mana undang-undang dan menyekat mana mana doktrin untuk disebarkan kepada sesiapa sahaja..

Dalam kata lain, mereka ingin melupuskan perkara 11(4) perlembagaan negara!!

Ingat!! Undi Anwar dan Pakatan Haprak beerti anda membenarkan Islam hilang hak kekebalan!! Fikir-fikirkanlah....


2 comments:

Anonymous said...

ni la BAHLUL punya blog! u ingat u ni TUHAN ka untuk adili sesiapa yang beragama dan kepada siapa mereka percaya?!..bodoh!..si muhammad pun kamurang sembahnyangkan dia untuk ke heaven..renungkanlah? kalau nabi tidak perlu umatnya menyeru pada TUHAN untuk meminta-NYA menempatkan seoranh nabi d heaven.Jangan beranggapan Malaysia ini hanya untuk org2 islam! jangan impikan yang boleh "terjaga".

Anonymous said...

Ini malaysian tanah org melayu. Dalam pelembagaan melayu mesti islam. Sesiapa tak hormat perlembagaan sila berambus dari malaysia.

Artikel pelbagai